Klaas Jan Huntelaar

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

joey
Erelid

Bericht door joey » wo mar 07, 2007 6:29 pm

wimpey schreef:
joey schreef:Een bijzonder goede afmaker maar geen uitzonderlijke voetballer. Dat is ook de reden dat Hiddink hem heeft afgeserveerd. :yes:
En dat was een gouden greep van PSV!
Nee, een vergissing, maar geen onlogische. Door het niveauverschil tussen jeugdvoetbal en profvoetbal legde KJH ze er even niet zo gemakkelijk in en voetballend is hij geen supertalent.

Pettersson had een zeldzaam gevoel voor tijd en ruimte. Kan KJH niet aan tippen.
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo mar 07, 2007 7:01 pm

joey schreef:
wimpey schreef:
joey schreef:Een bijzonder goede afmaker maar geen uitzonderlijke voetballer. Dat is ook de reden dat Hiddink hem heeft afgeserveerd. :yes:
En dat was een gouden greep van PSV!
Nee, een vergissing, maar geen onlogische. Door het niveauverschil tussen jeugdvoetbal en profvoetbal legde KJH ze er even niet zo gemakkelijk in en voetballend is hij geen supertalent.

Pettersson had een zeldzaam gevoel voor tijd en ruimte. Kan KJH niet aan tippen.
Huntelaar in goede staat negen van de tien keer op de juiste plaats. Dat is juist één van zijn sterkste punten.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Harm

Bericht door Harm » wo mar 07, 2007 7:11 pm

Demosthenes schreef:Scoren van buiten de zestien komt in het voetbal gewoon niet zo vaak voor (Van Nistelrooy bij MU 0 keer, heb ik eens gelezen!)
Bullshit.

VN heeft vorig seizoen zijn eerste van buijten de 16 gemaakt. :D

Harm

Bericht door Harm » wo mar 07, 2007 7:13 pm

wimpey schreef:
Bertje schreef: Net alsof je voor afmaken geen voetbalkwaliteiten nodig hebt.
Of voor goals als tegen Roda vorig seizoen of tegen Oekraine op het EK voor jeugd.

Onder Verbeek en Blind draaide KJH als een tierelier, onder HtC niet. Van de nieuwe trainer krijgt KJH volgend seizoen weer het onvoorwaardelijke vertrouwen en hij schiet er 30 in en bereidt er 15 voor. Joey doet het voorkomen alsof KJH er een van het niveau Kezman is.
Ik denk dat Huntelaar niet veel beter is dan Kezman. Die laatste verraste me trouwens positief in de uitwedstrijd bij AZ. Juijst voetballend leek hij veel bijgeleerd te hebben.
winpey schreef:Onder Verbeek en Blind draaide KJH als een tierelier, onder HtC niet. Van de nieuwe trainer krijgt KJH volgend seizoen weer het onvoorwaardelijke vertrouwen en hij schiet er 30 in en bereidt er 15 voor. Joey doet het voorkomen alsof KJH er een van het niveau Kezman is.
Huntelaar speelt volgend seizoen niet meer voor Ajax.

LucaS

Bericht door LucaS » wo mar 07, 2007 7:13 pm

Natuurlijk niet. Hij verpest zijn carriere als hij langer blijft. :sad:
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » wo mar 07, 2007 7:28 pm

Welnee. Hij leert nu een hoop. Dat is ook wel nodig, want anders wordt hij Kezman ll. Ik denk dat hij inderdaad komend seizoen elders speelt, maar eerder omdat hij dat allang zo gepland had.
Laatst gewijzigd door joey op wo mar 07, 2007 7:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo mar 07, 2007 7:36 pm

Harm schreef:Ik denk dat Huntelaar niet veel beter is dan Kezman. Die laatste verraste me trouwens positief in de uitwedstrijd bij AZ. Juijst voetballend leek hij veel bijgeleerd te hebben.
Dat lijkt me stug. Huntelaar moet zich nog bewijzen in de top maar Kezman is na zijn vertrek bij PSV bij iedere club geflopt. Het is alleen maar bergafwaarts gegaan met de carrière van Kezza.

Harm

Bericht door Harm » wo mar 07, 2007 8:38 pm

joey schreef:Welnee. Hij leert nu een hoop. Dat is ook wel nodig, want anders wordt hij Kezman ll. Ik denk dat hij inderdaad komend seizoen elders speelt, maar eerder omdat hij dat allang zo gepland had.
Maar HenkHenk heeft de keuze wel iets makkelijker gemaakt. Voor Huntelaar en voor de kopende club.

jabu

Bericht door jabu » wo mar 07, 2007 8:42 pm

Thomas schreef:
Harm schreef:Ik denk dat Huntelaar niet veel beter is dan Kezman. Die laatste verraste me trouwens positief in de uitwedstrijd bij AZ. Juijst voetballend leek hij veel bijgeleerd te hebben.
Dat lijkt me stug. Huntelaar moet zich nog bewijzen in de top maar Kezman is na zijn vertrek bij PSV bij iedere club geflopt. Het is alleen maar bergafwaarts gegaan met de carrière van Kezza.
Dat mag je van Baseman niet zo stellen, Thomas. :eusa_naughty:

LucaS

Bericht door LucaS » wo mar 07, 2007 9:40 pm

Harm schreef:
joey schreef:Welnee. Hij leert nu een hoop. Dat is ook wel nodig, want anders wordt hij Kezman ll. Ik denk dat hij inderdaad komend seizoen elders speelt, maar eerder omdat hij dat allang zo gepland had.
Maar HenkHenk heeft de keuze wel iets makkelijker gemaakt. Voor Huntelaar en voor de kopende club.
Hij wordt gewoon weggejaagd

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo mar 07, 2007 9:53 pm

Je zou zeggen dat nu de Ten Cate vs Blind-discussie wat aan het dimmen is er minder van dit soort onzin uitgekraamd zou worden.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo mar 07, 2007 11:09 pm

Muisje Andersom schreef:Hij wordt gewoon weggejaagd
Hoezo? Hij speelt en kan zijn ding doen. Dat hij dat momenteel niet doet is een andere zaak. Hij zegt zelf dat hij het naar zijn zin heeft bij Ajax, dan zal het wel zo zijn.

Harm

Bericht door Harm » wo mar 07, 2007 11:21 pm

Het bestuur zei vorig jaar ook dat ze alle vertrouwen hadden in Blind.

Jij weet net zo goed als wij dat de voetballerij politiek is waar je (als je slim bent) nooit het achterste van je tong laat zien).

joey
Erelid

Bericht door joey » wo mar 07, 2007 11:24 pm

Ach, hij zegt dit:
Ik heb op een gegeven moment een nieuwe keuze gemaakt en daar sta ik nog steeds volledig achter. En ik heb het hier geweldig goed naar mijn zin.’’
Huntelaar doet niet half zo hysterisch over het feit dat hij een paar wedstrijdjes op de bank heeft gezeten als sommige supporters. Ik vind sowieso dat een topsporter met dit soort tegenslag moet kunnen omgaan. We hebben het over duurbetaalde profs, niet over watjes.

Fenerbahce

Bericht door Fenerbahce » wo mar 07, 2007 11:30 pm

Harm schreef:Het bestuur zei vorig jaar ook dat ze alle vertrouwen hadden in Blind.

Jij weet net zo goed als wij dat de voetballerij politiek is waar je (als je slim bent) nooit het achterste van je tong laat zien).
Huh, wij ???

Ik ga er van uit dat Klaas Jan nog gewoon lekker een jaartje (en misschien langer) bij Ajax blijft spelen!

Een beetje meer vertrouwen in de spelers zou niet misstaan ... (vwb Ajax-spelers verwacht ik dat niet van jou, Harm :twisted: )
Before you judge someone, walk for three months in his shoes.

Harm

Bericht door Harm » wo mar 07, 2007 11:36 pm

Ik heb veel vertrouwen in KJH als spits. Maar niet op de manier zoals HtC hem wil gebruiken.
Laatst gewijzigd door Harm op do mar 08, 2007 8:29 am, 1 keer totaal gewijzigd.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo mar 07, 2007 11:45 pm

Ach, ze moeten wat zeggen in al die leuterprogramma's over voetbal. :X

LucaS

Bericht door LucaS » do mar 08, 2007 9:29 am

Dat doen ze dan zo goed, dat ze zelfs hebben weten te beinvloeden wat mijn ogen registreren

Arthur

Bericht door Arthur » do mar 08, 2007 10:23 am

Er is niks bijzonders aan wat Ten Cate van Huntelaar vraagt. Alsof een beetje moeite doen om aanspeelbaar te zijn zorgt dat hij meer kansen mist :nooo:

joey
Erelid

Bericht door joey » do mar 08, 2007 10:25 am

Heb geen medelijden met miljonairs die van hun baas iets extra's moeten doen. Zolang HtC Huntelaar centraal in de aanval opstelt is er niets aan de hand.

LucaS

Bericht door LucaS » do mar 08, 2007 10:27 am

Ik heb ook geen medelijden met Huntelaar. Ik vind alleen dat hem gevraagd werd dingen te doen die ten koste gaan van dat waar hij goed in is. Daar hebben wij niets aan. Wellicht is het voor de ontwikkeling van Huntelaar prima hoor, maar die blijft niet zo lang dat wij er de vruchten van plukken

joey
Erelid

Bericht door joey » do mar 08, 2007 10:44 am

Dat vindt hij zelf niet. Maar dat is een detail natuurlijk.

Zelf zei hij maandag dat die kansen er gewoon hadden in gemoeten. Hij kwam niet met excuses.

Baseman

Bericht door Baseman » do mar 08, 2007 10:48 am

Huh, hoe kom je hierbij ?
Huntelaar mocht gewoon blijven en bijtekenen, alleen eiste hij een vaste plaats in de selectie. En dat kon Hiddink niet garanderen, aangezien Kezman en VOH terecht hoger in rangorde stonden. Dus wilde Huntelaar weg en besloot PSV mee te werken, vanuit beide kanten een verstandige beslissing.
Jabu schreef:Dat mag je van Baseman niet zo stellen, Thomas. :eusa_naughty:
Zo is dat Jabu, goed bezig :D

joey
Erelid

Bericht door joey » do mar 08, 2007 10:52 am

Baseman schreef:Huh, hoe kom je hierbij ?
Huntelaar mocht gewoon blijven en bijtekenen, alleen eiste hij een vaste plaats in de selectie. En dat kon Hiddink niet garanderen, aangezien Kezman en VOH terecht hoger in rangorde stonden. Dus wilde Huntelaar weg en besloot PSV mee te werken, vanuit beide kanten een verstandige beslissing.
Mwah, achteraf een foutje. Weet Hiddink zelf ook wel. Sibon halen en KJH laten gaan, je moet er maar op komen. :aai: :D

Baseman

Bericht door Baseman » do mar 08, 2007 11:03 am

Op dat moment volkomen logisch, daarbij wilde Huntelaar zelf weg.
Ik zie niet in wat daar fout aan was, alsof Huntelaar van bankzitten beter gaat voetballen en Sibon is (was) een beter breekijzer dan Huntelaar.

Gesloten