Yopii schreef: ↑wo dec 21, 2022 11:06 amO nee, sommige artiesten werken juist samen met bijvoorbeeld de roddelbladen, onder het motto: if you can't beat them, join them. Op die manier kan een betrekkelijk marginale artiest bekendheid verwerven. Het is ook een vorm van promotie. Zo dient de constante stroom berichten over het tokkiegezin van André Hazes een commercieel belang: het zorgt ervoor dat André Hazes niet vergeten wordt, en dat hij de royalties blijven binnenstromen.Ik geloof ook meteen dat Story en de juice-kamalen niet de journalistieke codes van The Guardian evenaren. Maar volgens mij is het ook niet zo dat alle roddel-media alleen maar onzin verzinnen.
Wat voetballers betreft, het is geen toeval dat sommige spelers (Kluivert, Gullit, enz) constant in het nieuws komen en andere niet. Van Dennis Bergkamp, die toch een mondiale ster geweest is, weten we bijvoorbeeld zo goed als niets.
Toch ligt dat deels aan jou, Yopii.
Jaap Visser heeft immers een door Bergkamp geautoriseerde biografie geschreven die zo dik als een stoeptegel is.
Dat boek is dikker dan alle boeken over Kluivert en Gullit bij elkaar (er zijn in zowel Italië als Nederland eigenlijk bizar weinig Gullit boeken geschreven, het leek zelfs zo hopeloos gesteld dat Gullit op een gegeven moment zelf kwam met iets als dit.)
De verschillende Dennis Bergkamp boeken bevatten zeker 950 pagina's in het Nederlands en meer dan 1.000 pagina's in het Engels. Met persoonlijke onthullingen van en over Dennis Bergkamp. Wie had bijvoorbeeld gedacht dat Dennis een werkelijk kurkdroge humor blijkt te hebben?
Ik vind het erg moeilijk om te geloven dat Danny nooit meer via een of andere maas in ons visnet toch weer de Ajax organisatie binnen zwemt. Moet dit de eerstkomende 4 jaar eerst nog even zien, voor ik het kan geloven.
Eerlijk gezegd denk ik dat zowel vader Blind als zoon Daley nog wel terugkeert bij Ajax, in welke functie dan ook.
Ook vraag ik me echt af of Van Gaal nog een job aanpakt. En welke dan. Samen met assistent Blind?