Kenneth Perez
Moderator: mods
-
Ajax is krom. Volwaardige A-spelers horen in het eerste, aanstormende spelers bij de Reserves. En afgedankte(wat ik volstrekt abnormaal vind als je hem een half jaar geleden nog koopt) spelers horen te worden verkocht. En ik vind dat de geroutinieerde spelers te vroeg worden afgedankt, ze zijn nog goed bruikbaar. Ik hoop dat vanaf de eerste wedstrijd Perez luidruchtig wordt gesteund door de achterban.
-
Maar los van het feit dat jij Perez' kwaliteiten anders inschat dan V. Basten ben je het dus eens met de consequentie die V. Basten verbindt aan z'n bevinding dat Perez niet goed genoeg is?Vedette-10 schreef:Niet bij Ajax, maar daartoe reken ik Perez niet. Perez is prachtige speler met geniale ideeen, waarmee hij Ajax kan ontketenen als het lastig is om door de vesting te komen van de tegenstander.Benji schreef:Waar horen onwaardige A-spelers, vedette?
-
Als je hem niet goed genoeg vind dan heeft zijn aanwezigheid geen nut, dus dan laat je hem ook niet bij de reserves meetrainen. Dat is gewoon niet redelijk, omdat je hem toch niet meer gebruikt. Maar zoals je al zei: ik vind dat hij nog zeker wel waarde kan hebben voor Ajax1.Benji schreef:
Maar los van het feit dat jij Perez' kwaliteiten anders inschat dan V. Basten ben je het dus eens met de consequentie die V. Basten verbindt aan z'n bevinding dat Perez niet goed genoeg is?
-
Daar ben ik het mee eens. Als je van hem af wilt moet je hem ontslaan met bijbehorende vergoeding.Vedette-10 schreef:
Als je hem niet goed genoeg vind dan heeft zijn aanwezigheid geen nut, dus dan laat je hem ook niet bij de reserves meetrainen. Dat is gewoon niet redelijk, omdat je hem toch niet meer gebruikt.
Als Perez voor 31 augustus geen club heeft gevonden moet het maar zo.
Wat ik zuur vind voor Perez is het gehannes, komen - weg - en weer terug.In zo'n korte tijd.AJAX zal eens een keer een ander scenario moeten gaan verzinnen als men van spelers af wil.Zeker als ze al op een bepaalde leeftijd zijn aangeland.
Net zoals andere hier al schrijven, geef hem dan z'n ontslag met vergoeding, of laat hem desnoods gratis vertrekken ( kan ie bij een andere club wat overstap geld vangen ).
Net zoals andere hier al schrijven, geef hem dan z'n ontslag met vergoeding, of laat hem desnoods gratis vertrekken ( kan ie bij een andere club wat overstap geld vangen ).
Blij met de punten ...
Ik vind het wel opvallend dat Maarten Fontein en Martin van Geel een getuigenverklaring hebben afgelegd voor Perez en dus tegen Ajax. Misschien toch nog sprake van wat rancune bij die twee. Verder is het uiteraard nogal knullig dat Perez (en zijn zaakwaarnemer) een half jaar geleden kennelijk niet het contract hebben doorgelezen voordat het werd ondertekend.
- Daily Blind
Premies?Marillion schreef:Deze snap ik even niet. Of hij nou bij het 1e of het 2e moet trainen. Zijn geld krijgt hij. Waarom stelt V.d.Aat dan dat het Perez om het geld te doen is?„Het is nu aan Perez. Wij hebben de arbitrage niet aangespannen”, aldus algemeen directeur Henri van der Aat van Ajax. „Wij hebben het netjes gespeeld. Het was Perez niet om een oplossing, maar om het geld te doen.”
Siemen schreef:Ik vind het wel opvallend dat Maarten Fontein en Martin van Geel een getuigenverklaring hebben afgelegd voor Perez en dus tegen Ajax.
O ja? Wat zeiden ze dan?
Geen speler zal een dergelijk contract nog tekenen zonder dat die bepaling is geschrapt, neem ik aan.
Het stinkt aan alle kanten!
De T.Perez staat toch open voor vertrek
AMSTERDAM, woensdag
Een dag na zijn nederlaag bij de arbitragecommissie meldde Kenneth Perez zich gisterochtend op de training van Jong Ajax. De Deen probeerde ’via Zeist’ een plaats in de A-selectie af te dwingen, maar werd door de arbiters in het ongelijk gesteld. Op sportpark De Toekomst merkte Perez dat de opmerkingen van zijn advocaat Frank ter Huurne over de Ajax-directie, die hij tot vervelens toe van leugens betichtte, kwaad bloed hadden gezet.
Ook de – door de raadsman vertolkte – lezing van Perez dat manager technische zaken Danny Blind, tachtig keer zijn excuses had aangeboden voor het terugzetten, viel niet in goede aarde. „Ik heb hem daarop aangesproken en gezegd dat dit pertinente onzin is”, aldus Blind, die verder niet op de zaak wil ingaan. Overigens lijkt Perez eieren voor zijn geld te kiezen. Zijn zaakwaarnemer Karsten Aabrink gaf tussen neus en lippen door aan graag weer met Ajax aan tafel te willen om tot een oplossing (vertrek) te komen.
Blij met de punten ...
Fontein en Van Geel hebben schriftelijk verklaard dat er een half jaar geleden met geen woord is gerept over een eventuele terugzetting naar het tweede elftal. Er werd volgens hen alleen over het eerste elftal gesproken. Tja, niemand zal dat verbazen. De verklaringen hebben gelukkig geen invloed gehad op het oordeel van de commissie.joey schreef:Siemen schreef:Ik vind het wel opvallend dat Maarten Fontein en Martin van Geel een getuigenverklaring hebben afgelegd voor Perez en dus tegen Ajax.
O ja? Wat zeiden ze dan?
Geen speler zal een dergelijk contract nog tekenen zonder dat die bepaling is geschrapt, neem ik aan.
Ha, Scholletje is weer bezig geweest.Ook de – door de raadsman vertolkte – lezing van Perez dat manager technische zaken Danny Blind, tachtig keer zijn excuses had aangeboden voor het terugzetten, viel niet in goede aarde. „Ik heb hem daarop aangesproken en gezegd dat dit pertinente onzin is”, aldus Blind, die verder niet op de zaak wil ingaan.

Het stinkt aan alle kanten!
Natuurlijk ga je daar niet over praten, hij kwam toen voor het eerste elftal. Contracten zijn vaak pas nodig als het mis loopt. Zoals nu. En dan moet je als zaakwaarnemer dus wel ff kijken wat er in staat voordat je je klant laat tekenen. Als ik Perez was ging de zaakwaarnemer er meteen uit.Siemen schreef:Fontein en Van Geel hebben schriftelijk verklaard dat er een half jaar geleden met geen woord is gerept over een eventuele terugzetting naar het tweede elftal. Er werd volgens hen alleen over het eerste elftal gesproken. Tja, niemand zal dat verbazen. De verklaringen hebben gelukkig geen invloed gehad op het oordeel van de commissie.joey schreef:Siemen schreef:Ik vind het wel opvallend dat Maarten Fontein en Martin van Geel een getuigenverklaring hebben afgelegd voor Perez en dus tegen Ajax.
O ja? Wat zeiden ze dan?
Natuurlijk was dat onzin, past perfect in de manier waarop het kamp Perez zich heeft opgesteld in dit geding. Wat een zielig zootje amateurs, de AC kon zelfs in één keer uitspraak doen.joey schreef:Ha, Scholletje is weer bezig geweest.Ook de – door de raadsman vertolkte – lezing van Perez dat manager technische zaken Danny Blind, tachtig keer zijn excuses had aangeboden voor het terugzetten, viel niet in goede aarde. „Ik heb hem daarop aangesproken en gezegd dat dit pertinente onzin is”, aldus Blind, die verder niet op de zaak wil ingaan.
Eens wat betreft de zaakwaarnemer van Perez. Het is zijn taak om dat contract goed door te nemen. Dat heeft hij blijkbaar niet gedaan en dan moet hij achteraf niet mopperen wanneer zijn cliënt op grond van de bepalingen in zijn contract wordt teruggezet naar Jong Ajax.
Niet helemaal eens voor wat betreft Blind. Ik ben niet overtuigd. Zou best eens kunnen dat hij aan Perez zijn excuses heeft aangeboden voor de handelwijze van Van Basten (zo werd het ergens geformuleerd, geloof ik). Tachtig keer lijkt me onzin, maar vergeet niet dat Blind zelf een groot fan is van Perez.
Niet helemaal eens voor wat betreft Blind. Ik ben niet overtuigd. Zou best eens kunnen dat hij aan Perez zijn excuses heeft aangeboden voor de handelwijze van Van Basten (zo werd het ergens geformuleerd, geloof ik). Tachtig keer lijkt me onzin, maar vergeet niet dat Blind zelf een groot fan is van Perez.
Geen club die die bepaling zal schrappen, neem ik aan.joey schreef:Siemen schreef:Ik vind het wel opvallend dat Maarten Fontein en Martin van Geel een getuigenverklaring hebben afgelegd voor Perez en dus tegen Ajax.
O ja? Wat zeiden ze dan?
De getuigenverklaring van met name Van Geel zegt me niets. Dat is een close personal friend van Perez.