Dat deed ie gisteravond al, AR. Net als het nieuws dat Leonardo dicht bij een akkoord is met Ajax, wat ook Borst een dah eerder wist te roepen. Ik vind dat AT een waardeloos systeem van nieuwsvergaring heeft met deze klote stapeltopics!Ajax Rules schreef:Johan Derksen meldt vandaag dat PSV Maxwell heeft gepolst voor een terugkeer naar Nederland.
Betrouwbaar Transfernieuws
Moderator: mods
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
...some parts are missing
- Alaindebanaan
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
-
- AT Toto winner 15/16
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Prima idee, maar wat is je bron.robiono schreef:jongens, het ziet er naar uit, dat Braafheid gaat komen.....
'Topclubs azen op Braafheid'
Edson Braafheid lijkt op weg naar een Nederlandse topclub. De vleugelverdediger van FC Utrecht staat namelijk in de belangstelling van AZ, PSV en Feyenoord, zo meldt Voetbalprimeur. Volgens enkele andere sites is ook Ajax in de race voor de handtekening van de geboren Suriname.
"De normale volgorde is, denk ik, om eerst naar een Nederlandse topclub te gaan. Op het moment dat ik de top in Nederland bereikt heb, is de stap naar het buitenland gemakkelijker dan als ik direct van een Nederlandse subtopper naar het buitenland zou gaan. Ik geef de voorkeur aan de geleidelijke weg. Maargoed, ik ga geen uitdaging uit de weg."
In oktober liepen de contractonderhandelingen tussen Braafheid en Utrecht op de klippen. Of de jeugdinternational in de winterstop of pas in de zomer vertrekt is nog niet duidelijk.
Ajax Showtime
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
PSV wilde snel uitsluitsel, dus gaat hij blijkbaar niet naar PSV.Peter schreef:Zou Leonardo niet voor het einde van deze week bekend maken waar hij naartoe zou gaan? Ik wacht namelijk al dagen op een nieuwtje.
Misschien wil de zaakwaarnemer van meneer wachten of er niet een nog grotere club komt. :X
Het stinkt aan alle kanten!
- Daily Blind
Het is nog geen 5 december dus ik dacht laat ik onze lieve sint een wenslijstje sturen:
ZSOG's verlanglijstje schreef: Beste Sint,
Ik wil graag voor sinterklaas het volgende:
Versterking voor AJAX op de volgende posities:
* Linksback (zodat Urby Emanuelson door geschoven kan worden naar het middenveld)
* Een fysiek sterke middenvelder
* Een linksbuiten, met een actie, snelheid en een goede voorzet
* Een Rechtsbuiten, met een actie, snelheid en een goede voorzet
Ik weet dat ik veel vraag beste sint, maar het liefst zag ik een totaal vernieuwd elftal. Ik hoop dat u deze vier speler uit de zak kan toveren.
Mijn dank is groot.
Met vriendelijke groet,
ZSOG