Oleguer Presas
Moderator: mods
Re: Oleguer Presas
Ik geloof weinig van de principes van Oleguer. Hij is bij Ajax ook grootverdiener.
Waarom zou hij zich filantropisch tov een commerciële organisatie als een voetbalclub moeten opstellen?
'Lazio denkt aan Oleguer'
30 augustus 2009 RvN
Volgens de Italiaanse krant Il Tempo heeft Lazio Roma belangstelling voor een overgang van Oleguer. Na het mislopen van onder andere Lugano zou Lazio haar pijlen op het laatste moment mogelijk richten op de verdediger van Ajax. In tegenstelling tot AEK zou Lazio de verdediger willen kopen. De krant meldt dat hij een bedrag van 3,5 miljoen euro moet kosten.
AN
30 augustus 2009 RvN
Volgens de Italiaanse krant Il Tempo heeft Lazio Roma belangstelling voor een overgang van Oleguer. Na het mislopen van onder andere Lugano zou Lazio haar pijlen op het laatste moment mogelijk richten op de verdediger van Ajax. In tegenstelling tot AEK zou Lazio de verdediger willen kopen. De krant meldt dat hij een bedrag van 3,5 miljoen euro moet kosten.
AN
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Staat er inderdaad in. Tempo meldt verder dat er een clausule van 3.5 in het contract zou staan van Oleguer.
Zou Lazio wel een club zijn waar Oleguer zou willen spelen? Kan het me haast niet voorstellen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Niet nadenken en snel verkopen 

DOEN
en een 'goeie' CV halen

en een 'goeie' CV halen
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Een voor voetballer begrippen wel erg links-politiek actieve jongen naar een club met een van de grootste en meest rechts-extremistische aanhang in de voetbalwereld?
Wat een ironie. Maargoed, van mij mag hij gaan. Er moet plek gemaakt worden in de salary-cap.

Wat een ironie. Maargoed, van mij mag hij gaan. Er moet plek gemaakt worden in de salary-cap.
Ik ook niet. Denk ook niet dat iets wordtDuke schreef:Zou Lazio wel een club zijn waar Oleguer zou willen spelen? Kan het me haast niet voorstellen.
IK GELOOF!!!!!!
Voetbalzone:
HtC is de messias.'Ten Cate hoopt na Gabri ook Oleguer van Ajax over te nemen'
Gabri krijgt bij Umm-Salal mogelijk gezelschap van zijn landgenoot Oleguer Preses. Volgens de Catalaanse sportkrant Sport hoopt de Qatarese club, die getraind wordt door Henk ten Cate, een dezer dagen de komst van de verdediger van Ajax af te ronden. Gabri gaf afgelopen week al zijn fiat.
Ten Cate werkte in het verleden bij Ajax en Barcelona al eerder samen met Oleguer, die in Amsterdam nog een contract tot volgend jaar zomer heeft. In zijn eerste jaar bij de hoofdstedelingen kwam de Spanjaard nog regelmatig binnen de lijnen, maar Martin Jol is minder gecharmeerd van zijn kwaliteiten.
Het is niet bekend of Ajax medewerking wil verlenen. Martin Jol wil zo min mogelijk spelers laten gaan. "Het team zal voor 98 procent hetzelfde zijn als dit seizoen. Het is niet zo dat we zoals in voorgaande jaren vier, vijf nieuwe spelers erbij kunnen halen Het mooiste zou zijn als we ze allemaal bij elkaar kunnen houden met een spits erbij."
- Ajaciedjuh
Nu nog Wielaert en Sno naar het Oosten .....
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Zou fantastisch zijn, zeg. Oleguer en Gabri verdienen samen een dikke 3 miljoen per jaar. 

Zelfs wimpey zal dat met je eens zijn.Benji schreef:Voetbalzone:
HtC is de messias.'Ten Cate hoopt na Gabri ook Oleguer van Ajax over te nemen'
Gabri krijgt bij Umm-Salal mogelijk gezelschap van zijn landgenoot Oleguer Preses. Volgens de Catalaanse sportkrant Sport hoopt de Qatarese club, die getraind wordt door Henk ten Cate, een dezer dagen de komst van de verdediger van Ajax af te ronden. Gabri gaf afgelopen week al zijn fiat.
Ten Cate werkte in het verleden bij Ajax en Barcelona al eerder samen met Oleguer, die in Amsterdam nog een contract tot volgend jaar zomer heeft. In zijn eerste jaar bij de hoofdstedelingen kwam de Spanjaard nog regelmatig binnen de lijnen, maar Martin Jol is minder gecharmeerd van zijn kwaliteiten.
Het is niet bekend of Ajax medewerking wil verlenen. Martin Jol wil zo min mogelijk spelers laten gaan. "Het team zal voor 98 procent hetzelfde zijn als dit seizoen. Het is niet zo dat we zoals in voorgaande jaren vier, vijf nieuwe spelers erbij kunnen halen Het mooiste zou zijn als we ze allemaal bij elkaar kunnen houden met een spits erbij."

Voor Sno moeten we natuurlijk bij Van Basten zijn, hopen dat die binnenkort ook een andere club krijgt.
Salvador Dali
Salvador Dali
Kennedy en Atouba erbij...Ajaciedjuh schreef:Nu nog Wielaert en Sno naar het Oosten .....
Ontopic: zou echt perfect zijn. De mannen verdienen samen zoals Peter al zegt zeker 3 miljoen per jaar. Die kunnen we goed kwijt zijn, zeker aangezien we hun plek in de selectie kunnen opvullen met jeugd.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Voor Oleguer eigenlijk ook. Dus als dit niet doorgaat, wordt het ballen in het park van Abcoude met de vriendjes van Marco.Duke schreef:Voor Sno moeten we natuurlijk bij Van Basten zijn, hopen dat die binnenkort ook een andere club krijgt.
Over Oleguer: dat zou mooi zijn. En misschien redt hij het daar wel, want het niveau is daaar laag. Maar betalen zullen ze niet voor hem, schat ik.
Het stinkt aan alle kanten!
Zal ook wel transfervrij weg mogen.
Rampscenario:
Oleguer weg, Urby die vertrekt en vlak voor de deadline komt Manchester met een bod op Wiel...
Oleguer weg, Urby die vertrekt en vlak voor de deadline komt Manchester met een bod op Wiel...
IK GELOOF!!!!!!
Zou toch geen ramp zijn als Oleguer en Urby vertrekken? Vd Wiel daartegenover, die is niet op te vangen. De prijs zal tegen die tijd ook astronomisch hoog zijn, want dan is het te laat om nog een vervanger aan te trekken.
Overigens zijn spelers als Oleguer en Gabri wel professionals die er staan als dat nodig is. En zo ruim zitten we niet in de (centrale) verdedigers, dus er zal wel een vervanger moeten komen.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Jinne
- Site Admin
In tegenstelling tot jongens als Wielaert en Kennedy hebben zij nog wel hun waarde gehad dit seizoen. Ik hoop dat Lindgren wel blijft, anders verlies je wel echt al je verdedigende backups.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Blind is er ook nog.
Maar LIndgren hoeft van mij ook niet weg.
Maar LIndgren hoeft van mij ook niet weg.
Maar het feit dat zij nog wel eens waarde willen hebben is natuurlijk ook de reden dat ze nu in belangstelling van clubs staan.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Het is principe een ideale situatie voor een club wanneer er van onderaf of van middenuit verkocht wordt. De meeste bankzitters van Ajax verdienen teveel, dus kan men door een aantal verkopen saneren en wellicht zelfs het salarishuis iets anders indelen, door bijvoorbeeld een basisspeler een beter contract aan te bieden.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op vr mei 28, 2010 10:33 am, 1 keer totaal gewijzigd.