Jan Vertonghen

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

999

Re: Jan Vertonghen

Bericht door 999 » za mei 29, 2010 9:56 pm

Dr. Living Stoned schreef:het punt is dat Ajax Vertonghen had moeten intomen, toen bleek dat het bleef bij een telefoontje naar de Feyenoord-voorzitter en de comedie "ik was niet nuchter" greep de KNVBin. Dan tonen die zich maar daadkrachtig. Ajax liet het weer eens helemaal lopen. Jan was medeveroorzaker van de idioterie rond de finale, dat die over 2 wedstrijden gespeeld moest worden en dat de finale van de knvb beker misschien nooit meer in 's lands beste stadion gespeeld kan worden. En wat moet Jantje ooit nog in Rotterdam doen, behalve vrezen voor zijn leven? T ggaat de KMVB klauwen met geld kosten om deze hond te beveiligen. met zijn 3 wedstrijden schorsing is die sukkel heel goed weggekomen.
Je slaat weer geweldig door Dokkie .. Maar goed, je hebt je zin .. Dus ..
Blij met de punten ...

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » za mei 29, 2010 10:04 pm

Ajax had dit al weken van te voren aan kunnen zien komen, Jan was de weg helemaal kwijt. Je zag Jol al kijken op 't podium. "hier komen we niet mee weg..." en inderdaad, Ajax kwam er niet mee weg. Next Case!
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

LucaS

Bericht door LucaS » za mei 29, 2010 10:07 pm

Hou nou op Doc, Vertonghen heeft van vrienden terecht begrepen dat Feyenoord die wedstrijd tegen Twente heeft laten lopen. Daarover was hij kwaad en heeft verder niets verkeerd gezegd. Ik vind de opmerkingen van Vertonghen minder onbeschaafd dan jij die naar die jongen als hond verwijst. Iets met pot en ketel..
I think I lost my fucking headache

M..

Bericht door M.. » za mei 29, 2010 10:20 pm

Dr. Living Stoned schreef:het punt is dat Ajax Vertonghen had moeten intomen, toen bleek dat het bleef bij een telefoontje naar de Feyenoord-voorzitter en de comedie "ik was niet nuchter" greep de KNVBin. Dan tonen die zich maar daadkrachtig. Ajax liet het weer eens helemaal lopen. Jan was medeveroorzaker van de idioterie rond de finale, dat die over 2 wedstrijden gespeeld moest worden en dat de finale van de knvb beker misschien nooit meer in 's lands beste stadion gespeeld kan worden.

En daarbij, wat moet Jantje ooit nog in Rotterdam doen, behalve vrezen voor zijn leven? T ggaat de KNVB klauwen met geld kosten om deze hond te beveiligen. met zijn 3 wedstrijden schorsing is die sukkel heel goed weggekomen.
Hond? Sukkel? Jij loopt je gal te spuwen over een speler omdat hij andere uitscheld en je bent zelf geen haar beter. Hypocriet?

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » za mei 29, 2010 10:32 pm

Doe eens gewoon, Luuk. Je bent nergens getuige van, je hebt amper an gedouched en dan trek je zo'n scheur open. In ieder ander geval zeg jij, eerst zien dan veroordelen. je zegt die kwatsch zelfs wanneer een meisje vermoord in iemands tuin word gevonden en wanneer de man bekend heeft de moord te hebben gepleegd.

Weken later ondervind Vertonghen dat het inderdaad ongelooflijk eenvoudig is om feyenoord te verslaan; een keer na 7 minuten, de tweede pot met 4-1. En dat natrappen is absoluut niet des Ajax's.

mij verbaast jouw neanderthaler-reactie zeer.

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » za mei 29, 2010 10:37 pm

M schreef:Hond? Sukkel? Jij loopt je gal te spuwen over een speler omdat hij andere uitscheld en je bent zelf geen haar beter. Hypocriet?
er is een verschil: ik ben een supporter en hij is een speler.

Stel, hij wordt niet verkocht en Ajax verspeeld de schaal en door de nederlaag op de eerste speeldag eindigt Ajax weer 1 punt achter de kampioen. Zullen wij dan zingen dat Jantje een echte Ajacied is?

LucaS

Bericht door LucaS » za mei 29, 2010 10:51 pm

Dr. Living Stoned schreef:Doe eens gewoon, Luuk. Je bent nergens getuige van, je hebt amper an gedouched en dan trek je zo'n scheur open. In ieder ander geval zeg jij, eerst zien dan veroordelen. je zegt die kwatsch zelfs wanneer een meisje vermoord in iemands tuin word gevonden en wanneer de man bekend heeft de moord te hebben gepleegd.

Weken later ondervind Vertonghen dat het inderdaad ongelooflijk eenvoudig is om feyenoord te verslaan; een keer na 7 minuten, de tweede pot met 4-1. En dat natrappen is absoluut niet des Ajax's.

mij verbaast jouw neanderthaler-reactie zeer.
Tja, jij bent in de helft van je posts veel beledigender dan Vertonghen ooit is geweest. Als mensen het niet met je eens zijn wil dat niet perse zeggen dat het Neanderthalers zijn. Mijn opmerking geing over het verschil tussen moord en doodslag en als er neanderthaler reacties waren, dan zijn het de reactioes van mensen die niet weten wat er gebeurd is, maar toch een mening hebben. Is dus compleet anders dan deze zaak.

999

Bericht door 999 » za mei 29, 2010 10:54 pm

Dr. Living Stoned schreef:
M schreef:Hond? Sukkel? Jij loopt je gal te spuwen over een speler omdat hij andere uitscheld en je bent zelf geen haar beter. Hypocriet?

Stel, hij wordt niet verkocht en Ajax verspeeld de schaal en door de nederlaag op de eerste speeldag eindigt Ajax weer 1 punt achter de kampioen. Zullen wij dan zingen dat Jantje een echte Ajacied is?
Stel dankzij deze schorsing wint AJAX en de schaal en zjn eerste wedstrijd .. Verder staan er in je postings beschuldigingen die kant nog wal raken .. Vertonghen mede veroorzaker van de idioterie rond de finale .. moe nie gekker worden ...
Blij met de punten ...

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » za mei 29, 2010 11:17 pm

Waar kon Jan Vertonghen zo snel na afloop van de wedstrijd de zekerheid vandaan halen dat Feyenoord de pot weggegeven hadden/competitievervalsing had gepleegd? Een serieuze beschuldiging, waar de KNVB al actie op had kunnen nemen. De ene club gaat niet de andere club uitmaken voor valsspeler. Jantje mocht dat dus wel, terwijl Stam net niet de laatste wedstrijd miste door een soortgelijk akkevietje. Je kan d'r wel overheen praten, maar ik heb het over jouw stelling. Eets bewijs, dan een oordeel. Prima, maar dan altijd en niet nu je vrolijk met de meute mee kan schreeuwen afwijken van je standpunt.

overigens hoor ik de Belg kutkaNkerlakken zingen, en niets anders dan dat! Hij komt dus erg goed weg met maar 2 wedstrijden schorsing

http://www.youtube.com/watch?v=TAHCqgjtkMY

Duidelijk een n-klank waar dat niet hoort

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » za mei 29, 2010 11:24 pm

999 schreef:Vertonghen mede veroorzaker van de idioterie rond de finale .. moe nie gekker worden ...
Vertonghen en Toby riepen dat ze de Feyenoorders zouden straffen door ze te vernederen in de finale, onnodig olie op het vuur gooien noem ik dat.

Jesse

Bericht door Jesse » za mei 29, 2010 11:26 pm

Mag dat ook al niet bij je aartsvijand? :excited.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » za mei 29, 2010 11:32 pm

niet vanuit de spelersgroep, zij hebben een voorbeeldfunctie.

999

Bericht door 999 » zo mei 30, 2010 12:02 am

999 schreef:Vertonghen mede veroorzaker van de idioterie rond de finale .. moe nie gekker worden ...
Vertonghen en Toby riepen dat ze de Feyenoorders zouden straffen door ze te vernederen in de finale, onnodig olie op het vuur gooien noem ik dat.
Tja, dat deden ( Dacht ) Fer en Anita ook tegen elkaar voor de wdstrijd voor de TV .. Ook maar schorsen ?, en die Babovic had het nog niet geleerd want ook hij ( inden ie mee mocht dan ) zou AJAX wel een koppie kleiner maken ..
Blij met de punten ...

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » zo mei 30, 2010 12:42 am

fer en anita deden dat in veel mildere bewoordingen, daar was het meen ik in de vorm van een rap, iets wat die jongens een battle noemen, over en weer was het speels, heel anders dan de triade die jantje en toob lieten horen.

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » zo mei 30, 2010 12:49 am

fer en anita hadden het bovendien over de competitiewedstrijd in de kuip. een superbeschaafde rap battle, die opnieuw gewonnen werd door een Ajacied.

http://www.youtube.com/watch?v=eAfdLerfffk

LucaS

Bericht door LucaS » zo mei 30, 2010 9:51 am

Jesse schreef:Mag dat ook al niet bij je aartsvijand? :excited.gif:
IK vermoed dat ze het beste het goede voorbeeld van F hadden kunnen volgen en hadden moeten zeggen dat zij als dank nu de finale zouden laten lopen.

M..

Bericht door M.. » zo mei 30, 2010 9:55 am

Hond? Sukkel? Met zulke supporters heb je geen tegenstanders nodig

999

Bericht door 999 » zo mei 30, 2010 10:27 am

Dr. Living Stoned schreef:fer en anita hadden het bovendien over de competitiewedstrijd in de kuip. een superbeschaafde rap battle, die opnieuw gewonnen werd door een Ajacied.

http://www.youtube.com/watch?v=eAfdLerfffk
Ze doen allebei dingen wat de afgunst tussen die twee supporters groepen alleen maar groter maakt, hoe beschaafd de teskten ook mogen zijn ..

En Babovic vergeet je gemakshalve maar even .. niet dat het van mij hoeft hoor, maar als je zo zit te miepen over Vertonghen dan moet je die " andere "spelers die ook vanalles en nog wat uitkramen na een wedstrijd, of degene die met wat tackels andermans benen proberen af te zagen ( en dan weg komen door een of andere dwaze spelregel ) ook meenemen.En in dat kader gezien is de willekeur bij de KNVB duidelijk, en zoals een ander ook al schreef " Dur is geen touw aan vast te knopen " ..
Blij met de punten ...

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » zo mei 30, 2010 10:38 am

M schreef:Hond? Sukkel? Met zulke supporters heb je geen tegenstanders nodig
och guttie, denk je niet dat jantje dat kan hebben? t zijn hetzelfde type bewoordingen als die hij bezigt in zijn overwinningslied. if you can't stand the heat stay out of the kitchen!

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » zo mei 30, 2010 10:57 am

999 schreef:En Babovic vergeet je gemakshalve maar even ..
ik heb hier te maken met een grote groep piep-miepen, geen Echte Ajacieden die met stijl omgaan met tegenslag, maar als een stel Calimero's kunnen janken om het onrecht wat hun clubje wordt aangedaan. Babovic werd in de wedstrijd gepakt door een Ajacied, nam vervolgens wraak en kreeg rood. en Feyenoord accepteerde de schorsing. Zij toonde zich, ondanks het verlies tegen Ajax en de schorsing van Babovic, meer winnaar dan Ajax nu met Vertonghen.

Ik denk dat Ajax zo weinig gewonnen heeft de afgelopen jaren dat Ajax en haar supporters vergeten is hoe je als winnaar met tegenslag om moet gaan.

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » zo mei 30, 2010 11:08 am

Jesse schreef:Mag dat ook al niet bij je aartsvijand? :excited.gif:
wanneer je je aartsvijand 3 keer verslaat en de enige prijs die ze hadden kunnen pakken in 4 jaar [?] afhandig maakt, dan verneder je hen genoeg, dan past het niet om ook nog je tegenstander te bespotten. Voetballers hebben daar het voetbalveld voor, laat ze het daar uitvechten.

Pride of Amsterdam
AT Toto Admin

Bericht door Pride of Amsterdam » zo mei 30, 2010 12:43 pm

Dr. Living Stoned schreef:Waar kon Jan Vertonghen zo snel na afloop van de wedstrijd de zekerheid vandaan halen dat Feyenoord de pot weggegeven hadden/competitievervalsing had gepleegd? Een serieuze beschuldiging, waar de KNVB al actie op had kunnen nemen. De ene club gaat niet de andere club uitmaken voor valsspeler. Jantje mocht dat dus wel, terwijl Stam net niet de laatste wedstrijd miste door een soortgelijk akkevietje. Je kan d'r wel overheen praten, maar ik heb het over jouw stelling. Eets bewijs, dan een oordeel. Prima, maar dan altijd en niet nu je vrolijk met de meute mee kan schreeuwen afwijken van je standpunt.

overigens hoor ik de Belg kutkaNkerlakken zingen, en niets anders dan dat! Hij komt dus erg goed weg met maar 2 wedstrijden schorsing

http://www.youtube.com/watch?v=TAHCqgjtkMY

Duidelijk een n-klank waar dat niet hoort
Oh my god. Er valt voor sommige dingen in je posts nog wel wat te zeggen... maar hoor jij hem dat echt zingen?
Echt... je hebt het helemaal fout. Ik hoor hem duidelijk roepen "Dr. Liiiiiiiving is Stoned".

En inderdaad... kom maar op. Dat slaat nergens op... dat zingt hij helemaal niet... exactly my point.
Je gaat nu namelijk dingen horen die er niet zijn. Hij zingt gewoon kakkerlakken. En als je zelfs dat al niet meer kan horen ben je echt ver heen.
Op naar de vierde ster!

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » zo mei 30, 2010 1:12 pm

LucaS schreef:Doc heeft gewoon een hekel aan Vertonghen, al tijden. Ik denk dat dat enigszins van invloed is op deze ongenuanceerde tirade.
Hij heeft toch regelmatig van dit soort complete doordraaisessies? Dat jullie daar nog serieus op in gaan...

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » zo mei 30, 2010 1:54 pm

wie draait er nu eigenlijk door, de groep die zegt "het is normaal om je tegenstanders - na een eclatante overwinning - voor kut-dit en kut-dat uit te maken of die eenling die zegt "op het voetbalveld mag je een tegenstander vernederen, niet op een podium, dat is onnodig en laf." En dat onnodige kan de club dus schade opleveren. En dan komt die lul dus aan mijn club!

Maar verval rustig in jullie puberale gesnotter over die onrechtvaardige KNVB en kom stiekem nog maar eens klaar op Jantjes lofzang. See if I care.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo mei 30, 2010 5:37 pm

wimpey schreef:Kan dit geneuzel niet elders? Rommelhok ofzo?
Topic gesplitst. On topic graag.

Plaats reactie