Christian D. Eriksen

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Lionel

Re: Christian D. Eriksen

Bericht door Lionel » di mei 28, 2013 11:16 am

Goed punt inderdaad. Al verwacht ik niet dat bijvoorbeeld Liverpool 3 of 4 miljoen meer gaat betalen dan Dortmund zou doen. Eriksen wilt dan ook gewoon weg.

Ik hoop het wel voor hem dat Dortmund concreet wordt. Dortmund is een mooiere club. Stukkie beter ook.
IK GELOOF!!!!!!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » di mei 28, 2013 11:32 am

Yopi schreef:Dat geld, het zal wel. Voor ons supporters maakt het weinig uit of Dortmund tien miljoen betaalt of vijftien miljoen. Wij zijn Eriksen kwijt. Dat is zuur.
Groot verlies inderdaad voor Ajax. Samen met Siem veruit de beste speler die we hebben, waarbij Eriksen nog gigantisch kan groeien.

Maar goed, dat zal altijd het probleem van Ajax blijven. Belangrijk is: hoe is de jeugdopleiding (opvolging) en de scouting op orde!? Vooral naar het laatste ben ik benieuwd.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di mei 28, 2013 1:50 pm

Rishi schreef:Goed punt inderdaad. Al verwacht ik niet dat bijvoorbeeld Liverpool 3 of 4 miljoen meer gaat betalen dan Dortmund zou doen. Eriksen wilt dan ook gewoon weg.

Ik hoop het wel voor hem dat Dortmund concreet wordt. Dortmund is een mooiere club. Stukkie beter ook.
Ik heb nog geen enkele serieuze bron gehoord over interesse van Liverpool in Eriksen.

Wat Dortmund betreft. Ik hoop bovenal dat het een beetje snel rondkomt. Dan kun je verder.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di mei 28, 2013 1:58 pm

Liefst vandaag nog. Hoezeer het me ook zou spijten als we hem verliezen.

Eriksen zal naar een club willen die CL speelt. En dus niet naar Liverpool.

wimpey

Bericht door wimpey » di mei 28, 2013 2:04 pm

Yopi schreef: Eriksen zal naar een club willen die CL speelt.
Eriksen wil naar Dortmund. Hij past perfect in het spelletje van Klopp: ruimte om te lopen, ruimte om te voetballen. Eriksen - Reus: dat wordt een koningskoppel.

Lionel

Bericht door Lionel » di mei 28, 2013 2:15 pm

Ik hoorde gisteren van iemand dat hij had gelezen dat Madrid Reus wilt kopen bij een vertrek van Ronaldo.

Reus is beter dan Bale. Dus dat vind ik wel logisch.
IK GELOOF!!!!!!

Toppie

Bericht door Toppie » wo mei 29, 2013 8:01 am

Eriksen gaat sowieso weg dus wat maakt het uit waarheen, einde Ajaxtijd , geld op de bank en weer een vv halen

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo mei 29, 2013 8:09 am

Volgens het AD zijn er (nog) geen onderhandelingen. Dat zou Overmars hebben gezegd.

Ik weet wel, het AD is niet meer zo goed ingevoerd, maar toch...

999

Bericht door 999 » wo mei 29, 2013 8:20 am

'Ajax en Dortmund onderhandelen over Eriksen'

Borussia Dortmund is in onderhandeling met Ajax over Christian Eriksen. De kloof tussen vraag en aanbod is momenteel naar verluidt nog drie miljoen euro.

Die Borussen hebben twaalf miljoen euro over voor de Deen. Dat meldt het Deense Sporten.dk. Ajax wil vijftien miljoen euro ontvangen voor de international. De Amsterdammers houden voorlopig vast aan dat bedrag, wetende dat de Duitsers onlangs €37 miljoen hebben gencasseerd voor de transfer van Mario Gtze naar Bayern Mnchen. Eriksen wordt bij de verliezend Champions League-finalist gezien als de vervanger van het wonderkind. Volgens het Deense medium sprak een delegatie van Dortmund al met Ajax en Martin Schoots, de zaakwaarnemer van Eriksen. Een contract voor vijf jaar zou klaarliggen voor de 21-jarige spelmaker. Hij zou zes miljoen per jaar kunnen gaan verdienen.
goal.com
Blij met de punten ...

Lionel

Bericht door Lionel » wo mei 29, 2013 8:34 am

Wie liegt er?
IK GELOOF!!!!!!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » wo mei 29, 2013 8:45 am

Rishi schreef:Wie liegt er?
Overmars wordt gequoteerd, dus zal dat de waarheid zijn. Vanwege de beurs mag hij hierover niet liegen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » wo mei 29, 2013 9:12 am

Hangt er van af wat je onder onderhandelen verstaat. Dortmund biedt een bedrag, Ajax geeft aan wat ze willen hebben. Ik denk dat ze in dat stadium zaten toen het Overmars gevraagd werd.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo mei 29, 2013 9:35 am

Precies. Het is maar net hoe Overmars het geformuleerd heeft.

Ik zie dat bericht nergens op de website van het AD. Maar dat kan aan mij liggen. :blush.gif:

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo mei 29, 2013 9:57 am

Dat laatste zegt niets. Over het algemeen is de krant (AD) betrouwbaarder dan hun site.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

wimpey

Bericht door wimpey » wo mei 29, 2013 11:32 am

Ajaciedjuh schreef:
Rishi schreef:Wie liegt er?
Overmars wordt gequoteerd, dus zal dat de waarheid zijn. Vanwege de beurs mag hij hierover niet liegen.
BVB regelt z'n zaken steevast vroeg in de transferperiode. Gisteren legden ze bijv. 10 M neer voor Sokratis van Bremen...

Áls men Eriksen wil, zal het vrij snel rond zijn.

Lionel

Bericht door Lionel » wo mei 29, 2013 11:34 am

Bayern Munchen was zelfs nog sneller :hypocrite.gif:
Vieze kutstreek was dat overigens.

Ik neem ook aan dat Eriksen binnen nu en een week weg is.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » wo mei 29, 2013 11:36 am

Rishi schreef: Vieze kutstreek was dat overigens.
Wat, Götze? :confused.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » wo mei 29, 2013 11:53 am

Het uitlekken van het nieuws.
IK GELOOF!!!!!!

beelzebub

Bericht door beelzebub » wo mei 29, 2013 12:11 pm

Misschien was dit wel het eerste en laatste bod van Dortmund en horen we niks meer van ze. :ajaxsmiley.gif:

Als het verschil maar 2 miljoen is en Eriksen kan er 6 miljoen per jaar verdienen volgens de geruchten zie ik wel een oplossing. Ajax legt 7 ton toe, Dortmund legt 7 ton toe en Eriksen brengt 6 ton in: 14,3 miljoen. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Lionel

Bericht door Lionel » wo mei 29, 2013 12:30 pm

6 miljoen per jaar? Beetje veel?
IK GELOOF!!!!!!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » wo mei 29, 2013 12:36 pm

Skysports
Christian Eriksen says his potential move to Borussia Dortmund from Ajax is far from completed.

The Danish playmaker has been strongly linked with a move to the Champions League runners-up, with media reports in Denmark claiming a deal had been finalised.

The 21-year-old, who caught the eye at Euro 2012, has also been a rumoured target for Liverpool and with one year of his current contract remaining Ajax are likely to cash in on their asset.

"I still haven't heard anything," Eriksen told Bold.dk. "I've just seen what is in the papers.

"Of course it is pointless if there isn't any truth to the rumours. But I've read a lot, and so far nothing is completely true.

"I've said it before that Dortmund is an option that would be good for me, but it is not the only option."

wimpey

Bericht door wimpey » wo mei 29, 2013 12:44 pm

Rishi schreef:6 miljoen per jaar? Beetje veel?
Onzinbedrag joh. Zulke bedragen betaalt alleen Bayern in Duitsland.

Lionel

Bericht door Lionel » wo mei 29, 2013 12:47 pm

Anders hadden ze ook wel 8 kunnen neerleggen voor Gotze en alleen Lewandowski verkopen.

Bovendien gaat geen enkele club, behalve de Russen en Arabieren, 6 miljoen per jaar aan Eriksen geven. Zo goed is hij nou ook weer niet. Nog niet.
IK GELOOF!!!!!!

LucaS

Bericht door LucaS » wo mei 29, 2013 5:19 pm

wimpey schreef:
Rishi schreef: Vieze kutstreek was dat overigens.
Wat, Götze? :confused.gif:
Een pure liefdesverklaring aan het voetbal

Geplaatst : Gisteren 21:48
Jeroen Haverkort

Nog even terugkomen op de Champions Leaguefinale van afgelopen zaterdag in Londen. Natuurlijk was ik blij voor Arjen Robben, maar wat had ik het Borussia Dortmund gegund. Hoewel Bayern München en Dortmund meer op elkaar lijken dan menigeen denkt – veel zelf opgeleide spelers en een uitgekiend financieel en sportief beleid – kun je stellen dat volksclub Borussia heel wat chiquer is dan Bayern, dat nota bene een Kaiser als erevoorzitter heeft.

Het begon natuurlijk met het uitlekken van de transfer van Mario Götze. Opgeleid door Dortmund, maar een kind van Beieren. Bayern speelde in op Götzes gevoel en benaderde het talent met een ‘eenmalige kans’. Toen de deal beklonken was, werd het nieuws vervolgens één dag voor Dortmunds clash tegen Real Madrid naar buiten gebracht door Bayern, dat niet eens de moeite nam contact op te nemen met Dortmund. Door de clausule in Götzes contract was dat ook niet nodig. Het was simpelweg een kwestie van de afkoopsom betalen, maar het was wel zo netjes geweest. Dat Bayern ook nog op de eigen site liet weten “uit respect voor Dortmund het rondmaken van de transfer over het halve finale-duel in de Champions League tussen Dortmund en Real Madrid heen te willen tillen” was natuurlijk helemaal een gotspe.

Na Götze volgt waarschijnlijk ook Robert Lewandoski. Dat Bayern de zaakwaarnemers van de Poolse spits uitnodigde voor het diner voorafgaand aan de Champions Leaguefinale was ronduit smakeloos. Na de finale liet Bayern-coach Jupp Heynckes al weten dat Lewandowski volgend jaar in München valt te bewonderen, iets dat door de zaakwaarnemers van de aanvaller later werd bevestigd. Op het moment van schrijven is er echter opnieuw geen enkel contact geweest tussen beide clubs.

Het gekonkel, het geregisseerde lekken, het past prima bij Bayern dat niet voor niets FC Hollywood wordt genoemd. Soms vraag je je af of je wel met een voetbalclub te maken hebt. Is Borussia dan wél een echte voetbalclub? Ja. Terwijl de bestuurders van Bayern druk bezig waren om de zaakwaarnemers van Lewandowski uit te nodigen op de dag van de finale, liet het bestuur van Dortmund een busje door Londen rijden met daarop de dankbetuiging: “Thanks a million for inventing the game we love.” Chique om je gastheer zo te bedanken, maar vooral ook een pure liefdesverklaring aan het voetbal.

http://www.metronieuws.nl/nieuws/een-pu ... EMP8EuqSM/
I think I lost my fucking headache

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » do mei 30, 2013 7:58 am

Eriksen vandaag in Ekstrabladet: niets gehoord van Dortmund; Dortmund mooie club maar niet de enige mogelijkheid. Liverpool is ook een optie - speelt in grote competitie.

Plaats reactie