Maarten Stekelenburg

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Maarten Stekelenburg

Bericht door Michael_B » do mar 18, 2010 11:28 am

Vond Stekelenburg tegen PSV zeer solide. Heerste in zijn 5-meter gebied bij corners en was in zijn geheel goed bezig. Pakte die bal van Toivonen bij 0-0, had de penalty bijna.

Erg sterk. Verwachten jullie dat hij vertrekt na de zomer?
Face your fears and live your dreams, No Fear

Lionel
Berichten: 47680
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Maarten Stekelenburg

Bericht door Lionel » do mar 18, 2010 11:30 am

Milan, Arsenal, Man U, Bayern hebben allemaal een topkeeper nodig. Stekelenburg wordt gewoon met de dag beter, keept straks een WK-finale dus ja.. zie het zo gebeuren. Zou ook mooi zijn voor hem. Verdient hij wel :biggthumpup.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Maarten Stekelenburg

Bericht door Michael_B » do mar 18, 2010 11:31 am

Het is geen absolute topper, maar wel een echte Ajax-jongen. Zou het dus best jammer vinden als hij gaat. Daarentegen kan Ajax redelijk goed geld voor hem vangen en is hij qua kwaliteiten gewoon vervangbaar.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Maarten Stekelenburg

Bericht door Rooie » do mar 18, 2010 11:31 am

De Dominee schreef:Vond Stekelenburg tegen PSV zeer solide. Heerste in zijn 5-meter gebied bij corners en was in zijn geheel goed bezig. Pakte die bal van Toivonen bij 0-0, had de penalty bijna.

Erg sterk. Verwachten jullie dat hij vertrekt na de zomer?
Keepte inderdaad goed, opvallend sterk(er) bij hoge ballen. Ging eenmaal in de fout, maar toen schoot Toivonen uitermate zwak in.

Lionel
Berichten: 47680
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Maarten Stekelenburg

Bericht door Lionel » do mar 18, 2010 11:34 am

De Dominee schreef:Het is geen absolute topper, maar wel een echte Ajax-jongen. Zou het dus best jammer vinden als hij gaat. Daarentegen kan Ajax redelijk goed geld voor hem vangen en is hij qua kwaliteiten gewoon vervangbaar.
Hij wordt wel steeds beter. Hij begint nu ook te heersen in zijn keepersgebied. Reflexen had hij al. Hij is lang, niet oud, eerste keeper van Nederland....
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Maarten Stekelenburg

Bericht door joey » do mar 18, 2010 12:35 pm

De Dominee schreef:Verwachten jullie dat hij vertrekt na de zomer?
Hoop het niet. Dan zitten we met Vermeer opgescheept.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Maarten Stekelenburg

Bericht door Marillion » do mar 18, 2010 1:08 pm

Vermeer is in mijn ogen niet veel slechter. Beide zijn een beetje twijfelgevallen. Redelijke keepers maar niet compleet genoeg.

Overigens vond ik Stekelenburg afgelopen zondag wel prima. Een beslissende redding bij de situatie met Toivonen en hij ving zowaar ook weer eens een paar hoge ballen. Hopelijk trekt hij die lijn weer door.
Nil volentibus arduum

Kilroy
Berichten: 1136
Lid geworden op: za sep 27, 2003 11:33 pm
Locatie: California

Re: Maarten Stekelenburg

Bericht door Kilroy » do mar 18, 2010 3:54 pm

De Dominee schreef:Het is geen absolute topper, maar wel een echte Ajax-jongen. Zou het dus best jammer vinden als hij gaat. Daarentegen kan Ajax redelijk goed geld voor hem vangen en is hij qua kwaliteiten gewoon vervangbaar.
Inderdaad geen absolute "topper". Waar het aan hapert is 'consistency' (Ned.: consequentheid?). Vermeer heb ik niet genoeg zien spelen om te kunnen beoordelen, maar wel viel op dat consistency ook daar ver te zoeken was.

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Maarten Stekelenburg

Bericht door Michael_B » ma mar 22, 2010 8:36 pm

Maarten Stekelenburg wordt gevolgd door Hamburger SV. De doelman van Ajax, al bezig aan zijn negende seizoen in de hoofdmacht, is door zijn zaakwaarnemer op de hoogte gebracht van de informele belangstelling van de Noord-Duitsers. Stekelenburg weet niet wat hij ervan moet denken: “Ik weet alleen dat de huidige eerste keeper Frank Rost net zijn contract verlengd heeft en ik heb geen trek om ergens op de bank te gaan zitten.”

Naast het contract van de ervaren Rost verlengde HSV maandagmiddag ook het contract van de 24-jarige reservedoelman Wolfgang Hesl, die voor twee jaar bijtekende. Hoe concreet de belangstelling voor Stekelenburg is, is daarom maar de vraag. De Nederlandse international is dit seizoen terug als eerste keeper van Ajax en is na het afscheid van Edwin van der Sar bovendien eerste keus in Oranje. Zijn contract in Amsterdam loopt tot 2012 door.

“Ik sta er hetzelfde in als ik enkele maanden geleden al zei”, vertelde Stekelenburg maandag aan Sportweek. “De drang om te vertrekken is minder groot dan een jaar geleden (toen hij onder Marco van Basten tijdelijk op de bank belandde, red.). “Maar mocht Ajax tot een akkoord komen met een hele grote club die mij als eerste keeper wil dan kan daar altijd over gesproken worden.”

Het al dan niet bereiken van de Champions League weegt voor Stekelenburg minder zwaar mee dan voor bijvoorbeeld Luis Suárez. Waar de Uruguayaan al liet weten dat plaatsing voor het miljoenenbal erg belangrijk zou zijn voor hem, daar houdt Stekelenburg zich op de vlakte: “Voor je ontwikkeling is het lekker om Champions League te spelen, maar ik verbind daar geen consequenties aan. Ik concentreer me op de titelstrijd. Wil ook wel eens kampioen worden als basisspeler.”
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Maarten Stekelenburg

Bericht door Marillion » ma mar 22, 2010 9:36 pm

Hij lijkt dus te twijfelen of hij de stap naar het buitenland nog wil maken. Dan kan het best wel eens gebeuren dat Stekelenburg gewoon nog jaren de eerste keeper van Ajax zal zijn. Ik zie hem namelijk niet naar een grote club vertrekken. Daarvoor is hij niet goed genoeg.

Voor Ajax is hij op zich een prima keeper. Ik zou er dan ook wel vrede mee hebben als hij de komende jaren onze eerste man blijft. Hij heeft z'n gebreken maar ik zie ook niet zo snel een betere keeper verschijnen. Zeker gezien de financiële situatie.
Nil volentibus arduum

Lionel
Berichten: 47680
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Maarten Stekelenburg

Bericht door Lionel » di mar 23, 2010 10:18 am

Er zijn zat topclubs die een mindere keeper hebben dan Stekelenburg hoor..

Sevilla, Arsenal, Bayern Munchen, AC Milan, Valencia.... Om maar wat clubs te noemen.. Porto ook. Dus ja, waarom zou hij niet bij 1 van deze clubs kunnen keepen? Hij is relatief jong voor een keeper, eerste keeper van het Nederlands elftal. Gun het hem wel. En zo niet, dan mag hij de nieuwe Mr. Ajax worden :ajaxscarf.gif:
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Maarten Stekelenburg

Bericht door joey » di mar 23, 2010 10:38 am

Die heel grote clubs zullen een heel goede keeper willen en dat is Stekelenburg dan weer niet.

Maar ik denk dat hij HSV ook een moooie club vindt. Zeker als hij hoort wat ze daar betalen.
Het stinkt aan alle kanten!

Lionel
Berichten: 47680
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Maarten Stekelenburg

Bericht door Lionel » di mar 23, 2010 10:42 am

Ik denk het niet. HSV kan hem niet betalen (10 miljoen +).
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Maarten Stekelenburg

Bericht door joey » di mar 23, 2010 12:59 pm

Een dergelijk bedrag is Stekelenburg inderdaad niet waard.

In Duitsland wordt sceptisch gereageerd op het bericht:

http://www.transfermarkt.de/de/forum/15 ... e.html&p=1

Zeker een trucje van de zaakwaarnemer van Maarten.
Het stinkt aan alle kanten!

Lionel
Berichten: 47680
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Maarten Stekelenburg

Bericht door Lionel » di mar 23, 2010 1:38 pm

Beter dan Maarten hebben ze niet hoor.. Geen enkele club in Duitsland trouwens.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Maarten Stekelenburg

Bericht door Giacomo Puccini » di mar 23, 2010 6:13 pm

joey schreef:Die heel grote clubs zullen een heel goede keeper willen en dat is Stekelenburg dan weer niet.
Dat is dus ons geluk.
Ajax!

MvB
Berichten: 255
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 11:08 am

Re: Maarten Stekelenburg

Bericht door MvB » di mar 23, 2010 6:31 pm

Rishi schreef:Ik denk het niet. HSV kan hem niet betalen (10 miljoen +).
Moet 'ie zoveel opbrengen? Ik zou het niet erg vinden als hij bleef trouwens.

Lionel
Berichten: 47680
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Maarten Stekelenburg

Bericht door Lionel » wo mar 24, 2010 10:11 am

Ik vind dat Ajax best hoog mag inzetten. 27 jaar, keeper Nederlands elftal, ervaring zat, groei zit er nog in... heeft nog een contract voor een aantal jaren..
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Maarten Stekelenburg

Bericht door joey » wo mar 24, 2010 10:22 am

Voor keepers wordt domweg niet zoveel betaald. Gomes leverde nog geen tien miljoen op en die is een stukje beter dan Stekelenburg.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Re: Maarten Stekelenburg

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » wo mar 24, 2010 10:49 am

joey schreef:Een dergelijk bedrag is Stekelenburg inderdaad niet waard.

In Duitsland wordt sceptisch gereageerd op het bericht:

http://www.transfermarkt.de/de/forum/15 ... e.html&p=1

Zeker een trucje van de zaakwaarnemer van Maarten.
Zo sceptisch ziet het er niet uit, Joey. De meesten zien hem graag komen, zo te lezen.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Maarten Stekelenburg

Bericht door Michael_B » ma apr 12, 2010 4:35 pm

Nu weer geruchten over een transfer van Steek naar Bayern. Hadden die niet al een nieuwe keeper aangetrokken?

Ik vind het best, als we maar geen Velthuizen, Vorm of Vermeer op doel krijgen. Het zal de laatste echter wel worden.
Face your fears and live your dreams, No Fear

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Maarten Stekelenburg

Bericht door joey » ma apr 12, 2010 4:55 pm

Waar komt dat gerucht dan vandaan?

www.transfermarkt.de meldt niets. en op die site staan werkelijk álle geruchten die in Duitsland de ronde doen.
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: Maarten Stekelenburg

Bericht door FlaFlu » ma apr 12, 2010 5:10 pm

De Dominee schreef:Nu weer geruchten over een transfer van Steek naar Bayern. Hadden die niet al een nieuwe keeper aangetrokken?
Die geruchten heb ik ook opgepikt. De betrouwbaarheid schat ik op dit moment echter nog als behoorlijk laag in. Het leek me vooral interessantdoenerij.

wimpey
Berichten: 52119
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Maarten Stekelenburg

Bericht door wimpey » ma apr 12, 2010 7:17 pm

De Dominee schreef:Nu weer geruchten over een transfer van Steek naar Bayern. Hadden die niet al een nieuwe keeper aangetrokken?
Nee. Ze hebben de oude Butt en Rensing mag weg. En Ludwig is een fan van Steek.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Maarten Stekelenburg

Bericht door Jöhnk » ma apr 12, 2010 7:19 pm

Vindt hij Romero dan niet beter?

Plaats reactie