ik heb nog niets gehoord over een onderzoek van de knvb, geen aanklagers en dat soort toestanden klopt dit? Dat zou een mogelijke beroepsprocedure inhouden, waar tegen in beroep gegaan kan worden en dat heeft dan weer opschortende werking. Misschien kan suarez toch tegen groningen spelen.Rishi schreef:Ik wel. Zeker als Luis geschorst is.
Mounir El Hamdaoui
Moderator: mods
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Re: Mounir El Hamdaoui
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
-
- AT Toto winner 10/11
Nee, dat klopt niet. De hele Suarez-topic staat er nota bene vol mee.Dr. Living Stoned schreef:ik heb nog niets gehoord over een onderzoek van de knvb, geen aanklagers en dat soort toestanden klopt dit?Rishi schreef:Ik wel. Zeker als Luis geschorst is.

Scoorde vandaag tijdens de oefenpotjes op de training meerdere malen, aldus Ajax.nl 

Face your fears and live your dreams, No Fear
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
ik las t op NOS.nl, normaal krijg ik ook tijdig email notificaties, maar die van suarez heb ik nog niet binnen, vandaarScherrer schreef:Nee, dat klopt niet. De hele Suarez-topic staat er nota bene vol mee.Dr. Living Stoned schreef:ik heb nog niets gehoord over een onderzoek van de knvb, geen aanklagers en dat soort toestanden klopt dit?Rishi schreef:Ik wel. Zeker als Luis geschorst is.
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Jij hoopte stiekem nog op vrijspraak na zijn rode kaart?Dr. Living Stoned schreef:ik las t op NOS.nl, normaal krijg ik ook tijdig email notificaties, maar die van suarez heb ik nog niet binnen, vandaarScherrer schreef:Nee, dat klopt niet. De hele Suarez-topic staat er nota bene vol mee.Dr. Living Stoned schreef: ik heb nog niets gehoord over een onderzoek van de knvb, geen aanklagers en dat soort toestanden klopt dit?
Op naar de vierde ster!
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
nee, dat zijn schorsing over de wedstrijd tegen Groningen getild zou worden.
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Mmm, daar rekende ik niet echt op. Ging er al van uit dat de KNVB zo snel mogelijk een straf zou willen uitspreken om Suarez aan te pakken.
Op naar de vierde ster!
AMSTERDAM - Demy de Zeeuw is tijdens de transfersoap tussen Ajax en Mounir El Hamdaoui gevraagd te bellen met de spits in Alkmaarse dienst om hem over te halen naar Amsterdam te komen.
© ANP"Zij vroegen mij of ik hem niet eens kon bellen, omdat ik hem natuurlijk goed ken door mijn tijd bij AZ", vertelt de middenvelder in het magazine van deze week. "Dat heb ik gedaan. Ik heb Mounir verteld dat iedereen hem heel graag zag komen en dat hij precies de speler is die wij nodig hebben."
De Zeeuw stond een jaar geleden voor dezelfde keus als El Hamdaoui. "Ik wilde eigenlijk alleen naar het buitenland, net als Mounir. Maar als er dan alleen kleine clubs overblijven, kan je het best naar de grootste Nederlandse club gaan. Dat heb ik hem ook voorgehouden."
Suarez
Tijdens de onderhandelingen tussen Ajax en AZ merkte De Zeeuw dat veel ploeggenoten bij hem naar El Hamdaoui informeerden. "Wat voor een jongen het is. En of hij beter dan die of die spits is, vroegen ze."
"Vooral Suarez was heel geïnteresseerd", onthult De Zeeuw. "Die wilde steeds weten of de deal al rond was. Hij vindt hem een goede speler, dat gaat wel klikken denk ik."
Face your fears and live your dreams, No Fear
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Wanneer Ajax in beroep had gegaan had er een beroepsprocedure opgestart geworden die enige tijd in beslag zou nemen en dan zou zijn schorsing opgeschort zijn geworden. Wellicht pas na het weekend.Pride of Amsterdam schreef:Mmm, daar rekende ik niet echt op. Ging er al van uit dat de KNVB zo snel mogelijk een straf zou willen uitspreken om Suarez aan te pakken.
Omdat hij dan zomaar een langere schorsing zou kunnen krijgen.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Prima aankoop. Beste spits van de eredivisie binnengehaald en dan ben je dus spekkoper.
Prima speler idd. Liever 1 Ham dan die 2 Zweedse juffies, een cokeneus en Koef bij elkaar.Peter schreef:Prima aankoop. Beste spits van de eredivisie binnengehaald en dan ben je dus spekkoper.
Het is alleen effe de vraag of de primadonna's Suarez en El Ham elkaar het succes gunnen.
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Nee, niet "te pakken", maar "aan te pakken".joey schreef:Om Suarez te pakken?![]()
Het eerste zou impliceren dat ik vind dat ze hem naaien, dat is niet zo. Het was/is een terecht schorsing ivm een domme overtreding.
Maar wat ik wel denk ik dat ze in de handen wrijven dat Suarez over de schreef is gegaan na alle keren dat hij (in de ogen van de KNVB) zich laat vallen en er wat uit sleept. En dat ze dus niet konden wachten om hem de schorsing op te leggen.
Anyway... El Hamdaoui dan maar weer. Hij zal er dus moeten staan tegen FC Groningen. Heb ergens wel het gevoel dat het goed zit, en dat hij wel gaat draaien in dit elftal.
Op naar de vierde ster!
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
dat zeker, en waarschijnlijk vind Ajax dat deze PSV tactiek eigenlijk niet kan.Arthur schreef:Omdat hij dan zomaar een langere schorsing zou kunnen krijgen.
- Giacomo Puccini
Is Ham eigenlijk een beetje kopsterk? Essentieel voor een Ajaxspits, vind ik.
Ajax!
Zelden een kopdoelpunt gemaakt, geloof ik.
Met de voorzetten van "De Urby van vandaag" heb je geen kopsterke spits nodig en het spel heet nog steeds voetbal, een bal mag er ook met de voet ingetrapt worden, zoals Siem de Jong vandaag deed. Siem kan wel koppen!D_skilled schreef:Zelden een kopdoelpunt gemaakt, geloof ik.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
zoveel kopsterke spitsen hebben we de laatste jaren toch niet echt gehad? Mido was zo'n beetje de laatste.
En Urzaiz uiteraard :)
Huntelaar kan aardig koppen.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
T82 schreef:En Urzaiz uiteraard :)

- Jinne
- Site Admin
De Jong achter hem is wel sterk met de kop.Giacomo Puccini schreef:Is Ham eigenlijk een beetje kopsterk? Essentieel voor een Ajaxspits, vind ik.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!