Ismail Aissati

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo aug 31, 2008 11:30 am

Stuitend interview.

Beloki

Bericht door Beloki » zo aug 31, 2008 11:33 am

In welk opzicht?

Ik vind de technische staf hier niet bijzonder goed uitkomen. Wel sterk van Aissati dat hij niet in paniek raakt als hij er langs staat, zoals hij het zelf zegt.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo aug 31, 2008 11:35 am

In de werkwijze van Ajax uiteraard. Je weet dat zo´n jongen vooral veel vertrouwen nodig heeft. Laten we maar hopen dat MvB in heeft gezien dat dit middenveld niet functioneerde, maar ik vrees met grote vrezen.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo aug 31, 2008 11:37 am

Beloki schreef:Ik vind de technische staf hier niet bijzonder goed uitkomen.
Ik ook niet.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » zo aug 31, 2008 11:43 am

Dus als je gekocht wordt moet je direct spelen en een basisplaats hebben. :hypocrite.gif:

Beloki

Bericht door Beloki » zo aug 31, 2008 11:46 am

Zlatan Son of God schreef:Dus als je gekocht wordt moet je direct spelen en een basisplaats hebben. :hypocrite.gif:
We als blijkt dat je iets toevoegt. Urby op 10 voegt niks toe. Aissati wel. Buiten dat: er is schijnbaar geen sterveling die met Aissati praat. In de voorbereiding gaven ze hem een shirt en zeiden: succes.

Op die manier had hij beter bij psv kunnen blijven, had je voor de 4.1 miljoen een verdediger kunnen kopen.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » zo aug 31, 2008 11:48 am

Beloki schreef:
Zlatan Son of God schreef:Dus als je gekocht wordt moet je direct spelen en een basisplaats hebben. :hypocrite.gif:
We als blijkt dat je iets toevoegt. Urby op 10 voegt niks toe. Aissati wel. Buiten dat: er is schijnbaar geen sterveling die met Aissati praat. In de voorbereiding gaven ze hem een shirt en zeiden: succes.

Op die manier had hij beter bij psv kunnen blijven, had je voor de 4.1 miljoen een verdediger kunnen kopen.
Geloof weinig van dat verhaal. Bij Aisati kan je nu eenmaal makkelijk de woorden in de mond leggen.

Frank

Bericht door Frank » zo aug 31, 2008 11:49 am

Wie liegt hem in dit interview woorden in de mond??

Waarom zou hij in godsnaam deze uitspraken doen als ze niet waar zijn?
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo aug 31, 2008 11:49 am

Ik sta ook wel even te kijken van dat interview. Zo ga je toch niet met spelers om?

Hij hoeft van mij geen garantie op een basisplaats te krijgen hoor. Maar de keuze voor Emanuelson op die positie is toch wel vreemd. Aissati komt daar toch veel meer tot zijn recht? Bovendien heeft hij een groter stuk van de voorbereiding meegemaakt.
Nil volentibus arduum

Beloki

Bericht door Beloki » zo aug 31, 2008 11:49 am

Zlatan Son of God schreef:
Beloki schreef:

Geloof weinig van dat verhaal. Bij Aisati kan je nu eenmaal makkelijk de woorden in de mond leggen.
En wie zou dat dan gedaan moeten hebben. Daar heeft toch helemaal niemand belang bij? Hij zei nl. ook: ''maar ik verwacht dat dat verder in het seizoen wel beter wordt, de trainers moeten wellicht ook nog wennen''.

Aissati kwam best goed over, niet aangeslagen ofzo.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » zo aug 31, 2008 11:52 am

Die beste man die het interview aflegt misschien? Als je een beetje de interviews met Aissati hebt gevolgd de laatste jaren reageert hij altijd bevestigend op dit soort vragen.

Beloki

Bericht door Beloki » zo aug 31, 2008 11:53 am

Zlatan Son of God schreef:Die beste man die het interview aflegt misschien? Als je een beetje de interviews met Aissati hebt gevolgd de laatste jaren reageert hij altijd bevestigend op dit soort vragen.
Ver gezocht. Waarom zou Aissati liegen en zo zijn eigen positie verzwakken?

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » zo aug 31, 2008 11:59 am

bekijk maar op youtube enkele interviews.

Beloki

Bericht door Beloki » zo aug 31, 2008 12:00 pm

Waarom zou Aissati liegen en zo zijn eigen positie verzwakken?

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo aug 31, 2008 12:00 pm

Zlatan Son of God schreef:Die beste man die het interview aflegt misschien? Als je een beetje de interviews met Aissati hebt gevolgd de laatste jaren reageert hij altijd bevestigend op dit soort vragen.
Heb je het interview niet gezien? er wordt hem helemaal niks in de mond gelegd namelijk.

Beloki

Bericht door Beloki » zo aug 31, 2008 12:01 pm

brigade zuid schreef:
Heb je het interview niet gezien? er wordt hem helemaal niks in de mond gelegd namelijk.
Integendeel: de man zegt zelfs: ''maar je hebt wel contact met de assistenten, neem ik aan''.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » zo aug 31, 2008 12:03 pm

Dus van Basten zegt helemaal niks in de kleedkamer?

Dus je krijgt een hesje en dat is het?

Beloki

Bericht door Beloki » zo aug 31, 2008 12:03 pm

Zlatan Son of God schreef:Dus van Basten zegt helemaal niks in de kleedkamer?

Dus je krijgt een hesje en dat is het?
Ik weet het niet, jij wel? Individueel niet tegen Ismael, blijkbaar.

Starring

Bericht door Starring » zo aug 31, 2008 12:35 pm

Ik vind het zelfs schandalig te noemen hoe Marco van Basten met deze groeibriljant en mogelijk ook andere spelers omgaat. Er zit duidelijk een kern van waarheid in Aissati zijn verhaal, want ook op trainingen houdt Marco zijn kaken stijf op elkaar en laat het belangrijkste werk over aan zijn assistenten.

Ik mag toch hopen dat hier de komende weken snel verandering in zal komen, want dit elftal schreeuwt om een duidelijke spelopvatting en organisatie...
AFCA!

jabu

Bericht door jabu » zo aug 31, 2008 1:06 pm

Het gaat mij er niet om de technische staf te verdedigen, maar hoeveel wedstrijden om het echie zijn er gespeeld? Welgeteld één hele. Er zijn meerdere nieuwe jongens die vast allemaal een aai over hun bol willen en elke keer in een persoonlijke gesprek willen horen hoe ze moeten spelen. Bovendien wil elke speler, nieuw of niet nieuw, vast persoonlijk horen waarom hij die week niet in de basis staat. Misschien moeten de Ajax-aanhang en Aissati even een beetje geduldiger zijn. Bovendien vraag ik mij in zo'n situatie af, waarom Aissati zelf niet op iemand van de technsische staf afstapt om te vragen wat hij kan verbeteren om zo waardevol mogelijk voor zijn werkgever te zijn. Als de trainers dan zeggen niet een halfuurtje de tijd voor hem te hebben, dan heeft hij inderdaad reden tot klagen.

Wat mij betreft zou Aissati ook in de basis mogen spelen, maar zijn tijd komt vast wel. Als dat ook hier niet het geval is, dan zal het misschien ook wel iets met de speler in kwestie zelf te maken hebben. Bijv. Maduro en Emanuelson hebben ook aanvankelijk ook zeer veel indruk gemaakt, maar ik kan mij goed voorstellen dat zij niet altijd onomstotelijk basisspeler zijn. Deze keer viel de keuze, al dan niet terecht, op Emanuelson. Beiden jonge talentvolle spelers waar het niet altijd uitkomt.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo aug 31, 2008 1:37 pm

Starring schreef:Ik mag toch hopen dat hier de komende weken snel verandering in zal komen
Ik mag hopen dat hij z.s.m. een individueel gesprek voert met die jongen. Om hem een hart onder de riem te steken en gerust te stellen.
Het stinkt aan alle kanten!

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » zo aug 31, 2008 1:54 pm

joey schreef:
Starring schreef:Ik mag toch hopen dat hier de komende weken snel verandering in zal komen
Ik mag hopen dat hij z.s.m. een individueel gesprek voert met die jongen. Om hem een hart onder de riem te steken en gerust te stellen.
Hoewel ik best wat vertrouwen heb in MvB lijkt het me daar totaal geen type voor. Sowieso lijkt MvB me zo'n trainer die oprecht niet begrijpt dat spelers ook maar mensen zijn en dus fouten maken en af-en-toe wat warmte nodig hebben. Zelf was hij namelijk een speler die zelden fouten maakte en arrogant genoeg was om zijn momenten van zwakte niet te laten zien.

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » zo aug 31, 2008 3:01 pm

pas maar op, straks jullie gaan zelfs Mark van Bommel gelijkgeven :smallgrin.gif:
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo aug 31, 2008 3:04 pm

Scherrer schreef:Zelf was hij namelijk een speler die zelden fouten maakte en arrogant genoeg was om zijn momenten van zwakte niet te laten zien.
Klopt, hij was zo hard voor zijn medespelers dat Cruijff hem moest afremmen. Medespelers die faalden maakte hij af.

Maar als trainer zal hij dat toch anders moeten aanpakken. De tijden van Happel zijn voorbij. Vandaag de dag moet een trainer met spelers kunnen omgaan.
Het stinkt aan alle kanten!

Harm

Bericht door Harm » zo aug 31, 2008 3:08 pm

Jammergenoeg kan ik dat interview in het buitenland niet zien, maar ik lag de ballen uit mijn broek :drecul.gif:

Plaats reactie