Hij is fysiek beresterk en heeft een winnaarsmentaliteit. Dak kan dit groep maar al te goed gebruiken. Maar de oude Davids was toch een paar niveautjes hoger dan de huidige, dat lijkt me duidelijk. Bijvoorbeeld, waar hij nu tribuneklant is bij de Spurs, was ie ooit onbetwiste basisspeler naast Zidane bij Juventus. Maar het is toch duidelijk...Als hij fysiek en mentaal in orde is dan zal hij wel de oude Davids zijn, neem ik aan.
Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Wat begrijp je niet? Davids is in het geheel een paar klassen minder geworden. Fysiek ook, al is het nog altijd voldoende voor de eredivisie en om de rol van aanjager op zich te nemen binnen de huidige selectie. Zijn winnaarsmentaliteit heeft ie ook nog, dat zit gewoon in hem, maar hij is natuurlijk niet zo gretig als ie 10 jaar geleden was.
Niet alle, maar de meeste spelers worden - na een bepaalde leeftijd te hebben bereikt - met de jaren minder. Davids is niet meer een jochie van 18. Wat is er dan vreemd/niet duidelijk aan dat hij minder is geworden?? En volgens mij bewijst zijn plaats op de tribune ook het een en ander...
Niet alle, maar de meeste spelers worden - na een bepaalde leeftijd te hebben bereikt - met de jaren minder. Davids is niet meer een jochie van 18. Wat is er dan vreemd/niet duidelijk aan dat hij minder is geworden?? En volgens mij bewijst zijn plaats op de tribune ook het een en ander...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Davids is dus nog steeds beresterk. Dat zeg je zelf. Wat was hij hiervoor dan? Extreem beresterk? ;)
In mijn ogen worden spelers voetbaltechnisch gezien niet minder. Ze worden beperkter vanwege hun mindere fysiek of verliezen de gretigheid om te winnen.
Dat het iets zegt dat hij op de tribune zit ben ik het ook niet mee eens. Tottenham heeft gewoon de beschikking over prima middenvelders.
In mijn ogen worden spelers voetbaltechnisch gezien niet minder. Ze worden beperkter vanwege hun mindere fysiek of verliezen de gretigheid om te winnen.
Dat het iets zegt dat hij op de tribune zit ben ik het ook niet mee eens. Tottenham heeft gewoon de beschikking over prima middenvelders.
- Cluijffert
- Cluijffert
Alves heeft een goede actie. Zijn techniek vind ik niet altijd meevallen. Het wil soms nog wel eens 'zwaar' ogen. Wat dat betreft hebben we in de personen van Babel en Leonardo al genoeg dergelijke spelers.
Hij is volgens mij wel sterker dan Leonardo, maar heeft niet de versnelling van Babel en Leonardo. Hij lijkt me (vooralsnog) niet geschikt om als balvast aanspeelpunt te dienen. Sowieso vind ik zijn positiespel (in de kleine ruimtes) over het algemeen maar matig.
Het moge wel duidelijk zijn dat hij een stuk makkelijker scoort dan Babel en Leonardo.
Hij is volgens mij wel sterker dan Leonardo, maar heeft niet de versnelling van Babel en Leonardo. Hij lijkt me (vooralsnog) niet geschikt om als balvast aanspeelpunt te dienen. Sowieso vind ik zijn positiespel (in de kleine ruimtes) over het algemeen maar matig.
Het moge wel duidelijk zijn dat hij een stuk makkelijker scoort dan Babel en Leonardo.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ik denk dat MvG gaat zorgen dat Huntelaar nog een jaar blijft, zodat hij na het EK verkocht kan worden. Sneijder wordt de klapper. :yes:
Mijn gevoel zegt me nog steeds dat MvG deze zomer Schaars wil hebben. Hij past perfect in het plaatje en nu is hij nog een beetje betaalbaar (met het geld van Sneijder). Na het EK kun je die jongen wel vergeten.
Babel moet verlengen en krijgt dan over anderhalf jaar zijn dikverdiende plaats in de spits.
Mijn gevoel zegt me nog steeds dat MvG deze zomer Schaars wil hebben. Hij past perfect in het plaatje en nu is hij nog een beetje betaalbaar (met het geld van Sneijder). Na het EK kun je die jongen wel vergeten.
Babel moet verlengen en krijgt dan over anderhalf jaar zijn dikverdiende plaats in de spits.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Waarom zou Schaars naar AJAX willen ?.Bertje schreef:Ik denk dat MvG gaat zorgen dat Huntelaar nog een jaar blijft, zodat hij na het EK verkocht kan worden. Sneijder wordt de klapper. :yes:
Blij met de punten ...