Antony

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13444
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Antony

Bericht door Arthur » ma aug 22, 2022 3:31 pm

Volgens Hamstelaar is deze bron normaliter betrouwbaar. Omgerekend gaat het om 94 miljoen.


En voor alle duidelijkheid: er staat dat dit het huidige bod is van MU, niet of Ajax het geaccepteerd heeft.
Maar als het klopt, hoop ik dat ze het accepteren. Ik ben iets teveel aan het F5-en terwijl dit speelt :smallgrin.gif:

Yopii
Berichten: 19230
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Antony

Bericht door Yopii » ma aug 22, 2022 3:40 pm

Welke bron?

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13444
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Antony

Bericht door Arthur » ma aug 22, 2022 3:42 pm

Yopii schreef:
ma aug 22, 2022 3:40 pm
Welke bron?
Jornal O Globo is zelf de bron. Dat is een Braziliaanse krant.

Hier het hele artikel: https://oglobo.globo.com/esportes/notic ... hoes.ghtml

wimpey
Berichten: 52151
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Antony

Bericht door wimpey » ma aug 22, 2022 3:43 pm

Arthur schreef:
ma aug 22, 2022 3:31 pm
En voor alle duidelijkheid: er staat dat dit het huidige bod is van MU, niet of Ajax het geaccepteerd heeft.
Maar als het klopt, hoop ik dat ze het accepteren. Ik ben iets teveel aan het F5-en terwijl dit speelt :smallgrin.gif:
:excited.gif: Moge duidelijk zijn wat dit (ook) voor Antony en zijn verdere familie betekent. Daar kun je als trainer of directeur niet voor gaan liggen. Sowieso is dat erg onhandig, want al die clubs daar ruiken na zo'n deal de dinero en willen hun kids graag bij Ajax plaatsen.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13444
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Antony

Bericht door Arthur » ma aug 22, 2022 3:46 pm

wimpey schreef:
ma aug 22, 2022 3:43 pm
Arthur schreef:
ma aug 22, 2022 3:31 pm
En voor alle duidelijkheid: er staat dat dit het huidige bod is van MU, niet of Ajax het geaccepteerd heeft.
Maar als het klopt, hoop ik dat ze het accepteren. Ik ben iets teveel aan het F5-en terwijl dit speelt :smallgrin.gif:
:excited.gif: Moge duidelijk zijn wat dit (ook) voor Antony en zijn verdere familie betekent. Daar kun je als trainer of directeur niet voor gaan liggen. Sowieso is dat erg onhandig, want al die clubs daar ruiken na zo'n deal de dinero en willen hun kids graag bij Ajax plaatsen.
Ik hoop dat de tactiek was om die 80 miljoen te weigeren omdat ze nog wel een hoger bod verwachtten.
Nu kunnen ze inderdaad niet met goed fatsoen weigeren. Die jongen gaat 3x zoveel verdienen, wij krijgen een fortuin en misschien wel 2 topspelers ervoor terug en Sao Paulo krijgt ook nog eens een financiële injectie van jewelste. Wat je zegt: straks staan de Zuid-Amerikaanse clubs te springen om hun grote talenten naar ons te brengen.

Lionel
Berichten: 47687
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Antony

Bericht door Lionel » ma aug 22, 2022 3:47 pm

wimpey schreef:
ma aug 22, 2022 3:43 pm
Arthur schreef:
ma aug 22, 2022 3:31 pm
En voor alle duidelijkheid: er staat dat dit het huidige bod is van MU, niet of Ajax het geaccepteerd heeft.
Maar als het klopt, hoop ik dat ze het accepteren. Ik ben iets teveel aan het F5-en terwijl dit speelt :smallgrin.gif:
:excited.gif: Moge duidelijk zijn wat dit (ook) voor Antony en zijn verdere familie betekent. Daar kun je als trainer of directeur niet voor gaan liggen. Sowieso is dat erg onhandig, want al die clubs daar ruiken na zo'n deal de dinero en willen hun kids graag bij Ajax plaatsen.
Dit kan je niet weigeren. Gewoon doen en het elftal op 1 of 2 posities versterken. Desnoods neem je maar wat verlies op wat grootverdieners door de transfervrij te laten gaan.

Want nu Ziyech halen is de doodsteek voor Berghuis. Terecht of onterecht. Hij verdient een bak geld en is er denk ik de speler niet die rustig op de bank gaat zitten. Aangezien Tadic ook niet van wisselen houdt heb je dan teveel Alpha mannetjes.
IK GELOOF!!!!!!

Yopii
Berichten: 19230
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Antony

Bericht door Yopii » ma aug 22, 2022 3:49 pm

Arthur schreef:
ma aug 22, 2022 3:42 pm
Yopii schreef:
ma aug 22, 2022 3:40 pm
Welke bron?
Jornal O Globo is zelf de bron. Dat is een Braziliaanse krant.

Hier het hele artikel: https://oglobo.globo.com/esportes/notic ... hoes.ghtml
Ah, bedankt. :biggthumpup.gif:

In de loop van de dagen wordt je weerstand gesloopt, hè? Eerst boos, dan verontrust, dan teleurgesteld en dan berustend.

Van 'MU, rot op' naar 'rot dan maar op, Antony'.

Ik zou dat aanbod maar pakken, dan zijn we van het gezeik af. Gaan we verder met spelers die wél bij ons willen ballen.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33998
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Antony

Bericht door Duke » ma aug 22, 2022 3:52 pm

Rond het af naar 100 miljoen, dan zijn we klaar. :smallgrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

wimpey
Berichten: 52151
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Antony

Bericht door wimpey » ma aug 22, 2022 3:56 pm

Yopii schreef:
ma aug 22, 2022 3:49 pm
Van 'MU, rot op' naar 'rot dan maar op, Antony'.
Dat laatste niet. Wat kan je die jongen verwijten? Hij weet nu al dat z'n kleinkinderen een financieel comfortabel leven zullen leiden.

Hij heeft zich 2 jaar lang zeer professioneel opgesteld bij onze club. Mooie speler, goed jong. En ik ben allang blij dat we Ziyech terug krijgen en niet Donny.

Lionel
Berichten: 47687
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Antony

Bericht door Lionel » ma aug 22, 2022 4:02 pm

Breng ze nou niet op ideeën!
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Antony

Bericht door 999 » ma aug 22, 2022 4:03 pm

Normaal gesproken was ie bij 65 al weggeweest , tja we weten toch hoe het gaat bij AJAX ..

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23049
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Antony

Bericht door raymon » ma aug 22, 2022 4:21 pm

999 schreef:Normaal gesproken was ie bij 65 al weggeweest , tja we weten toch hoe het gaat bij AJAX ..
Ik denk dat het wel uitmaakt of het eigen jeugd is of aankoop. Bij eigen jeugd hoop je uiteindelijk dat ze nog eens terug komen. Ajax zal waarschijnlijk een voetnoot zijn in de carrière van Antony maar van echte binding is er natuurlijk geen sprake.

Ook is 65 voor BV DeLigt hetzelfde als 95 voor Antony.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Yopii
Berichten: 19230
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Antony

Bericht door Yopii » ma aug 22, 2022 5:00 pm

wimpey schreef:
ma aug 22, 2022 3:56 pm
Yopii schreef:
ma aug 22, 2022 3:49 pm
Van 'MU, rot op' naar 'rot dan maar op, Antony'.
Dat laatste niet. Wat kan je die jongen verwijten? Hij weet nu al dat z'n kleinkinderen een financieel comfortabel leven zullen leiden.

Hij heeft zich 2 jaar lang zeer professioneel opgesteld bij onze club. Mooie speler, goed jong. En ik ben allang blij dat we Ziyech terug krijgen en niet Donny.
Je begrijpt me verkeerd, ik verwijt die jongen niets. Het is meer het proces waar ik genoeg van krijg.

Het is natuurlijk jammer dat we zo'n jongen niet langer kunnen houden, maar dit was de deal: etalage bieden en doorverkopen. Dat spelers op een gegeven moment elders willen kijken, zal ik hen niet kwalijk nemen. Zo werkt de apenrots van de topsport nu eenmaal.

Antony heeft natuurlijk weinig met Ajax, dat is ook logisch. Ik vind het pas ergerlijk als een jongen uit eigen jeugd natrapt, zoals dat Kluivertje deed. Die hoeft van mij nooit meer terug te komen. :1evil.gif: HIj zou eens moeten denken aan al die vrijwilligers bij Ajax, die op zaterdagmorgen hun nest uitkwamen om hem de kans te geven topvoetballer te worden.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11448
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Antony

Bericht door Toppie » ma aug 22, 2022 5:03 pm

2 Zuid-Amerikaanse spelers verkopen voor 160 miljoen aan een straks vertrekkende trainer :biggthumpup.gif: :smallgrin.gif: M U betekent Mastercard United : :biggrin.gif:
Laatst gewijzigd door Toppie op ma aug 22, 2022 5:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Antony

Bericht door Giacomo Puccini » ma aug 22, 2022 5:04 pm

Dat ze bij een bod van 94 miljoen willen/moeten gaan praten met United snap ik, maar laat ze minimaal 130 miljoen vragen en dan kijken waar ze uitkomen. Misschien kan Van der Sar weer bemiddelen :hypocrite.gif:

Als ze ergens in Europa een betere speler voor dit geld denken te kunnen strikken wens ik ze veel succes. Gaat niet lukken. Zie bijvoorbeeld Felix, voor wie Atletico een bod van 135 miljoen euro van Man U afsloeg. Er viel niet eens te praten.
Ajax!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41212
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Antony

Bericht door Marillion » ma aug 22, 2022 5:44 pm

Het is zo lastig bepalen waar het maximale bedrag nu precies ligt. Had je me een maand geleden gezegd dat Ajax een speler voor 94 miljoen zou verkopen dan had ik er misschien nog wel om gelachen. Als het nu inderdaad klopt dat ze 135 zouden hebben geboden op die Portugees dan ga je nog twijfelen of er niet nog wat meer te halen valt.

Vanavond moet United tegen Liverpool. Als ze verliezen is de nood daar nóg hoger.

Het is wel echt bizar allemaal, dit soort bedragen. Wat een geld mensen. Voor een voetballer.
Nil volentibus arduum

De Dominee
Berichten: 6004
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Antony

Bericht door De Dominee » ma aug 22, 2022 6:22 pm

Mwoah, de rek is wel redelijk uit de onderhandelingen aan het raken lijkt me. Komende bod accepteren en doorrrrrr.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Antony

Bericht door LucaS » ma aug 22, 2022 6:25 pm

Benieuwd hoe standvastig hamstelaar is met hun 100 miljoen minimaal. Ik denk dat het niet verstandig is om dit te weigeren. Graag wegwezen, ik ben het wel zat om als ik ergens informatie over Ajax zoek dat ik nu al.drie maanden vooral over manchester united lees.

Hup liverpool!
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Antony

Bericht door 999 » ma aug 22, 2022 9:00 pm

'United verhoogt bod op Antony, irritatie bij Ajax over Ten Hag'


De transfer van Antony naar Manchester United lijkt in een stroomversnelling te raken. Volgens diverse Braziliaanse media ontvangt Ajax een dezer dagen een bod van liefst 94 miljoen euro voor de vleugelaanvaller. Als Antony daadwerkelijk de overstap naar Manchester United maakt, dan kan Ajax de transfersom niet helemaal in eigen zak steken.

Dat Manchester United serieus werk maakt van de komst van Antony, is de afgelopen dagen wel duidelijk geworden. Ajax laat de Braziliaans international echter niet zonder slag of stoot gaan. Een bod van tachtig miljoen euro werd vorige week door de Amsterdammers afgewezen. Maar voor 'de juiste prijs' is Ajax bereid om Antony toch te laten gaan, zo stelt Mike Verweij in de podcast Kick-off van De Telegraaf.

Ajax moet volgens Verweij een deel van de transfersom voor Antony afstaan aan São Paulo. Het gaat om een percentage van twintig procent boven de 16 miljoen euro die Ajax in 2020 betaalde voor de komst van de Braziliaanse aanvaller. Als Antony voor 100 miljoen euro wordt verkocht aan Manchester United, dan houdt Ajax daar iets meer dan 80 miljoen euro aan over. Als Ajax akkoord was gegaan met het bod van 80 miljoen euro, dan konden de Amsterdammers zo'n 67 miljoen euro bijschrijven.

Irritatie over gedrag Ten Hag
Dat Erik ten Hag nog zo laat in de transferperiode een belangrijke speler bij Ajax lijkt weg te plukken, zorgt volgens Verweij voor irritatie in de Johan Cruijff ArenA. De Ajax-watcher stelt dat Ten Hag zich veel beter eerder had kunnen melden. "Dan had hij hem voor misschien wel zestig of zeventig miljoen euro gekregen, dat vind ik verbazingwekkend."
Fcupdate

Yopii
Berichten: 19230
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Antony

Bericht door Yopii » ma aug 22, 2022 10:51 pm


Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13451
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Re: Antony

Bericht door Nihad » ma aug 22, 2022 11:00 pm

Pfff ik zat ook die wedstrijd te kijken. Ga ik nu ook naar Manchester toe?

Wat een onzin jih
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Yopii
Berichten: 19230
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Antony

Bericht door Yopii » ma aug 22, 2022 11:09 pm

In zijn geval is het wel een statement.

Overigens kan die Antony er niets van, hè? Alle spelers uit onze Mickey Mouse League mislukken daar. :hypocrite.gif:

Martinez deed vanavond een topspeler na. Ook zo'n loser. Nietwaar, Kenneth Perez?

Kortom, ik erger me kapot aan de flauwekul. :1evil.gif:

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11943
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Antony

Bericht door Zuidema » di aug 23, 2022 12:58 am

Heeft ie ook een foto geplaatst dat ie Sparta-Ajax gezien heeft?
Success will tear us apart.

Lionel
Berichten: 47687
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Antony

Bericht door Lionel » di aug 23, 2022 6:16 am

Yopii schreef:
ma aug 22, 2022 11:09 pm
In zijn geval is het wel een statement.

Overigens kan die Antony er niets van, hè? Alle spelers uit onze Mickey Mouse League mislukken daar. :hypocrite.gif:

Martinez deed vanavond een topspeler na. Ook zo'n loser. Nietwaar, Kenneth Perez?

Kortom, ik erger me kapot aan de flauwekul. :1evil.gif:
Wat was hij goed hè..
IK GELOOF!!!!!!

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Antony

Bericht door Mano » di aug 23, 2022 7:54 am

Martinez gaf even zijn visitekaartje af :headbang.gif:

Antony komt ook wel rond, daar maak ik mij geen zorgen om.
Ben drukker met: hoeveel wordt het en wie krijgen we ervoor in de plaats
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Plaats reactie