Toby Alderweireld
Moderator: mods
Re: Toby Alderweireld
Leuke club, maar vind ook hier de transfer vergoeding 2-3 miljoen te weinig ...
sKijken of dat Alderweireld zich staande kan houden ...
sKijken of dat Alderweireld zich staande kan houden ...
Laatst gewijzigd door 999 op vr aug 30, 2013 9:56 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- InnerHarbour
Jij probeert mij gek te krijgen he, ik heb je wel door.Ajaciedjuh schreef:Sorry, maar het centrale duo van as zondag is weer wat kleiner: Denswil is 1 cm kleiner dan Toby.![]()
Maar ...... als Mike zich heeft aangepast, gaan we er 2 cm op vooruit!![]()
Mike lijkt me overigens wel meer dan 2 cm groter, maar zo staat het op de site van Ajax. En als slotsom: als Veltman weer terug is, dan gaan we er 4 cm op achteruit (tov Toby).

YNWA
We hadden Thiago Silva moeten halen!!Toppie schreef: Tsja, een speler kopen die er nog niet klaar voor is

- InnerHarbour
Vincent Kompany losweken bij City, was ook een goed plan geweest.
Hadden we misschien gelijk ook Yaya Toure kunnen oppikken, zijn er alle twee klaar voor, als Vincent weer fit is.

YNWA
De vraag bij v.d. Hoorn is natuurlijk kan ie uberhaupt op AJAX-nivo komen ....
Blij met de punten ...
Ik heb nog aan Mascherano gedacht, maar die is aan de kleine kant en bovendien meer middenvelder.
In een filmpje op Ajax.nl geeft Van der Hoorn aan dat zijn problemen vooral op het opbouwende vlak liggen. Daarin moet hij zich nog verbeteren.
Ik verwacht dat Denswil zal spelen. En waarom ook niet? Hij heeft zeker zoveel talent als Toby.

In een filmpje op Ajax.nl geeft Van der Hoorn aan dat zijn problemen vooral op het opbouwende vlak liggen. Daarin moet hij zich nog verbeteren.
Ik verwacht dat Denswil zal spelen. En waarom ook niet? Hij heeft zeker zoveel talent als Toby.
Ach, we gaan voor de 3e plaats in onze CL. poule volgens ene F. d. Boer.Hij schat zijn selectie goed in ..
Blij met de punten ...
Ach, we gaan voor de 3e plaats in onze CL. poule volgens ene F. d. Boer.Hij schat zijn selectie goed in ..
Blij met de punten ...
Logisch toch? We zitten opnieuw in een zeer sterke poule. Je kunt niet eisen dat Ajax even Barcelona of Milan gaat uitschakelen.
Eisen niet, maar ik reken er stiekem wel op dat Milan bij ons over de knie gaat. Matig ploegje.
Niemand heeft het over eisen.Maar over inschatting van onze selectie ...Yopi schreef:Logisch toch? We zitten opnieuw in een zeer sterke poule. Je kunt niet eisen dat Ajax even Barcelona of Milan gaat uitschakelen.
Blij met de punten ...
Yopi schreef:Ik heb nog aan Mascherano gedacht, maar die is aan de kleine kant en bovendien meer middenvelder.![]()
Ik voel me nooit helemaal lekker bij een centrum met twee linkspoten (of twee rechtspoten wat dat betreft).
Voor de rest ben ik blij dat die jongen eindelijk wat minuten kan maken.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
Dat ploppen gaat vervelen?Mr. Ajax schreef:Yopi schreef:Ik heb nog aan Mascherano gedacht, maar die is aan de kleine kant en bovendien meer middenvelder.![]()
Ik voel me nooit helemaal lekker bij een centrum met twee linkspoten (of twee rechtspoten wat dat betreft).
Voor de rest ben ik blij dat die jongen eindelijk wat minuten kan maken.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Nooit!!Demosthenes schreef: Dat ploppen gaat vervelen?

- Ajaciedjuh
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
Hetzelfde verhaal van Kuit bij Ytrecht, bij Feyenoord en bij Liverpool, de huilende Nilis bij PSV, de huilende Nilis bij Aston Villa en Ronald de Boer na zijn transfer van Barcelona naar Glasgow, "Ik heb er altijd van gedroomd" of iets dergelijks.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Ach, ik geloof hem wel. Maar hij kiest voor zichzelf.
Wat bedoel je met dat laatste?Yopi schreef:Ach, ik geloof hem wel. Maar hij kiest voor zichzelf.
Ik geloof hem trouwens ook wel, dat soort jongens hebben gewoon een substantieel deel van hun jeugd in Amsterdam en bij Ajax meegemaakt.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Heeft de medische keuring doorstaan in Madrid.

Toch nog niet 100% zeker?
Transfer Alderweireld moet wachten tot overgang Demichelis rond is
transfer alderweireld vandaag niet meer rondtransfer alderweireld vandaag niet meer rond
19:51 Voetbal Buitenland De transfer van Toby Alderweireld naar Atletico Madrid zal vandaag niet meer worden afgerond. De verdediger van Ajax legde vanochtend medische tests af in Madrid en bereikte een akkoord met de club, maar moet nu wachten tot er een verdediger vertrekt bij Atletico.
Martin Demichelis staat dicht bij een overgang van Atletico naar Manchester City, maar de Madrilenen willen de deal met Alderweireld pas officieel maken als Demichelis definitief weg is. De rojiblancos willen niet het risico lopen met een verdediger te veel te zitten.
Demichelis trekt wellicht morgen naar Manchester om er zijn medische tests af te leggen en de laatste details af te ronden. Als dat in orde komt, wordt ook meteen de transfer van Alderweireld naar Atletico officieel.
Alderweireld vertrekt nog vanavond (20.00u) uit Madrid en moet dus thuis wachten tot Demichelis bij City tekent. Als de deal doorgaat, ligt Alderweireld voor vier jaar vast bij Atletico, dat rond de zeven miljoen euro betaalt voor de Rode Duivel
http://www.hbvl.be/sport/voetbal/voetba ... -rond.aspx
I think I lost my fucking headache
Dit geloof je toch niet !!! .. De transfer is rond maar pas definitief als er een verdediger vertrekt ?.En daar is men akkoord mee gegaan ..
Of is het ( het zoveelste ) broodje aap verhaal rondom transfers ..
Of is het ( het zoveelste ) broodje aap verhaal rondom transfers ..
Blij met de punten ...
Dat vroeg ik me ook af. Op Ajax.nl staat in ieder geval nog niet dat de transfer rond is.
I think I lost my fucking headache
Dat moet je als speler toch ook niet willen? Fraaie constructie. 

Alderweireld heeft toch al geposeerd met dat mooie Azerbeidzjan shirt? Kan me niet voorstellen dat dit niet doorgaat.