Klaas Jan Huntelaar (2)
Moderator: mods
Dan kunnen ze iedereen wel schorsen... lijkt me niet meer dan een formliteit... hij krijgt te horen dat hij zoiets stouts niet meer mag zeggen en dat was het dan... terwijl de scheidsrechters gewoon door kunen blunderen... daar wordt verder niet moeilijk over gedaan
Dat Braamhaar niet capabel is, daar wordt niet naar gekeken.
Dat Braamhaar niet capabel is, daar wordt niet naar gekeken.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Aanklager doet Huntelaar voorstel
Door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - De aanklager betaald voetbal heeft Ajacied Klaas-Jan Huntelaar een schikkingsvoorstel gedaan van één duel voorwaardelijk. Dit naar aanleiding van zijn uitspraken over scheidsrechter Eric Braamhaar na afloop van de klassieker tussen Feyenoord en Ajax (2-2).
Ajax en Huntelaar hebben tot vanmiddag half vijf de tijd om aan te geven of zij akkoord gaan met de voorgestelde sanctie.
Telegraaf
Gadverdamme wat belachelijk.

Niks daarvan. Ik wil die uitspraak wel eens zien.
Bij een eventuele schorsing kunnen we gewoon Cvitanich in de spits opstellen en dan gaat Bodul maar een keer op de bank zitten. Maar ik moet nog zien of ze echt een onvoorwaardelijke schorsing uit zullen spreken als we niet accepteren. Ze hebben gewoon geen sterke zaak. Uilenberg heeft notabene toegegeven dat Ajax een strafschop had moeten hebben.
Bij een eventuele schorsing kunnen we gewoon Cvitanich in de spits opstellen en dan gaat Bodul maar een keer op de bank zitten. Maar ik moet nog zien of ze echt een onvoorwaardelijke schorsing uit zullen spreken als we niet accepteren. Ze hebben gewoon geen sterke zaak. Uilenberg heeft notabene toegegeven dat Ajax een strafschop had moeten hebben.
Nil volentibus arduum
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Juist nu moeten we principieel zijn. Als je dit accepteert kun je namelijk als aanvoerder van Ajax helemaal nooit meer iets zeggen.
En daarbij komt dat Uilenberg KJH nog gelijk heeft gegeven ook.
Die schorsing wordt toch nooit omgezet in onvoorwaardelijk of wat dan ook. Dan zou de tyfus uitbreken, en terecht.
En daarbij komt dat Uilenberg KJH nog gelijk heeft gegeven ook.
Die schorsing wordt toch nooit omgezet in onvoorwaardelijk of wat dan ook. Dan zou de tyfus uitbreken, en terecht.
-
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Voorwaardelijk is óók een straf. Ten eerste omdat je die schorsing alsnog krijgt wanneer je in de toekomst nog een keer gestraft wordt, en ten tweede omdat je daarmee toegeeft dat Huntelaar iets gezegd heeft wat niet door de beugel kan.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-