Het is mij wel wat geld waard om hem met stille trom te laten vertrekken zodat we gewoon verder kunnen.Hij was gister inderdaad aanwezig.
Aan de ene kant ken je zeggen: waarom zo opvallend en niet gewoon in hotel bespreken ofzo?
Maar aan andere kant: hij komt niet voor zijn plezier op zaterdagavond naar Vitesse toe, of wel Mallu Mr. Green
Kenneth Perez
Moderator: mods
Ik ging ervan uit dat het apekool was maar hij schijnt er echt geweest te zijn. 2 posters op http://www.ultrasarnhem.nl/viewtopic.php?t=14228
- Daily Blind
Zou Sportweek brononderzoek gedaan hebben?
‘Ajax-banneling Perez in gesprek met Vitesse’
- Datum: 10-aug-2008 10:35
Kenneth Perez (foto) lijkt in gesprek te zijn met Vitesse voor een overstap naar Arnhem. De Deen is zaterdag gesignaleerd in Stroe, waar Vitesse een oefenduel afwerkte tegen het Spaanse Getafe (0-2). Bij Vitesse zou Perez als opvolger gelden van Theo Janssen, die naar FC Twente vertrok. Beide spelers voelen zich het beste thuis op de positie achter de spitsen.
Perez kreeg afgelopen maandag te horen dat er voor hem dit seizoen geen plaats is in de hoofdmacht van Ajax. Coach Marco van Basten zette de middenvelder terug naar Ajax 2. Perez laat het hier niet bij zitten en stapt naar de arbitragecommissie van de KNVB, omdat de Deen eist dat hij mag meetrainen bij de eerste selectie van Ajax. Een vertrek van de middenvelder lijkt voor alle partijen een goede oplossing.
Vitesse is deze zomer zeer actief op de transfermarkt. Er werd met Hans Westerhof een nieuwe coach aangetrokken. Op het spelersfront kocht Vitesse Alfred Schreuder, Frank van der Struijk en Ronald Graafland. Daarnaast huurde de Arnhemse formatie Rogier Molhoek, Niklas Tarvajarvi, Julian Jenner en Jeroen Drost. (EvS)
- Daily Blind
- Daily Blind
Natuurlijk, maar het zou pas echt mooi zijn als een FC Utrecht o.i.d. zich nu ook zou melden voor Perez. Dan moet Vitesse opeens wel geld gaan bieden.Kaboem schreef:Ach, we kunnen toch gewoon onderhandelen? Vitesse is geinteresseerd, ben benieuwd hoeveel ze voor hem over hebben!
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
- Giacomo Puccini
Denk dat Perez bruto toch gauw anderhalf miljoen opstrijkt? Die steek je toch maar mooi in eigen zak als je hem transfervrij laat gaan.
Vitesse zal een groot deel van die anderhalf miljoen salaris al op moeten hoesten, die gaan echt niet ook nog eens een transfersom betalen voor een spelers wiens carriere er zo goed als op zit.
Vitesse zal een groot deel van die anderhalf miljoen salaris al op moeten hoesten, die gaan echt niet ook nog eens een transfersom betalen voor een spelers wiens carriere er zo goed als op zit.
Ajax!
Ik denk dat Perez nu niet in de positie zit om hetzelfde salaris te eisen.Giacomo Puccini schreef:Denk dat Perez bruto toch gauw anderhalf miljoen opstrijkt? Die steek je toch maar mooi in eigen zak als je hem transfervrij laat gaan.
Bertje for President!
- Giacomo Puccini
Hij zal misschien 1 of 2 ton water bij de wijn moeten doen, maar die gaat echt niet voor een appel en een ei in Arnhem spelen hoor. Als hij zijn poot stijf houdt koopt Ajax hem misschien uit en kan hij er financieel zelfs op vooruit gaan door een nieuw contract te tekenen.Kaboem schreef:Ik denk dat Perez nu niet in de positie zit om hetzelfde salaris te eisen.Giacomo Puccini schreef:Denk dat Perez bruto toch gauw anderhalf miljoen opstrijkt? Die steek je toch maar mooi in eigen zak als je hem transfervrij laat gaan.
Ajax!
Zlatan Son of God schreef:half jaar geleden nog voor 1,6 miljoen gehaald. Volwaardige middenvelder, aanvaller voor elke club in de eredivisie. Die laat je neit gratis gaan!
Volwaardige middenvelder? Vandaar dat hij bij Jong Ajax zit.

Vitesse heeft geen poen, dus ze zullen hem gratis willen en van Ajax verlangen dat het een deel van zijn salaris betaalt, schat ik.
Het stinkt aan alle kanten!