Gregory van der Wiel
Moderator: mods
Re: Gregory van der Wiel
Vermaelen doet het uitstekend daarzo. Zal vast ook wel een goed woordje doen voor Wiel bij Wenger.. Verwacht iets van 15-17 miljoen.
IK GELOOF!!!!!!
Van de Wiel zie ik wel vertrekken gelukkig hebben we Blind nog dus weer een eigen jeugd als achterhoede 

Blind is geen rechtsback. Anita wellicht.
Face your fears and live your dreams, No Fear
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Blind speelt bij Groningen anders wel gewoon als rechtsback.
Ik verwacht dat vdWiel naar Engeland vertrekt. Bij een bod van 15 miljoen gaat Ajax echt wel overstag.
Ik verwacht dat vdWiel naar Engeland vertrekt. Bij een bod van 15 miljoen gaat Ajax echt wel overstag.
Als hij de enige is die weg gaat, dan kan Ajax dat wel opvangen. Blind doet het geweldig als rechtsback bij Groningen
I think I lost my fucking headache
Speelt vandaag (net als afgelopen weekend) op linksback.
Ik denk dat we Greg erg gaan missen, hij is belangrijk voor het aanvalsspel. Gelukkig lijkt Anita zich ook in die richting te ontwikkelen.
Greg is wel van topniveau hoor. De opvolger van Alves over 2 of 3 jaar bij Barca..
IK GELOOF!!!!!!
Voor Jerome Boateng betaalt City al 12.5 miljoen. Ook een rechtsback / CV. vd Wiel is beduidend beter. City trekt voor hem zomaar 25 miljoen uit. En dat is ie waard.Peter schreef: Bij een bod van 15 miljoen gaat Ajax echt wel overstag.
Ik hoop dat ie nog even blijft. Beste rechtsachter van Ajax ooit.
- Giacomo Puccini
Dat zijn nog eens uitspraken Wimpey! Een Gouden Medaille voor Greg, zal die blij mee zijn. Welke rechtsbacks uit de Ajaxshistorie krijgen van jou zilver en brons?wimpey schreef:Beste rechtsachter van Ajax ooit.
Ajax!
- Daily Blind
Er zijn er volgens mij heel veel meer die wel konden verdedigen.
Of aanvallen....
Hatem Trabelsi was in zijn Ajaxtijd ook geweldig. Ook een van de weinige verdedigers die juist bij Ajax wel goed was en bij andere clubs niet.
Wie hebben we verder nog gehad......
Reiziger, Silooy, Heitinga (soms), Kanu...hmm waarom weet ik er niet meer?
Hatem Trabelsi was in zijn Ajaxtijd ook geweldig. Ook een van de weinige verdedigers die juist bij Ajax wel goed was en bij andere clubs niet.
Wie hebben we verder nog gehad......
Reiziger, Silooy, Heitinga (soms), Kanu...hmm waarom weet ik er niet meer?
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Ene Danny Blind...Khraa schreef:Reiziger, Silooy, Heitinga (soms), Kanu...hmm waarom weet ik er niet meer?
Die zie ik nog steeds als centrumverdediger. 

Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Blind was een redelijke rechtsback en een geweldige libero.T82 schreef: Ene Danny Blind...
Trabelsi in z´n beste tijd was niet half de speler die vd Wiel nu is. Reiziger, Silooy, Suurbier: allemaal gemaakte voetballers.
Tobiasen was de enige die enigszins bij vd Wiel in de buurt kwam.
Tobiasen wordt nog wel eens vergeten idd. Dé revelatie van 1997-1998. Zo zonde dat hij zwaar geblesseerd raakte en het seizoen daarna weer.wimpey schreef:Tobiasen was de enige die enigszins bij vd Wiel in de buurt kwam.T82 schreef: Ene Danny Blind...
15 mei 2011.
Ik vind Wiel een echte topper en zie hem graag blijven, maar een bod van 15 miljoen of meer kan Ajax niet weigeren. Zijn eventuele vertrek is redelijk goed op te vangen met Anita en Blind.
Als verder alleen Urby vertrekt ziet het er goed uit voor volgend seizoen.
Face your fears and live your dreams, No Fear
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
en figuren als Wielaart...De Dominee schreef:Ik vind Wiel een echte topper en zie hem graag blijven, maar een bod van 15 miljoen of meer kan Ajax niet weigeren. Zijn eventuele vertrek is redelijk goed op te vangen met Anita en Blind.
Mooi strikje eromheen en Adieu v.d. Wiel. Arsenal is natuurlijk een pracht club.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Spel lijkt op de wagen, hoewel het nog geen al te serieuze sites zijn. Overigens spreken de meeste bronnen over 9 miljoen pond.
Arsenal heeft 9 miljoen over voor Gregory van der Wiel
Gezocht: voetbal managers - jij denkt dat je verstand van voetbal hebt?
De vaste rechtsback van Ajax, Gregory van der Wiel, wordt nauwlettend in de gaten gehouden door Arsenal. Arsène Wenger zou erg geïnteresseerd zijn in de aanvallend ingestelde vleugelverdediger. Volgens Caughtoffside, zou de ploeg uit Londen nu zelfs een bod voorbereiden op de Ajacied.
Foto: Orange Pictures
Het zou gaan om een bedrag van negen miljoen euro. Maar of de Amsterdamse ploeg Van der Wiel wil laten gaan valt te betwijfelen. De Oranje-international maakte dit seizoen een goede ontwikkeling door en is van grote waarde voor de ploeg van Martin Jol.
Mede door het waarschijnlijke vertrek van Bacary Sagna naar Internazionale, lijkt Arsenal zijn plijlen gericht te hebben op de 22-jarige Van der Wiel.
www.voetbalcentraal.nl
I think I lost my fucking headache
Noemde Wenger de 13 miljoen voor Vermaelen laatst geen fooi? Tijd om em daarmee om zijn oren te slaan.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Sowieso het WK even afwachten. Speelt hij daar goed, dan kun je hem voor het dubbele verkopen.
Ik snap niet dat we hem zo makkelijk laten gaan...We hebben maar een seizoentje ervan kunnen genieten, dat vind ik dus echt niet genoeg. Als het aan mij ligt blijft hij gewoon lekker bij ons en loopt ie volgend seizoen lekker in de CL te ballen. Da's toch wat anders dan met Anita op de proppen komen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Arsenal is een mooie club voor VDW, moet hij beslist doen.
Het stinkt aan alle kanten!