Kenneth Vermeer

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Demosthenes

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door Demosthenes » di nov 22, 2011 11:21 pm

Rishi schreef:
Demosthenes schreef:
Schilder heeft een goed schot en daarbij zou geen enkele speler vrij mogen uithalen van die afstand.
Vermeer is op z'n best als er niet op doel wordt geschoten en er geen hoge ballen richting doel gaan. Krijgt hij bovendien geen bal gespeeld die hij moet uittrappen, dan heb je een goede keeper aan Vermeer.
Gaaaaaaaaap
Ach; Didulica hield ook wel eens veel ballen tegen. Ik hoop wel dat Lyon in Vermeer die wereldkeeper ziet, kunnen we hem verkopen.

Lobont tegen Milan uit: wereldpartij. Gert Bals tegen Sparta Trnava uit: bijna niet te kloppen. Stuy, Arsenal uit, wat een partij. Topkeepers?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Lionel

Bericht door Lionel » di nov 22, 2011 11:25 pm

Demosthenes schreef:
Schilder heeft een goed schot en daarbij zou geen enkele speler vrij mogen uithalen van die afstand.
Vermeer is op z'n best als er niet op doel wordt geschoten en er geen hoge ballen richting doel gaan. Krijgt hij bovendien geen bal gespeeld die hij moet uittrappen, dan heb je een goede keeper aan Vermeer.
Gaaaaaaaaap
IK GELOOF!!!!!!

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » di nov 22, 2011 11:29 pm

Rishi schreef:
Demosthenes schreef:
Gaaaaaaaaap
Dat is je komische talent, je vertelt een grap twee keer! Wordt niet gezien als een sterk optreden.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » wo nov 23, 2011 12:25 pm

2 ballen tegenhouden en hij is gelijk weer een held? Hij wordt gewoon betaald om simpele of slecht ingeschoten ballen tegen te houden. Als hij Ajax de hele wedstrijd er doorheen sleept mag je pas een keer over ophemelen beginnen.

Of gaan we na 4 goed teruggekaatste ballen van onze nummer 9 ook al spreken van held.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo nov 23, 2011 1:27 pm

Nee, zeker niet. Vermeer heeft tegen Lyon in één wedstrijd laten zien wat hij goed kan maar ook wat hij niet kan. Met zijn goede reflex heeft hij een belangrijke rol in het behalen van het gelijke spel. Maar met zijn onrustige gedrag is hij ook één van de redenen waardoor we in de problemen kwamen.

Als hij vaste keeper van Ajax wil blijven moet hij werken aan meer rust. Geen gekke dingen doen en je concentreren op je werk. Nu laat hij regelmatig een bal los of verwerkt 'm slecht. En hij moet leren dat niet alles in de hoogste versnelling moet.

Het kan zijn dat hij daarin gaat verneteren als hij meer wedstrijden speelt. Lukt dat dan is hij een prima doelman. Lukt dat niet dan zal hij het niet redden.
Nil volentibus arduum

999

Bericht door 999 » wo nov 23, 2011 1:51 pm

Zlatan Son of God schreef:2 ballen tegenhouden en hij is gelijk weer een held? Hij wordt gewoon betaald om simpele of slecht ingeschoten ballen tegen te houden. Als hij Ajax de hele wedstrijd er doorheen sleept mag je pas een keer over ophemelen beginnen.

Of gaan we na 4 goed teruggekaatste ballen van onze nummer 9 ook al spreken van held.
Nee, geen held, maar ook niet zoals men doet dat ie na een mindere wedstrijd er geen ruk van kan ..

Tegen O.L. pakt ie de punten.Punt.En als men daar voorin ook een beetje beter had opgelet hadden we als winnaar ook nog van het veld kunnen stappen ..
Blij met de punten ...

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » do nov 24, 2011 1:45 pm

Pakt de punten? Hij staat er om ballen tegen te houden. Ik heb geen extreem moeilijke bal gezien die hij heeft tegen gehouden. De schoten op het laatst waren matig geplaatst, want een topspits had gebruik gemaakt van het feit dat Vermeer weer te ver voor zijn doel stond.

gaizka

Bericht door gaizka » do nov 24, 2011 9:37 pm

Zlatan Son of God schreef:Pakt de punten? Hij staat er om ballen tegen te houden. Ik heb geen extreem moeilijke bal gezien die hij heeft tegen gehouden. De schoten op het laatst waren matig geplaatst, want een topspits had gebruik gemaakt van het feit dat Vermeer weer te ver voor zijn doel stond.
Die bal van Bastos die hij eruit haalt is wel degelijk een knappe redding/reflex. Voor de rest viel het inderdaad mee.

Lionel

Bericht door Lionel » do nov 24, 2011 10:51 pm

Zoals 999 zegt. Geen held na 1 wedstrijd maar ook geen waardeloze keeper na een tweetal mindere optredens.

Na afgelopen dinsdag heb ik meer zin om die Vertonghen een paar tikken te geven!
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr nov 25, 2011 8:20 am

Het gaat natuurlijk niet om twee mindere wedstrijden het probleem met Vermeer is structureel, te klein, te onrustig, te vroeg gaan liggen, niet genoeg vent. Dit heeft hij al in een eerdere periode laten zien en nu weer. Veel van die problemen duiken op als hij eerste keeper wordt, zolang hij mocht invallen voor Stekelenburg was hij een stuk zekerder maar als een trainer hem tot eerste keeper bombardeert gaat het mis.
YNWA

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » vr nov 25, 2011 8:56 am

Rishi schreef:Zoals 999 zegt. Geen held na 1 wedstrijd maar ook geen waardeloze keeper na een tweetal mindere optredens.

Na afgelopen dinsdag heb ik meer zin om die Vertonghen een paar tikken te geven!
Hoezo?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » vr nov 25, 2011 1:59 pm

Ik kan niet voor Rishi spreken, maar ik heb daar ook zin in; tgen Lyon speelde hij fel, met gif, geconcentreerd, gooide zich voor de bal als dat nodig was. Een strijder. Hij kán het dus wel. Waarom dan niet tegen bijvoorbeeld de kakkies, of Utrecht?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Lionel

Bericht door Lionel » vr nov 25, 2011 10:41 pm

Exact!

Is toch om gek van te worden? Een klein verschil.. ok. Maar dit is echt gewoon een grote mentaliteitskwestie.

Ben benieuwd morgen.
IK GELOOF!!!!!!

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » wo nov 30, 2011 3:17 pm

Vermeer inzetbaar tegen Excelsior

(Novum) - Kenneth Vermeer staat zaterdag in het competitieduel met Excelsior weer onder de lat bij Ajax. Dat meldt de Amsterdamse club woensdag. De keeper viel zondag in het duel tegen NEC (3-0 overwinning) na 72 minuten uit en werd vervangen door Jasper Cillessen. Op de training woensdagochtend kon de 25-jarige Vermeer weer voluit meedoen.

Trainer Frank de Boer weet niet of hij in het duel tegen de nummer zeventien van de Eredivisie kan beschikken over Derk Boerrigter en Dmitry Bulykin, die zijn geblesseerd aan respectievelijk rug en kuit. Ze werken met de fysiotherapeut aan het herstel. Siem de Jong, die in het uitduel tegen Utrecht een dijbeenblessure opliep, trainde buiten, maar komt zaterdagavond zeker niet in actie.

http://www.nieuws.nl/

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo nov 30, 2011 4:28 pm

Ramona schreef:

(Novum) - Kenneth Vermeer staat zaterdag in het competitieduel met Excelsior weer onder de lat bij Ajax. Dat meldt de Amsterdamse club woensdag. De keeper viel zondag in het duel tegen NEC (3-0 overwinning) na 72 minuten uit en werd vervangen door Jasper Cillessen. Op de training woensdagochtend kon de 25-jarige Vermeer weer voluit meedoen.

Trainer Frank de Boer weet niet of hij in het duel tegen de nummer zeventien van de Eredivisie kan beschikken over Derk Boerrigter en Dmitry Bulykin, die zijn geblesseerd aan respectievelijk rug en kuit. Ze werken met de fysiotherapeut aan het herstel. Siem de Jong, die in het uitduel tegen Utrecht een dijbeenblessure opliep, trainde buiten, maar komt zaterdagavond zeker niet in actie.

http://www.nieuws.nl/
:1evil.gif:
YNWA

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » ma dec 05, 2011 11:19 am

Zo foutje nummeroo ??? wat een drama is en blijft Vermeer!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo dec 11, 2011 4:40 pm

Even serieus, wanneer verdwijnt Vermeer nou eindelijk eens uit dat doel? Gaan we nou echt wachten op de volgende X blunders met gevolgen die Ajax definitief het kampioenschap kosten?

Michael_B

Bericht door Michael_B » zo dec 11, 2011 4:42 pm

Helemaal mee eens. Laat Cillessen het maar proberen. Vermeer mag definitief op de transferlijst.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » vr dec 16, 2011 4:07 pm

Eindelijk mensen die het ook zien!! Weg met deze grabbelaar.

wimpey

Bericht door wimpey » ma jan 23, 2012 8:13 pm

Keepers onder ons? Ik weet dat Baseman op doel staat.

Vraag: goal Elm gister. Doe je er dan niet beter aan om helemaal geen muur neer te zetten?

Nu lees ik van Vermeer dat ie die bal te laat zag. Dan denk ik: je zet toch zelf die muur neer... :excited.gif:
‘Van alle emoties wordt angst beschouwd als de meest dwingende overtuiger’ - Silvan Tomkins

jabu

Kenneth Vermeer

Bericht door jabu » ma jan 23, 2012 8:23 pm

Ik vond Vermeer er daar ook niet vlekkeloos uitzien (ben overigens geen keeper). De bal ging bijna recht door het midden.

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » ma jan 23, 2012 8:26 pm

Vermeer kan niet beter en Cillesen? Geen idee hoe goed of slecht hij is.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma jan 23, 2012 8:29 pm

Jabu schreef:Ik vond Vermeer er daar ook niet vlekkeloos uitzien (ben overigens geen keeper). De bal ging bijna recht door het midden.
Mee eens. Was een houdbare bal in mijn ogen.

wimpey

Bericht door wimpey » ma jan 23, 2012 8:33 pm

Demosthenes schreef:Vermeer kan niet beter en Cillesen? Geen idee hoe goed of slecht hij is.
Cillesen stond tijdens Ajax - AZ bij de 1-2 met Bizon Kit onder z'n schoenen. Ben niet kapot van 'm. Dan is Vermeer m.i. nog beter.

Vermeer stond gister als een handbalkeeper voor z'n lijn bij de goal van Elm. Is me een raadsel waarom ie een flinke muur neerzette. Die Elm trapt die bal daar moeiteloos overheen.

Vermeer is tekenend voor dit Ajax: soms heel goed, soms heel slecht, vaak geblesseerd. Een liability in een elftal vol liabilities.
‘Van alle emoties wordt angst beschouwd als de meest dwingende overtuiger’ - Silvan Tomkins

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » ma feb 06, 2012 11:07 am

Zijn we het erover eens dat Vermeer zijn krediet verspeeld heeft en dat Cillessen maar eens een kans moet krijgen?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Plaats reactie