Jurgen Colin

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Aristides

Bericht door Aristides » do aug 16, 2007 9:27 am

Rishi schreef:Stam staat er ook niet om op te bouwen. Moet je hem dus ook niet laten doen. Colin staat er in 1e instantie om te verdedigen maar zelfs dat deed hij vandaag niet!
Colin kan niet opbouwen, Stam kan niet opbouwen, Heitinga is geen middenvelder, Gabri kan kan pass versturen, Emanuelson komt verdedigend tekort! We komen er wel. :drecul.gif:
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Lionel

Bericht door Lionel » do aug 16, 2007 9:34 am

Ik heb het niet verzonnen he. Ik zou Colin nooit rechtsback hebben gezet. Laat daar desnoods een halve middenvelder daar spelen
IK GELOOF!!!!!!

Aristides

Bericht door Aristides » do aug 16, 2007 9:44 am

Rishi schreef:Ik heb het niet verzonnen he. Ik zou Colin nooit rechtsback hebben gezet. Laat daar desnoods een halve middenvelder daar spelen
Gabri mislukte als back tegen Sparta, Anita tegen Excelsior, blijft over v.d. Wiel?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do aug 16, 2007 11:26 am

Ik vond hem eigenlijk beter dan Ogararu over het algemeen is.

joey
Erelid

Bericht door joey » do aug 16, 2007 11:28 am

Stam kan best opbouwen, maar hij verlegde gisteren de verantwoordelijkheid steeds naar anderen. Dat viel me van hem tegen. Juist hij had kordaat moeten zijn.
Colin is een type als Reiziger. Geen wereldvoetballer maar wel een snelle mandekker. Ik vond hem gisteren echt niet de slechtste. Integendeel. Maar het is lekker gemakkelijk om die jongen af te branden, blijkbaar.
Het stinkt aan alle kanten!

Arthur

Bericht door Arthur » do aug 16, 2007 11:32 am

Verdedigend zat hij er een keer flink naast en in de opbouw was hij steeds de vrije man zonder dat hij er iets mee kon doen. Of je hem zijn spel van gisteren nu kan verwijten of niet: Van der Wiel was een (veel) betere keuze geweest.

999

Bericht door 999 » do aug 16, 2007 11:37 am

joey schreef:Stam kan best opbouwen, maar hij verlegde gisteren de verantwoordelijkheid steeds naar anderen. Dat viel me van hem tegen. Juist hij had kordaat moeten zijn.
Colin is een type als Reiziger. Geen wereldvoetballer maar wel een snelle mandekker. Ik vond hem gisteren echt niet de slechtste. Integendeel. Maar het is lekker gemakkelijk om die jongen af te branden, blijkbaar.
Kijk, zo gaat dat dus.In plaats dat we zeggen " hij zat gisteren zeker bij de besten " krijgen we nu " hij was gisteren echt niet de slechtste ".

Tis triest om te zien hoe dit AJAX alweer een tijdje staat te ploeteren.Want vergeet niet de oefenwedstrijden, en JC schaal waren ook van een niet al te hoog nivo ..
Blij met de punten ...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr aug 17, 2007 11:31 am

joey schreef:Stam kan best opbouwen, maar hij verlegde gisteren de verantwoordelijkheid steeds naar anderen. Dat viel me van hem tegen. Juist hij had kordaat moeten zijn.
Als Colin het doorsluiten onder de knie heeft is het een degelijke speler voor Ajax. Gewoon weinig de opbouw laten verzorgen en vooral mannetjes laten uitschakelen en op laten schuiven. Ik zou graag eens zien hoe hij zou spelen met Van der Wiel naast zich in het centrum.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » vr aug 17, 2007 11:33 am

Thomas schreef:
Als Colin het doorsluiten onder de knie heeft is het een degelijke speler voor Ajax. Gewoon weinig de opbouw laten verzorgen en vooral mannetjes laten uitschakelen en op laten schuiven. Ik zou graag eens zien hoe hij zou spelen met Van der Wiel naast zich in het centrum.
Degelijk... gaan we de eisen steeds lager leggen?

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr aug 17, 2007 11:35 am

Ik heb Colin altijd als een degelijke selectiespeler gezien. In verdedigend opzicht doet hij helemaal niet zoveel fout en hij kan overal in de verdediging uit de voeten.

999

Bericht door 999 » vr aug 17, 2007 11:38 am

Hij was woensdag verantwoordelijk voor de tegen aanval waaruit de penaltie onstaat en dan alleen de manier waarop dat gebeurde .. .. kweet niet hoor .. maar de eisen gaan inderdaad met sprongen omlaag ..
Blij met de punten ...

LucaS

Bericht door LucaS » vr aug 17, 2007 11:39 am

Ach, Stam luidde ook een kans in door stom balverlies. Dat op zich zegt niet alles
I think I lost my fucking headache

999

Bericht door 999 » vr aug 17, 2007 11:42 am

LucaS schreef:Ach, Stam luidde ook een kans in door stom balverlies. Dat op zich zegt niet alles
Ja doei, hebben jullie Colin dan niet zien voetballen de laaste maanden ?.Ik snap hier dus echt niks meer van.Colin laat toch niet zien dat ie goed genoeg is voor AJAX.Of hij het zal worden weet niemand, vooralsnog wordt het per wedstrijd slechter ... verder hij had een hele vrije kant woensdag .. maar deed daar helemaal niks mee ...
Blij met de punten ...

LucaS

Bericht door LucaS » vr aug 17, 2007 11:43 am

hoho Voets, wacht ff. Ik ben het helemaal met je eens dat Colin niet goed genoeg is voor Ajax. Of tenminste, wat mij betreft heeft hij nog nooit laten zien goed genoeg te zijn.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » vr aug 17, 2007 11:43 am

LucaS schreef:Ach, Stam luidde ook een kans in door stom balverlies. Dat op zich zegt niet alles
Nee maar het verschil tussen Stam en Colin lijkt me niet moeilijk te zien toch? Colin kan best een degelijke verdediger zijn (ik heb er m'n twijfels over), maar waarom staat hij dan zo vast in de basis? Links, centraal en rechts; hij staat er altijd. Ik vind Colin niet goed genoeg voor de basis, maar Henk ziet het helemaal in hem zitten.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr aug 17, 2007 11:44 am

Nou, op het moment dat Stam staat te prutsen (en laten we eerlijk zijn: dat deed hij) is Stam ook niet onomstreden.

LucaS

Bericht door LucaS » vr aug 17, 2007 11:45 am

Tja, ik mag dit vast weer niet zeggen, maar Henk schijnt zo zijn favorieten te hebben die wat makkelijker aan speeltijd komen dan anderen

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » vr aug 17, 2007 11:46 am

Bertje schreef:Nou, op het moment dat Stam staat te prutsen (en laten we eerlijk zijn: dat deed hij) is Stam ook niet onomstreden.
Nee bij mij ook niet. Ik heb al eerder gepleit voor Van der Wiel. Stam met z'n vierkante voeten kan geen normale pass geven. Zijn ervaring houd hem tot nu toe onomstreden, maar de foutjes sluipen er steeds meer in. En z'n blessuregevoeligheid ook.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr aug 17, 2007 11:50 am

Juist opbouwend was Stam helemaal niet zo slecht woensdag. Maar dat verdedigen. :excited.gif:

999

Bericht door 999 » vr aug 17, 2007 11:51 am

Bertje schreef:Nou, op het moment dat Stam staat te prutsen (en laten we eerlijk zijn: dat deed hij) is Stam ook niet onomstreden.
Dan heb ik dus gelijk en kun je dit hele elftal wel opdoeken.Gaat niet over Stam, gaat over Colin, of Colin al heeft laten zien AJAX waardig te zijn.Of ie iets toevoegt wat b.v. een jeugdspeler ook niet zou kunnen ... Colin vergelijken met Stam is, ondanks dat ie af toe teveel wil doen en daardoor er wat foutjes insluipen, kolder.

Colin laat technisch, tactiesch ( als aankoop ) ( nog ) niet zien dat ie op dit nivo thuishoort.
Blij met de punten ...

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » vr aug 17, 2007 11:52 am

Bertje schreef:Juist opbouwend was Stam helemaal niet zo slecht woensdag. Maar dat verdedigen. :excited.gif:
Vond je? Tikkie naar Thomas, tikkie naar Colin en vervolgens mocht Colin de bal verspelen. Ajax onwaardig positiespel.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr aug 17, 2007 11:54 am

Voetske schreef:
Dan heb ik dus gelijk en kun je dit hele elftal wel opdoeken.Gaat niet over Stam, gaat over Colin, of Colin al heeft laten zien AJAX waardig te zijn.Of ie iets toevoegt wat b.v. een jeugdspeler ook niet zou kunnen ... Colin vergelijken met Stam is, ondanks dat ie af toe teveel wil doen en daardoor er wat foutjes insluipen, kolder.

Colin laat technisch, tactiesch ( als aankoop ) ( nog ) niet zien dat ie op dit nivo thuishoort.
Nee, Voetske, je trekt posts van anderen weer uit elkaar en maakt er je eigen woorden van. Het doet er nu niet toe hoe goed de rest is. We hadden het er puur over dat Stam zeker niet meer met kop en schouders boven de rest uitsteekt.

Wat mij betreft is Stam ook aanvoerder af. Huntelaar verdient die band.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr aug 17, 2007 11:54 am

GangstaRiB schreef:
Bertje schreef:Juist opbouwend was Stam helemaal niet zo slecht woensdag. Maar dat verdedigen. :excited.gif:
Vond je? Tikkie naar Thomas, tikkie naar Colin en vervolgens mocht Colin de bal verspelen. Ajax onwaardig positiespel.
Stam speelde regelmatig aan de zijkanten de vrijstaande middenvelder in.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr aug 17, 2007 11:57 am

Nu slaan we weer door. Stam heeft z'n slippertjes ook gemaakt, maar stak er vorig seizoen nóg vaker met kop en schouders bovenuit. En nu moet na één serieuze wedstrijd zowat de aanvoerdersband van z'n arm gescheurd worden en mag hij plaatsnemen op de bank. :excited.gif:

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr aug 17, 2007 11:59 am

Dat zeg ik niet, Thomas. Stam steekt er nú niet met kop en schouders bovenuit. Huntelaar doet dat in de aanval nog wel. Een aanvoerder moet onomstreden zijn.

Plaats reactie