Kennedy Bakircioglu

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » ma okt 15, 2007 9:37 pm

Ik ook niet. Koster is (vooralsnog) een tussenpaus en ze zullen ongetwijfeld de hand op de knip houden voor de nieuwe trainer, komend seizoen.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma okt 15, 2007 9:38 pm

Misschien halen ze Jari wel voor een half jaartje terug. :ajaxscarf.gif:

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » di okt 16, 2007 6:51 am

De clubkas puilt nog uit van de Sneijder- en Babelmiljoenen, in de zomer vertrekt KJH voor de hoofdprijs, en van het duo Urby/Heitinga gaat er hoogstwaarschijnlijk ook wel eentje weg in ruil voor een dik pak europesos. Urby misschien al in de winterstop. Zelfs voor de trainer hebben we een transfersom opgestreken en daarmee en passant een afkoopsom bespaard. De nieuwe shirtsponsor gaat ook al meer betalen dan de oude. Daarnaast krijg ik dit weekend wat voetbalgek portugees bezoek dus ook op de post "losse kaartverkoop" valt een meevaller te noteren.

Er is dus geen enkele reden om de hand op de knip te houden. Zelfs als we in de winterstop 20 miljoen uitgeven voor een aanvallende middenvelder en een back blijft er nog meer dan genoeg over om in de zomer verder te winkelen.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » di okt 16, 2007 9:17 am

Vergeet het doorverkooppercentage dat Ajax krijgt bij een transfer van VDV niet.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr dec 28, 2007 1:01 pm

Kennedy vol zelfvertrouwen dankzij Rutten en Ajax

Het Parool had gisteren een groot interview met Ajax aanvaller Kennedy. De Zweedse aanvaller laat er in optekenen dat hij zich goed heeft aangepast aan het P.C. Hooft-klimaat dat bij Ajax zou passen. "De mannen en de spelervrouwen ook. Je doet vanzelf mee om op hetzelfde level als de rest te blijven. Ik ga niet meer in joggingpak de stad in. Niet dat ik camera's tegenkom, maar het is het sfeertje dat hoort bij een big city als Amsterdam." Kennedy gaf ook aan dat de komst van Fred Rutten naar FC Twente heel belangrijk voor hem is geweest: "Mijn belangrijkste moment van het afgelopen jaar? (..) Het begon toen Fred Rutten naar twente kwam. Ik was gelukkig. Wat een seizoen! Het mooiste van mijn leven tot nu toe. Mensen geloofden weer in mij. (..) De echte Kennedy was terug. Voor Twente heb ik twee jaar in Griekenland gezeten. Een totaal verkeerde keus. Ik leerde er als voetballer niets bij. Ik heb zo'n spijt gehad van die tijd. Maar nu kan ik het achter me laten."
Ajax Netwerk
Zijn goede jaar bij FC Twente bezorgde Kennedy aanbiedingen van Ajax, PSV en HSV. "PSV is een grote club, maar ergens in mijn hart wist ik meteen dat het Ajax zou worden. Alleen de naam al, wie wil daar nou niet voetballen?" De aanvaller zegt ook dat zijn toekomst bij Ajax ligt, "Als je in jezelf gelooft, lukt alles. Dat is het belangrijkste van alles. Als kind zei ik al: ik word een grote speler. Nu ben ik dat, maar wil ik nog meer. Ik kan hoger dan Ajax. Ja! Dat denk ik niet, dat is zo."
Ahum, eerst maar eens presteren... :excited.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » zo mar 02, 2008 6:12 pm

Van dat zelfvertrouwen zal nog maar weinig over zijn. Ik dacht altijd dat onze Zweed een mooie trap had en vorig seizoen niet voor niets dubbele cijfers achter zijn naam had staan. Het is echt helemaal niks meer met Bakkiesjoko.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo mar 02, 2008 6:25 pm

Die praatjes van hem na een paar wedstrijden in het eerste hebben bij mij destijds wel wat irritatie opgewekt, maar die jongen kan absoluut beter dan dit.

Hij werd vandaag overigens ook totaal niet goed geholpen door Ogararu. Wat een domme speler is dat toch.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo mar 02, 2008 10:39 pm

Kennedy kan zeer zeker beter. Ogararu daarentegen niet. Hoe ze die ooit hebben kunnen scouten????? :1evil.gif:

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » di mar 04, 2008 12:52 pm

AS schreef:Forse kritiek Kennedy op Koster

dinsdag 04 maart, door SV, Amsterdam, 12:46u, Aftonbladet
Rechtervleugelaanvaller Kennedy Bakircioglu snapt niets van het wisselbeleid van Adrie Koster. Dat zegt hij in de Zweedse krant Aftonbladet.

'Ik denk dat het oneerlijk is. Anderen spelen ook minder, maar mogen wel blijven staan. Ik denk niet dat Koster persoonlijk iets tegen mij heeft, maar het ontbreekt hem aan ervaring. Hij komt van Jong Ajax en moet nu veel sterren tevreden houden, dat is niet de makkelijkste taak', zegt Kennedy.

'Hij lijkt een beetje in de war', sloot Kennedy af.
1 ding is zeker: Kennedy speelt in ieder geval niet tegen psv :666.gif:

LucaS

Bericht door LucaS » di mar 04, 2008 1:08 pm

Misschien een beetje zelfkritiek?
I think I lost my fucking headache

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » di mar 04, 2008 1:14 pm

Ik meen ergens dat artikel te hebben gelezen, maar daarin was die laatste quote afkomstig van Koster óver Kennedy en niet andersom.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » di mar 04, 2008 2:06 pm

Het eindeloze gewissel van Koster op rechts brengt Ajax niets verder. Zo ramt hij bij iedereen het vertrouwen eruit.

Maar Kennedy kan nu beter even zijn mond houden.

Alexander

Bericht door Alexander » di mar 04, 2008 3:20 pm

Hoor liever geen kritiek van Kennedy, want als er 1 dit seizoen niks gepresteerd heeft is hij het.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di mar 04, 2008 3:46 pm

LucaS schreef:Misschien een beetje zelfkritiek?
Zelfkritiek? Dat ga je bij de gemiddelde voetballer niet tegenkomen hoor. In plaats van kritisch naar hun eigen functioneren te kijken en zichzelf te verbeteren geven ze over het algemeen liever een ander de schuld.
Nil volentibus arduum

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » di mar 04, 2008 5:56 pm

Kennedy: ''Koster is een beetje in de war''

Als er 1 iemand het spoort bijster is , is dat onze knackebrod wel....
Pompiedom

cedric.slider

Bericht door cedric.slider » wo mar 05, 2008 12:07 am

Thijs schreef:Ik meen ergens dat artikel te hebben gelezen, maar daarin was die laatste quote afkomstig van Koster óver Kennedy en niet andersom.
Dat klopt, dat was in het Parool van afgelopen maandag. In dat artikel kwamen eerst een aantal citaten van Kennedy voorbij, waarna afgesloten werd met: "Koster toonde zich gisteren weer kritisch over Bakircioglü. 'Hij lijkt een beetje in de war.'" Een slordige journalist heeft dit dus overgenomen en omgedraaid.

Ik lees normaal alleen mee, maar wilde dit toch even corrigeren. Het komt nu echt overal verkeerd in het nieuws.

Daniel

Bericht door Daniel » wo mar 05, 2008 12:14 am

Bedankt voor de opheldering. :biggthumpup.gif:

Kowalczyk
Moderator English Section
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » wo mar 05, 2008 7:23 am

Geachte heer Kennedy,

Probeert u nou eerst maar eens een corner netjes de doelmond in te lepelen, in plaats consequent tien meter over alle hoofden heen. Dan lullen we daarna verder, oké?

K.
Still alive...

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo mar 05, 2008 8:49 am

cedric.slider schreef:
Thijs schreef:Ik meen ergens dat artikel te hebben gelezen, maar daarin was die laatste quote afkomstig van Koster óver Kennedy en niet andersom.
Dat klopt, dat was in het Parool van afgelopen maandag. In dat artikel kwamen eerst een aantal citaten van Kennedy voorbij, waarna afgesloten werd met: "Koster toonde zich gisteren weer kritisch over Bakircioglü. 'Hij lijkt een beetje in de war.'" Een slordige journalist heeft dit dus overgenomen en omgedraaid.

Ik lees normaal alleen mee, maar wilde dit toch even corrigeren. Het komt nu echt overal verkeerd in het nieuws.
Welkom cedric.slider, bedankt voor de informatie, en geneer je niet om ook verder mee te discussiëren! :hupajax.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

999

Bericht door 999 » wo mar 05, 2008 8:55 am

Geachte heer Kennedy,

U hebt wel een punt w.b. dat steeds maar weer wisselen van spelers door Adrie Koster.Zo kweek je natuurlijk als trainer ook geen zelfvertrouwen bij spelers.Ik geloof dat Adrie nu al weer voor de aantal-wedstrijden-dat-hij-trainer-is keer een andere opstelling het veld in stuurde.Soms kon het niet anders, maar meestal was het niet nodig.Verder had u dit natuurlijk nooit naar buiten mogen brengen.

Ik hoop dat Adrie, a.s. Zondag tegen Psv, niet weer een andere rechtsbuiten opstelt, want ondanks dat er aanmerkingen zijn op uw voorzetten zie ik u toch liever ballen dan Leonardo.Want i.t.t. voert u uw andere taken wel goed uit.

En het zou zo maar kunnen, dat het geschonken vertrouwen aan u van onze wisselkoning er toe leidt dat de voorzetten ineens wel goed aankomen ..
Blij met de punten ...

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » vr mar 21, 2008 1:06 pm

Bakircioglu verbaast zich over zijn prestaties bij Ajax

Kennedy Bakircioglu was vorig seizoen een van de dragende spelers bij FC Twente. Komende zondag gaat de Zweed met zijn nieuwe club Ajax op bezoek bij zijn voormalige werkgever en is het afwachten of hij speelminuten krijgt.

In Amsterdam heeft Bakircioglu zijn draai nog niet gevonden. 'Ik ben ook verbaasd', zegt hij op de website van Ajax. 'Het is niet gemakkelijk te zeggen waarom je niet goed speelt, scoort en geen assists geeft. Toch kan het goede gevoel er tijdens een wedstrijd of training ineens weer zijn. Als het eenmaal zover is, ben je weer top.'

Dieptepunt voor Bakircioglu waren de fluitconcerten in de Arena en zijn wissel tijdens de rust in de wedstrijd tegen Excelsior. 'Het was voor mij een teleurstelling de supporters te horen fluiten, maar ik begrijp dat ze een hoop van mij verwachten. Ik ben een speler met kwaliteiten, maar soms gebeurt dit in het voetbal. Ik ben geen robot.'

De dertienvoudig Zweeds international heeft nog steeds het vertrouwen dat het goed komt. 'Ik ga mezelf niet de put inpraten. Ik ben nog steeds gelukkig hier. Eén goede wedstrijd en de toeschouwers staan weer op de banken. En dat gaat ook gebeuren want ik geloof in mezelf. Kennedy komt terug!'

Door zijn verleden in Enschede weer Bakircioglu dat Ajax het zondag zwaar te verduren zal krijgen. 'Ze zijn bij Twente al vijf, zes dagen van tevoren met Ajax bezig. Het wordt een moeilijke wedstrijd. Twente heeft een goed voetballend elftal. Ze hebben de punten hard nodig voor de play-offs.'
bron: www.vi.nl[/b]

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » vr mar 21, 2008 1:12 pm

Zou deze lulhannes het doorhebben dat Ajax de punten ook redelijk hard nodig heeft?

joey
Erelid

Bericht door joey » do aug 07, 2008 8:28 am

'Kennedy is enorm teleurgesteld'

BRON: Dagens Nyheter

Niet alleen Kenneth Perez heeft moeite met het besluit van Van Basten hem ernaast te zetten, ook Kennedy is enorm teleurgesteld dat hij op de wip zit en waarschijnlijk zelfs derde keus is, aldus zijn zaakwaarnemer Chiel Dekker in een interview met de Zweedse krant Dagens Nyheter. Dekker ziet een probleem als Kennedy weg zou willen of moeten. 'We hebben dan drie weken om een eventueel nieuw team te vinden. Dat brengt problemen met zich mee', aldus Dekker.

AN

Toppie

Bericht door Toppie » do aug 07, 2008 11:31 am

joey schreef:
'Kennedy is enorm teleurgesteld'

BRON: Dagens Nyheter

Niet alleen Kenneth Perez heeft moeite met het besluit van Van Basten hem ernaast te zetten, ook Kennedy is enorm teleurgesteld dat hij op de wip zit en waarschijnlijk zelfs derde keus is, aldus zijn zaakwaarnemer Chiel Dekker in een interview met de Zweedse krant Dagens Nyheter. Dekker ziet een probleem als Kennedy weg zou willen of moeten. 'We hebben dan drie weken om een eventueel nieuw team te vinden. Dat brengt problemen met zich mee', aldus Dekker.

AN

Ruilen met Wielaert , en 1 miljoen erbij Tot ziens :icon_idea.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » do aug 07, 2008 11:32 am

Twente wil niet ruilen, Toppie. Bovendien is Kennedy geen cent meer waard.

Plaats reactie