Kennedy Bakircioglu
Moderator: mods
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
De clubkas puilt nog uit van de Sneijder- en Babelmiljoenen, in de zomer vertrekt KJH voor de hoofdprijs, en van het duo Urby/Heitinga gaat er hoogstwaarschijnlijk ook wel eentje weg in ruil voor een dik pak europesos. Urby misschien al in de winterstop. Zelfs voor de trainer hebben we een transfersom opgestreken en daarmee en passant een afkoopsom bespaard. De nieuwe shirtsponsor gaat ook al meer betalen dan de oude. Daarnaast krijg ik dit weekend wat voetbalgek portugees bezoek dus ook op de post "losse kaartverkoop" valt een meevaller te noteren.
Er is dus geen enkele reden om de hand op de knip te houden. Zelfs als we in de winterstop 20 miljoen uitgeven voor een aanvallende middenvelder en een back blijft er nog meer dan genoeg over om in de zomer verder te winkelen.
Er is dus geen enkele reden om de hand op de knip te houden. Zelfs als we in de winterstop 20 miljoen uitgeven voor een aanvallende middenvelder en een back blijft er nog meer dan genoeg over om in de zomer verder te winkelen.
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
Ahum, eerst maar eens presteren...Kennedy vol zelfvertrouwen dankzij Rutten en Ajax
Het Parool had gisteren een groot interview met Ajax aanvaller Kennedy. De Zweedse aanvaller laat er in optekenen dat hij zich goed heeft aangepast aan het P.C. Hooft-klimaat dat bij Ajax zou passen. "De mannen en de spelervrouwen ook. Je doet vanzelf mee om op hetzelfde level als de rest te blijven. Ik ga niet meer in joggingpak de stad in. Niet dat ik camera's tegenkom, maar het is het sfeertje dat hoort bij een big city als Amsterdam." Kennedy gaf ook aan dat de komst van Fred Rutten naar FC Twente heel belangrijk voor hem is geweest: "Mijn belangrijkste moment van het afgelopen jaar? (..) Het begon toen Fred Rutten naar twente kwam. Ik was gelukkig. Wat een seizoen! Het mooiste van mijn leven tot nu toe. Mensen geloofden weer in mij. (..) De echte Kennedy was terug. Voor Twente heb ik twee jaar in Griekenland gezeten. Een totaal verkeerde keus. Ik leerde er als voetballer niets bij. Ik heb zo'n spijt gehad van die tijd. Maar nu kan ik het achter me laten."
Ajax Netwerk
Zijn goede jaar bij FC Twente bezorgde Kennedy aanbiedingen van Ajax, PSV en HSV. "PSV is een grote club, maar ergens in mijn hart wist ik meteen dat het Ajax zou worden. Alleen de naam al, wie wil daar nou niet voetballen?" De aanvaller zegt ook dat zijn toekomst bij Ajax ligt, "Als je in jezelf gelooft, lukt alles. Dat is het belangrijkste van alles. Als kind zei ik al: ik word een grote speler. Nu ben ik dat, maar wil ik nog meer. Ik kan hoger dan Ajax. Ja! Dat denk ik niet, dat is zo."

Het stinkt aan alle kanten!
- Ajaciedjuh
1 ding is zeker: Kennedy speelt in ieder geval niet tegen psvAS schreef:Forse kritiek Kennedy op Koster
dinsdag 04 maart, door SV, Amsterdam, 12:46u, Aftonbladet
Rechtervleugelaanvaller Kennedy Bakircioglu snapt niets van het wisselbeleid van Adrie Koster. Dat zegt hij in de Zweedse krant Aftonbladet.
'Ik denk dat het oneerlijk is. Anderen spelen ook minder, maar mogen wel blijven staan. Ik denk niet dat Koster persoonlijk iets tegen mij heeft, maar het ontbreekt hem aan ervaring. Hij komt van Jong Ajax en moet nu veel sterren tevreden houden, dat is niet de makkelijkste taak', zegt Kennedy.
'Hij lijkt een beetje in de war', sloot Kennedy af.

-
Dat klopt, dat was in het Parool van afgelopen maandag. In dat artikel kwamen eerst een aantal citaten van Kennedy voorbij, waarna afgesloten werd met: "Koster toonde zich gisteren weer kritisch over Bakircioglü. 'Hij lijkt een beetje in de war.'" Een slordige journalist heeft dit dus overgenomen en omgedraaid.Thijs schreef:Ik meen ergens dat artikel te hebben gelezen, maar daarin was die laatste quote afkomstig van Koster óver Kennedy en niet andersom.
Ik lees normaal alleen mee, maar wilde dit toch even corrigeren. Het komt nu echt overal verkeerd in het nieuws.
Welkom cedric.slider, bedankt voor de informatie, en geneer je niet om ook verder mee te discussiëren! :hupajax.gif:cedric.slider schreef:Dat klopt, dat was in het Parool van afgelopen maandag. In dat artikel kwamen eerst een aantal citaten van Kennedy voorbij, waarna afgesloten werd met: "Koster toonde zich gisteren weer kritisch over Bakircioglü. 'Hij lijkt een beetje in de war.'" Een slordige journalist heeft dit dus overgenomen en omgedraaid.Thijs schreef:Ik meen ergens dat artikel te hebben gelezen, maar daarin was die laatste quote afkomstig van Koster óver Kennedy en niet andersom.
Ik lees normaal alleen mee, maar wilde dit toch even corrigeren. Het komt nu echt overal verkeerd in het nieuws.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Geachte heer Kennedy,
U hebt wel een punt w.b. dat steeds maar weer wisselen van spelers door Adrie Koster.Zo kweek je natuurlijk als trainer ook geen zelfvertrouwen bij spelers.Ik geloof dat Adrie nu al weer voor de aantal-wedstrijden-dat-hij-trainer-is keer een andere opstelling het veld in stuurde.Soms kon het niet anders, maar meestal was het niet nodig.Verder had u dit natuurlijk nooit naar buiten mogen brengen.
Ik hoop dat Adrie, a.s. Zondag tegen Psv, niet weer een andere rechtsbuiten opstelt, want ondanks dat er aanmerkingen zijn op uw voorzetten zie ik u toch liever ballen dan Leonardo.Want i.t.t. voert u uw andere taken wel goed uit.
En het zou zo maar kunnen, dat het geschonken vertrouwen aan u van onze wisselkoning er toe leidt dat de voorzetten ineens wel goed aankomen ..
U hebt wel een punt w.b. dat steeds maar weer wisselen van spelers door Adrie Koster.Zo kweek je natuurlijk als trainer ook geen zelfvertrouwen bij spelers.Ik geloof dat Adrie nu al weer voor de aantal-wedstrijden-dat-hij-trainer-is keer een andere opstelling het veld in stuurde.Soms kon het niet anders, maar meestal was het niet nodig.Verder had u dit natuurlijk nooit naar buiten mogen brengen.
Ik hoop dat Adrie, a.s. Zondag tegen Psv, niet weer een andere rechtsbuiten opstelt, want ondanks dat er aanmerkingen zijn op uw voorzetten zie ik u toch liever ballen dan Leonardo.Want i.t.t. voert u uw andere taken wel goed uit.
En het zou zo maar kunnen, dat het geschonken vertrouwen aan u van onze wisselkoning er toe leidt dat de voorzetten ineens wel goed aankomen ..
Blij met de punten ...
bron: www.vi.nl[/b]Bakircioglu verbaast zich over zijn prestaties bij Ajax
Kennedy Bakircioglu was vorig seizoen een van de dragende spelers bij FC Twente. Komende zondag gaat de Zweed met zijn nieuwe club Ajax op bezoek bij zijn voormalige werkgever en is het afwachten of hij speelminuten krijgt.
In Amsterdam heeft Bakircioglu zijn draai nog niet gevonden. 'Ik ben ook verbaasd', zegt hij op de website van Ajax. 'Het is niet gemakkelijk te zeggen waarom je niet goed speelt, scoort en geen assists geeft. Toch kan het goede gevoel er tijdens een wedstrijd of training ineens weer zijn. Als het eenmaal zover is, ben je weer top.'
Dieptepunt voor Bakircioglu waren de fluitconcerten in de Arena en zijn wissel tijdens de rust in de wedstrijd tegen Excelsior. 'Het was voor mij een teleurstelling de supporters te horen fluiten, maar ik begrijp dat ze een hoop van mij verwachten. Ik ben een speler met kwaliteiten, maar soms gebeurt dit in het voetbal. Ik ben geen robot.'
De dertienvoudig Zweeds international heeft nog steeds het vertrouwen dat het goed komt. 'Ik ga mezelf niet de put inpraten. Ik ben nog steeds gelukkig hier. Eén goede wedstrijd en de toeschouwers staan weer op de banken. En dat gaat ook gebeuren want ik geloof in mezelf. Kennedy komt terug!'
Door zijn verleden in Enschede weer Bakircioglu dat Ajax het zondag zwaar te verduren zal krijgen. 'Ze zijn bij Twente al vijf, zes dagen van tevoren met Ajax bezig. Het wordt een moeilijke wedstrijd. Twente heeft een goed voetballend elftal. Ze hebben de punten hard nodig voor de play-offs.'
'Kennedy is enorm teleurgesteld'
BRON: Dagens Nyheter
Niet alleen Kenneth Perez heeft moeite met het besluit van Van Basten hem ernaast te zetten, ook Kennedy is enorm teleurgesteld dat hij op de wip zit en waarschijnlijk zelfs derde keus is, aldus zijn zaakwaarnemer Chiel Dekker in een interview met de Zweedse krant Dagens Nyheter. Dekker ziet een probleem als Kennedy weg zou willen of moeten. 'We hebben dan drie weken om een eventueel nieuw team te vinden. Dat brengt problemen met zich mee', aldus Dekker.
AN
Het stinkt aan alle kanten!
joey schreef:'Kennedy is enorm teleurgesteld'
BRON: Dagens Nyheter
Niet alleen Kenneth Perez heeft moeite met het besluit van Van Basten hem ernaast te zetten, ook Kennedy is enorm teleurgesteld dat hij op de wip zit en waarschijnlijk zelfs derde keus is, aldus zijn zaakwaarnemer Chiel Dekker in een interview met de Zweedse krant Dagens Nyheter. Dekker ziet een probleem als Kennedy weg zou willen of moeten. 'We hebben dan drie weken om een eventueel nieuw team te vinden. Dat brengt problemen met zich mee', aldus Dekker.
AN
Ruilen met Wielaert , en 1 miljoen erbij Tot ziens