Charisteas

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

LucaS

Bericht door LucaS » za aug 19, 2006 10:09 am

Ibrahimovic had het de eerste anderhalf jaar ook niet op die positie. Het is een uitzondering dat spelers die Ajax voor die positie koopt onmiddelijk geweldig presteren. Rosenberg is een goede voetballer, die makkelijk scoort, er is dan ook geen reden aan te nemen dat ie het niet zou redden.
I think I lost my fucking headache

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za aug 19, 2006 5:10 pm

Verschil vind ik dat Huntelaar en vooral Ibrahimovic wel echte aanspeelpunten zijn.

Ik ben het ook niet met je eens dat Huntelaars enige inbreng doelpunten waren. Hij zorgde er ook voor dat Rosenberg en Rosales meer ruimte kregen. Het is ook niet voor niets dat Rosenberg veel ging scoren toen Huntelaar er bij kwam. Bovendien vind ik Huntelaar een veel slimmere voetballer dan Rosenberg.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma aug 21, 2006 1:40 pm

Hier schijnt te staan, dat Ten Cate Harry bij de selectie wil halen, maar dat Harry dat liever niet heeft omdat hij al rond is met een nieuwe club en voor die club niet meer Europees kan spelen. Op het forum van transfermarkt.de, waar deze link + vertaling te vinden zijn, concludeerde men dat het dus moest gaan om een andere club dan Stuttgart, want dat speelt niet Europees.

Voor wat het waard is.
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma aug 21, 2006 1:42 pm

Hopelijk vindt hij een mooie club. :eusa_pray:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma aug 21, 2006 1:51 pm

joey schreef:Hier schijnt te staan, dat Ten Cate Harry bij de selectie wil halen, maar dat Harry dat liever niet heeft omdat hij al rond is met een nieuwe club en voor die club niet meer Europees kan spelen. Op het forum van transfermarkt.de, waar deze link + vertaling te vinden zijn, concludeerde men dat het dus moest gaan om een andere club dan Stuttgart, want dat speelt niet Europees.

Voor wat het waard is.
Kan iemand dit voor mij vertalen :D

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma aug 21, 2006 1:56 pm

Ik zie iets staan over Ajax en 4,5 miljoen euro???

Begrijp eigenlijk alleen de ranglijst. ;)

joey
Erelid

Bericht door joey » ma aug 21, 2006 2:04 pm

Ik begrijp: Ho Charisteas (Charisteas), Ellena straiker (Griekse aanvaller), Chenk ten Kate , en nog een paar woorden. Dat Grieks is erg veranderd, zeg. :D

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma aug 21, 2006 2:14 pm

Volgens mij staat er maar weinig over een eventueel vertrek in. Het gaat voornamelijk over hoe zijn situatie bij Ajax is en wat hij gekost heeft.

En met niemand anders!

joey
Erelid

Bericht door joey » ma aug 21, 2006 2:16 pm

Nou, in de voorlaatste alinea staat wel iets over Kopenhagen.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma aug 21, 2006 2:19 pm

Ja, dat hij niet zal spelen/heeft gespeeld in de voorronde.

Tenminste, dat is wat ik eruit haal. Het is toch wel wat anders dan het Grieks wat ik op school krijg en dat is ook niet al te best meer, aangezien het nog maar bar weinig uit vertalen bestaat.

En met niemand anders!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma aug 21, 2006 2:50 pm

Even door een vertaalmachine gehaald:

It can also to remain in the “Arena”

Publication: 21 August 2006 10:32

ʼ[ggelos] [Charisteas] seeks association continues [kariera] his, however up to today the research presents doubtful results. It is not improbable however [manatzer] international aggressive to stop the contacts.

[Proponitis] ʼ[giax], Henk [Ten] [Kate] informed the Greek [straiker] that the association ʼ[msterntam] has not accepted satisfactory proposal in order to he grants him and is not excluded, he removes [Charistea] from the “refrigerator” and him he calculates the this year's season.

The Dutchmen ask 4.5 millions of Euros in order to they grant [Charistea], sum enough high which they can give concrete teams, that however already have covered [roster] their.

[Charisteas] in any case afterwards the psychological war that it accepted, wishes ardently it abandons the capital of Holland and it appears already to have found a interesting case. In any case [Ten] [Kate] is ready to include him in the mission for repetitive with Copenhagen.

If it is then used, it has right participates with no other team in the European bowls this year, prospect that he does not like by no means.

Een nietszeggend artikel, als je het mij vraagt.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma aug 21, 2006 4:38 pm

4.5 Miljoen terug krijgen voor Charisteas zegt mij wel wat hoor. ;)

Maargoed, na 30 competitiewedstrijden en 12 doelpunten gaat Charisteas ons dus alweer verlaten. Sympathieke gast, behoorlijk ideale backup voor Huntelaar, maar toch geen lekkere aankoop voor dat geld.

Izmailov

Bericht door Izmailov » di aug 22, 2006 5:18 pm

Angelos Charisteas zit in elk geval niet bij de groep. ,,Hij verdient het absoluut om bij de achttien te zitten, maar we willen hem niet blokkeren bij een eventuele overgang naar een andere club. Hij mag vertrekken bij Ajax en stel dat ik hem morgen gebruik, dan blokkeer ik mogelijk een transfer, omdat hij dan niet voor een andere Europees spelende club mag uitkomen. Dat willen we niet. Als de deadline voorbij is, dan zullen we hem eventueel weer inzetten.”
www.ajax.nl

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di aug 22, 2006 6:23 pm

Sympathiek van Ajax. :xyxthumbs:

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di aug 22, 2006 6:54 pm

Valt wel mee. Het is ook (lees: vooral) in het belang van Ajax dat hij verkocht wordt.

En met niemand anders!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di aug 22, 2006 6:59 pm

Ten Cate zegt dat hij op dit moment goed genoeg is om bij de eerste 18 spelers van Ajax te zitten. Dus heeft Ajax er ook weer belang bij hem mee te nemen.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di aug 22, 2006 7:02 pm

Ajax heeft er volgens mij vooral baat bij te cashen.

En met niemand anders!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » di aug 22, 2006 7:13 pm

Izmailov schreef:
Angelos Charisteas zit in elk geval niet bij de groep. ,,Hij verdient het absoluut om bij de achttien te zitten, maar we willen hem niet blokkeren bij een eventuele overgang naar een andere club. Hij mag vertrekken bij Ajax en stel dat ik hem morgen gebruik, dan blokkeer ik mogelijk een transfer, omdat hij dan niet voor een andere Europees spelende club mag uitkomen. Dat willen we niet. Als de deadline voorbij is, dan zullen we hem eventueel weer inzetten.”
www.ajax.nl
Hieruit blijkt maar eens te meer dat het een beslissing is van bovenaf. Een vijfde spits hoort niet bij de eerste 18 te zitten!
Als Harry na de 31ste er nog steeds is, wordt hij gewoon weer de tweede spits.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di aug 22, 2006 7:18 pm

Dat hangt van Babel af, denk ik.

En met niemand anders!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » di aug 22, 2006 7:23 pm

Bertje schreef:Dat hangt van Babel af, denk ik.
Dat zou nog positiever zijn, want dat betekend dat hij zich goed ontwikkeld. Maar ik vind Harry een betere invaller dan Babel. Met Harry erbij kun je meer forceren.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di aug 22, 2006 7:54 pm

Dat hangt er van af op welk vlak je iets kunt forceren. Babel is heel snel en Charisteas kleunt er wat meer in. Maar voor een reserve die af en toe wat verdedigers moet slachten lijkt hij me wel erg duur.

Charisteas vind ik gewoon te duur als reserve. Zeker als je bedenkt dat je een nog een groot talent als Babel hebt.

En met niemand anders!

Lionel

Bericht door Lionel » di aug 22, 2006 9:51 pm

Ach, als Charisteas er een paar inschiet als reserve hoor je de penningmeester niet klagen hoor
IK GELOOF!!!!!!

Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » do aug 24, 2006 9:59 am

In de nieuwe uitgave van Voetbal International laat Charisteas weten niet meer op een transfer te rekenen deze zomer. 'Niemand wil veel geld betalen voor een voetballer die vorig seizoen nauwelijks heeft gespeeld en dit seizoen niet bij de selectie zit' aldus Charisteas. Ajax zou een transfersom van bijna 5 miljoen euro vragen. 'Ik vind het niet prettig om een goed salaris te verdienen terwijl ik er niets voor hoef te doen. Daarnaast merk ik op de trainingen dat ik in vorm ben.'
Ajax Netwerk
De Griek vreest dat hij ook zijn plaats in het nationale elftal verliest door zijn situatie bij Ajax. Hij liet weten de houding van de clubleiding niet te begrijpen. 'Voor beide partijen is dit geen goede situatie.'
AN
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

jabu

Bericht door jabu » do aug 24, 2006 10:02 am

Hij gaf gister in een interviewtje bij AT5 aan dat er genoeg belangstellende clubs zich hadden gemeld bij zijn zaakwaarnemer, maar dat Ajax die interesse niet serieus nam omdat ze de transfersom toch niet konden betalen.

joey
Erelid

Bericht door joey » do aug 24, 2006 10:03 am

Dat begrijp ik niet. Je wilt dat een speler vertrekt, maar zijn marktwaarde doet er niet toe? :confused:

Plaats reactie