Charisteas
Moderator: mods
Ibrahimovic had het de eerste anderhalf jaar ook niet op die positie. Het is een uitzondering dat spelers die Ajax voor die positie koopt onmiddelijk geweldig presteren. Rosenberg is een goede voetballer, die makkelijk scoort, er is dan ook geen reden aan te nemen dat ie het niet zou redden.
I think I lost my fucking headache
Verschil vind ik dat Huntelaar en vooral Ibrahimovic wel echte aanspeelpunten zijn.
Ik ben het ook niet met je eens dat Huntelaars enige inbreng doelpunten waren. Hij zorgde er ook voor dat Rosenberg en Rosales meer ruimte kregen. Het is ook niet voor niets dat Rosenberg veel ging scoren toen Huntelaar er bij kwam. Bovendien vind ik Huntelaar een veel slimmere voetballer dan Rosenberg.
Ik ben het ook niet met je eens dat Huntelaars enige inbreng doelpunten waren. Hij zorgde er ook voor dat Rosenberg en Rosales meer ruimte kregen. Het is ook niet voor niets dat Rosenberg veel ging scoren toen Huntelaar er bij kwam. Bovendien vind ik Huntelaar een veel slimmere voetballer dan Rosenberg.
Hier schijnt te staan, dat Ten Cate Harry bij de selectie wil halen, maar dat Harry dat liever niet heeft omdat hij al rond is met een nieuwe club en voor die club niet meer Europees kan spelen. Op het forum van transfermarkt.de, waar deze link + vertaling te vinden zijn, concludeerde men dat het dus moest gaan om een andere club dan Stuttgart, want dat speelt niet Europees.
Voor wat het waard is.
Voor wat het waard is.
Het stinkt aan alle kanten!
- Ajaciedjuh
Kan iemand dit voor mij vertalen :Djoey schreef:Hier schijnt te staan, dat Ten Cate Harry bij de selectie wil halen, maar dat Harry dat liever niet heeft omdat hij al rond is met een nieuwe club en voor die club niet meer Europees kan spelen. Op het forum van transfermarkt.de, waar deze link + vertaling te vinden zijn, concludeerde men dat het dus moest gaan om een andere club dan Stuttgart, want dat speelt niet Europees.
Voor wat het waard is.
Ja, dat hij niet zal spelen/heeft gespeeld in de voorronde.
Tenminste, dat is wat ik eruit haal. Het is toch wel wat anders dan het Grieks wat ik op school krijg en dat is ook niet al te best meer, aangezien het nog maar bar weinig uit vertalen bestaat.
Tenminste, dat is wat ik eruit haal. Het is toch wel wat anders dan het Grieks wat ik op school krijg en dat is ook niet al te best meer, aangezien het nog maar bar weinig uit vertalen bestaat.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Even door een vertaalmachine gehaald:
It can also to remain in the “Arena”
Publication: 21 August 2006 10:32
ʼ[ggelos] [Charisteas] seeks association continues [kariera] his, however up to today the research presents doubtful results. It is not improbable however [manatzer] international aggressive to stop the contacts.
[Proponitis] ʼ[giax], Henk [Ten] [Kate] informed the Greek [straiker] that the association ʼ[msterntam] has not accepted satisfactory proposal in order to he grants him and is not excluded, he removes [Charistea] from the “refrigerator” and him he calculates the this year's season.
The Dutchmen ask 4.5 millions of Euros in order to they grant [Charistea], sum enough high which they can give concrete teams, that however already have covered [roster] their.
[Charisteas] in any case afterwards the psychological war that it accepted, wishes ardently it abandons the capital of Holland and it appears already to have found a interesting case. In any case [Ten] [Kate] is ready to include him in the mission for repetitive with Copenhagen.
If it is then used, it has right participates with no other team in the European bowls this year, prospect that he does not like by no means.
Een nietszeggend artikel, als je het mij vraagt.
It can also to remain in the “Arena”
Publication: 21 August 2006 10:32
ʼ[ggelos] [Charisteas] seeks association continues [kariera] his, however up to today the research presents doubtful results. It is not improbable however [manatzer] international aggressive to stop the contacts.
[Proponitis] ʼ[giax], Henk [Ten] [Kate] informed the Greek [straiker] that the association ʼ[msterntam] has not accepted satisfactory proposal in order to he grants him and is not excluded, he removes [Charistea] from the “refrigerator” and him he calculates the this year's season.
The Dutchmen ask 4.5 millions of Euros in order to they grant [Charistea], sum enough high which they can give concrete teams, that however already have covered [roster] their.
[Charisteas] in any case afterwards the psychological war that it accepted, wishes ardently it abandons the capital of Holland and it appears already to have found a interesting case. In any case [Ten] [Kate] is ready to include him in the mission for repetitive with Copenhagen.
If it is then used, it has right participates with no other team in the European bowls this year, prospect that he does not like by no means.
Een nietszeggend artikel, als je het mij vraagt.
www.ajax.nlAngelos Charisteas zit in elk geval niet bij de groep. ,,Hij verdient het absoluut om bij de achttien te zitten, maar we willen hem niet blokkeren bij een eventuele overgang naar een andere club. Hij mag vertrekken bij Ajax en stel dat ik hem morgen gebruik, dan blokkeer ik mogelijk een transfer, omdat hij dan niet voor een andere Europees spelende club mag uitkomen. Dat willen we niet. Als de deadline voorbij is, dan zullen we hem eventueel weer inzetten.”
- Ajaciedjuh
Hieruit blijkt maar eens te meer dat het een beslissing is van bovenaf. Een vijfde spits hoort niet bij de eerste 18 te zitten!Izmailov schreef:www.ajax.nlAngelos Charisteas zit in elk geval niet bij de groep. ,,Hij verdient het absoluut om bij de achttien te zitten, maar we willen hem niet blokkeren bij een eventuele overgang naar een andere club. Hij mag vertrekken bij Ajax en stel dat ik hem morgen gebruik, dan blokkeer ik mogelijk een transfer, omdat hij dan niet voor een andere Europees spelende club mag uitkomen. Dat willen we niet. Als de deadline voorbij is, dan zullen we hem eventueel weer inzetten.”
Als Harry na de 31ste er nog steeds is, wordt hij gewoon weer de tweede spits.
- Ajaciedjuh
Dat hangt er van af op welk vlak je iets kunt forceren. Babel is heel snel en Charisteas kleunt er wat meer in. Maar voor een reserve die af en toe wat verdedigers moet slachten lijkt hij me wel erg duur.
Charisteas vind ik gewoon te duur als reserve. Zeker als je bedenkt dat je een nog een groot talent als Babel hebt.
Charisteas vind ik gewoon te duur als reserve. Zeker als je bedenkt dat je een nog een groot talent als Babel hebt.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Henk de Gier
- Contacteer:
ANIn de nieuwe uitgave van Voetbal International laat Charisteas weten niet meer op een transfer te rekenen deze zomer. 'Niemand wil veel geld betalen voor een voetballer die vorig seizoen nauwelijks heeft gespeeld en dit seizoen niet bij de selectie zit' aldus Charisteas. Ajax zou een transfersom van bijna 5 miljoen euro vragen. 'Ik vind het niet prettig om een goed salaris te verdienen terwijl ik er niets voor hoef te doen. Daarnaast merk ik op de trainingen dat ik in vorm ben.'
Ajax Netwerk
De Griek vreest dat hij ook zijn plaats in het nationale elftal verliest door zijn situatie bij Ajax. Hij liet weten de houding van de clubleiding niet te begrijpen. 'Voor beide partijen is dit geen goede situatie.'
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006