Dennis Gentenaar
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Amateuristisch is zwak uitgedrukt. Het slaat nergens op.“Toen ik vroeg waarom ik dan niet tweede keeper blijf, zei Van Basten letterlijk dat Vermeer anders met een lang gezicht zou rondlopen. Ik vind dat amateuristisch. Dat is geen topsportklimaat. Je kiest toch de beste spelers? Nu houdt hij rekening met de gevoelens van Vermeer, maar het maakt hem dus niet uit hoe ik me onder deze beslissing voel.”
Het stinkt aan alle kanten!
Als dat argument echt gebruikt is, heb je gelijk.joey schreef:Amateuristisch is zwak uitgedrukt. Het slaat nergens op.“Toen ik vroeg waarom ik dan niet tweede keeper blijf, zei Van Basten letterlijk dat Vermeer anders met een lang gezicht zou rondlopen. Ik vind dat amateuristisch. Dat is geen topsportklimaat. Je kiest toch de beste spelers? Nu houdt hij rekening met de gevoelens van Vermeer, maar het maakt hem dus niet uit hoe ik me onder deze beslissing voel.”
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
-
- AT Toto winner 15/16
Kan ie nu nog wel weg dan? pas in de winterstop weer toch. Het was misschien wat netter geweest om het dan wat eerder te doen zodat ie nog weg kon. Vind het argument dat Vermeer anders chagarijnig rondloopt beetje zwak, je moet gewoon op kwaliteit kijken en van Basten geeft aan dat Gentenaar nog wat beter is.
Zooo, dit heet uit de school klappen.
Als het waar is en hij heeft dit letterlijk zo gezegd, dan heeft Marco dit niet goed aangepakt. Je kunt echter ook niet uitsluiten dat dit van Gentenaar een gegarandeerde methode is om weg te komen. Hij is natuurlijk niet blij dat er nu 2 tweede keepers zijn.
En het is ook de toon die de muziek maakt. Als Marco tegen Dennis zegt: "ik haal ook Vermeer erbij, om hem te belonen voor zijn ontwikkeling de laatste tijd en ook voor de langere termijn is het belangrijk."
Dan klinkt het al heel anders.
Als het waar is en hij heeft dit letterlijk zo gezegd, dan heeft Marco dit niet goed aangepakt. Je kunt echter ook niet uitsluiten dat dit van Gentenaar een gegarandeerde methode is om weg te komen. Hij is natuurlijk niet blij dat er nu 2 tweede keepers zijn.
En het is ook de toon die de muziek maakt. Als Marco tegen Dennis zegt: "ik haal ook Vermeer erbij, om hem te belonen voor zijn ontwikkeling de laatste tijd en ook voor de langere termijn is het belangrijk."
Dan klinkt het al heel anders.
Alsjeblieft:
Zou me niet verbazen als Gentenaar uit de selectie wordt gezet. Die opmerking over amateurisme kan Van Basten vast niet waarderen. Enkele jaren geleden was Gentenaar ook al eens heel kritisch over het selectiebeleid van Van Basten nadat hij niet werd opgeroepen voor Oranje als reservekeeper. Ik kan me trouwens niet voorstellen dat het gesprek met Van Basten is verlopen op de wijze zoals door Gentenaar geschetst.Verder zei Van Basten dat Kenneth Vermeer en Dennis Gentenaar tot de winsterstop beide gelden als tweede doelman van Ajax. "Het is de bedoeling dat ze ongeveer beurtelings aan het eerste elftal worden toegevoegd. In de winterstop kijken we verder."
Stilstaan
Van Basten heeft Kenneth Vermeer als tweede doelman meegenomen naar Belgrado. "Maarten Stekelenburg blijft eerste keus, maar ik vind het belangrijk dat ook de andere doelmannen niet stilstaan."
"Kenneth moet daarom net als Gentenaar bij Jong Ajax keepen. Zo houden ze allebei ritme. Of ik heb gehoord dat Dennis Gentenaar daar niet blij mee is? Nee, dat is nieuw voor mij. Dat wil ik eerst van hem horen. Pas dan reageer ik in de media."
Gentenaar is boos, anders bracht hij deze zaken niet naar buiten. Hij voelt zich duidelijk gepikt door Van Basten. Ik denk dat hij er weinig belang bij heeft om de versie van het verhaal zoals hij die gegeven heeft te verzinnen. Hij kan vooralsnog niet weg bij Ajax, hij heeft er alleen maar last van.
Gentenaar heeft verder nog aangegeven dat hij het onlogisch vindt dat er nu twee 2e keepers zijn, hij vraagt zich namelijk af wat er zou gebeuren als Stekel geblesseerd raakt. Of ze dan ook om en om in het 1e keepen, wat ik een goede opmerking vind van hem.
Beetje vaag wat van Basten nu doet, duidelijkheid schept hij zo in ieder geval niet.
Beetje vaag wat van Basten nu doet, duidelijkheid schept hij zo in ieder geval niet.
-
Dit soort dingen moet je niet uitleggen in de media. Je kan best mededelen dat je wilt vertrekken omdat je jezelf niet kan vinden in de handelswijze van de trainer, maar je gaat niet inhoudelijk dingen vertellen die intern hebben afgespeeld. Ik zou hem nu verkopen en volgens mij kan je Westerveld wel vastleggen als concurrent van Vermeer.
Tja, als Van Basten dat heeft gezegd dan is dat niet zo slim. Vermeer heeft meer in huis dan Gentenaar, al is Gentenaar iets betrouwbaarder. Maar Vermeer heeft dus meer uitzonderlijke kwaliteiten, bovendien heeft hij nog veel potentie. Ik zou wel weten in wie ik het meer zie zitten. Feit is dat Van Basten zich geregeld niet redelijk voordoet, blijkbaar kan hij niet goed duidelijkheid(misschien omdat het voor hem niet helder is) geven.
Tja, als Van Basten dat heeft gezegd dan is dat niet zo slim. Vermeer heeft meer in huis dan Gentenaar, al is Gentenaar iets betrouwbaarder. Maar Vermeer heeft dus meer uitzonderlijke kwaliteiten, bovendien heeft hij nog veel potentie. Ik zou wel weten in wie ik het meer zie zitten. Feit is dat Van Basten zich geregeld niet redelijk voordoet, blijkbaar kan hij niet goed duidelijkheid(misschien omdat het voor hem niet helder is) geven.
Dag Dennis.
Dit kún je als trainer ook niet over je kant laten gaan.Dennis Gentenaar op matje
Van onze speciale verslaggever
AMSTERDAM - Dennis Gentenaar lijkt het te hebben verbruid bij Marco van Basten, die hij 'amateuristisch' gedrag verweet. De keeper van Ajax bekritiseerde de trainer openlijk omdat hij voor Kenneth Vermeer koos als tweede goalie tegen Borac. Terwijl hij Gentenaar beter zou vinden.
Gisteren kwam hij op het matje. ,,Ik heb hem gezegd dat het niet juist en gepast is om het via de pers te spelen", aldus Van Basten. "Kenneth zit tegen Feyenoord op de bank. De consequenties voor Dennis? Dat zul je wel zien."
- Ajaciedjuh
Helemaal mee eens. Als je dat toestaat, ben je je gezag kwijt. En zo ga je gewoon niet met elkaar om. Ontevreden of teleurgesteld is logisch, maar zeg dat dan recht op de man af.Neefkens schreef:Dag Dennis.
Dit kún je als trainer ook niet over je kant laten gaan.Dennis Gentenaar op matje
Van onze speciale verslaggever
AMSTERDAM - Dennis Gentenaar lijkt het te hebben verbruid bij Marco van Basten, die hij 'amateuristisch' gedrag verweet. De keeper van Ajax bekritiseerde de trainer openlijk omdat hij voor Kenneth Vermeer koos als tweede goalie tegen Borac. Terwijl hij Gentenaar beter zou vinden.
Gisteren kwam hij op het matje. ,,Ik heb hem gezegd dat het niet juist en gepast is om het via de pers te spelen", aldus Van Basten. "Kenneth zit tegen Feyenoord op de bank. De consequenties voor Dennis? Dat zul je wel zien."
Wie zegt dat Gentenaar dat niet gedaan heeft?
Volgens mij leven we in een vrij land en mag iedereen zeggen wat hij wil. Natuurlijk kun je als trainer met machtsvertoon reageren en wraak nemen op de speler, maar misschien is het een idee om eens na te gaan of Gentenaar niet een heel klein beetje gelijk heeft? Blijkbaar is Van Basten in de ogen van Gentenaar niet geloofwaardig. Dát is het probleem.
Gentenaar heeft een lange loopbaan achter de rug en heeft zich altijd professioneel opgesteld. Ook als hij niet speelde. Van Basten mag best een beetje respect tonen voor die man. Gentenaar is een aankomend keepertje meer.
Volgens mij leven we in een vrij land en mag iedereen zeggen wat hij wil. Natuurlijk kun je als trainer met machtsvertoon reageren en wraak nemen op de speler, maar misschien is het een idee om eens na te gaan of Gentenaar niet een heel klein beetje gelijk heeft? Blijkbaar is Van Basten in de ogen van Gentenaar niet geloofwaardig. Dát is het probleem.
Gentenaar heeft een lange loopbaan achter de rug en heeft zich altijd professioneel opgesteld. Ook als hij niet speelde. Van Basten mag best een beetje respect tonen voor die man. Gentenaar is een aankomend keepertje meer.
-
Maar zeg eens, Ramoon, want jij kent hem beter: is Gentenaar het type verongelijkte zeurkous? Is hij het type dat onterechte beschuldigingen aan het adres van de trainer in de pers brengt om er zelf beter van te worden, zoals Neef hierboven suggereert?
Handig is het misschien niet, maar Van Basten moet beter met spelers omgaan. Dat is bepaald niet zijn sterke kant. Let maar op, dit is niet de laatste affaire.
Handig is het misschien niet, maar Van Basten moet beter met spelers omgaan. Dat is bepaald niet zijn sterke kant. Let maar op, dit is niet de laatste affaire.