Grygera
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 10/11
Schattig, die naieve houding van sommigen hier. Grygera zit, zoals joey al zei, bij Raiola in de portefeuille, de man die het gratis-vertrekken-geintje tot kunst heeft verheven. Na dit seizoen kan Grygera naar zijn beloofde land, Italië, is hij transfervrij en zullen er zeker flink wat clubs komen die hem een mooi salaris gaan aanbieden, mooier dan dat Ajax kan doen en dus is Grygera weg. Hij geeft er echt niet om dat het met Ajax wel lekker gaat, hij wil naar de Serie A en meer verdienen, zoals vrijwel iedere broodvoetballer.
Er is echt 0% kans dat Grygera blijft.
Precies. :yes:Scherrer schreef:Schattig, die naieve houding van sommigen hier. Grygera zit, zoals joey al zei, bij Raiola in de portefeuille, de man die het gratis-vertrekken-geintje tot kunst heeft verheven. Na dit seizoen kan Grygera naar zijn beloofde land, Italië, is hij transfervrij en zullen er zeker flink wat clubs komen die hem een mooi salaris gaan aanbieden, mooier dan dat Ajax kan doen en dus is Grygera weg. Hij geeft er echt niet om dat het met Ajax wel lekker gaat, hij wil naar de Serie A en meer verdienen, zoals vrijwel iedere broodvoetballer.
Raiola leurt net zo lang met hem tot hij ergens een contract lospeutert. Dat lukt heus wel. International, regelmatig in de basis... De enige manier om dit te voorkomen is Grygera een jaar op de tribune zetten. Maar dat zal HtC niet prettig vinden.
Het stinkt aan alle kanten!
Uit Het Parool van vandaag:
Wie twijfelt er nog? Die gaat weg, hoor. :yes:Grygera zei gisteravond dat hij beseft dat er clubs zijn die spelers met een aflopend contract op de tribune laten zitten. Hij is blij dat Ajax anders met de situatie omgaat. Tegen Austria Wien hield hij Thomas Vermaelen (contract tot 2010) uit de basis. Grygera: 'De club betaalt elke maand mijn salaris en daar werk ik hard voor.'
Vorig jaar poogde Ajax Grygera voor langere tijd vast te leggen maar beide partijen kwamen niet tot een akkoord. 'Sindsdien is er niet meer gesproken over een langer verblijf. Dat station is gepasseerd. Na vier jaar is het misschien ook tijd voor iets nieuws.'
Het is een publiek geheim dat Grygera graag nog eens in Italië wil voetballen maar de Tsjech laat alles open. De kans dat hij Ajax al in de winterstop verlaat is ook niet uitgesloten. 'Op dit moment speelt er niets ik weet niet hoe dat in januari is. En ik weet niet hoe Ajax zich opstelt.'
Het stinkt aan alle kanten!
-
Hij had gister weer een slippertje in de eerste paar minuten die erg leek op het slippertje tegen fayenoord toen schele Ali vrij door kon lopen. Ook bij het afgekeurde doelpunt van Austria stond hij die kerel niet helemaal lekker te verdedigen. Het is een teken aan de wand dat Vermaelen dus plaats moet maken, die zit volgens mij echt niet lekker in z'n vel.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Denk niet dat je daar teveel van moet verwachten. Vermaelen zal doorschuiven en dan zal er daarnaast iemand bij komen, die je dus in principe niet voor de basis haalt. Wellicht wordt het zelfs wel een jeugdspeler of een verhuurde speler.Ik ben ik schreef: Benieuwd wie Ajax gaat halen als vervanger.
Nou, nee. Dat is al een keer of honderd verkondigd.joey schreef:Het is een publiek geheim dat Grygera graag nog eens in Italië wil voetballen maar de Tsjech laat alles open.
Dus Johnny als het nodig is naar het centrum en Ogararu naar rechts? Oga en Emanuelson lijkt me tegen een echte tegenstander iets teveel van het goede en sowieso heb je dan een probleem wanneer Vermaelen en Ogararu bijvoorbeeld niet fit zijn.Steef schreef:Goede kans dat er geen vervanger komt. Denk dat MvG graag zou zien dat zijn peperdure Roemeen eens van de bank afkwam.
Komt die terug? Blijft die niet lekker bij Heracles? :sad:
Schilder kon ook verdedigen, toch? Misschien komt hij terug.
Boakye hoeft wat mij betreft totaal niet terug te komen, en verder heeft Ajax niet zoveel verdedigers verhuurd. Ik geloof ook niet dat er in het tweede heel grote talenten zitten, anders hadden die wel af en toe mee mogen trainen met de eerste selectie.
Schilder kon ook verdedigen, toch? Misschien komt hij terug.
Boakye hoeft wat mij betreft totaal niet terug te komen, en verder heeft Ajax niet zoveel verdedigers verhuurd. Ik geloof ook niet dat er in het tweede heel grote talenten zitten, anders hadden die wel af en toe mee mogen trainen met de eerste selectie.