Valentijn is armoe, inderdaad.

Moderator: mods
Ik wou al zeggen. Toch zeker niet als eerste doelman?De Dominee schreef: ↑ma aug 07, 2023 7:01 pmBayern wil hem zo te lezen als 2e keeper. Niet als eerste. Dat is Neuer.
Maar die is nog geblesseerd.De Dominee schreef: ↑ma aug 07, 2023 7:01 pmBayern wil hem zo te lezen als 2e keeper. Niet als eerste. Dat is Neuer.
Hij stond wel beide wedstrijden onder de lat ja.Marillion schreef:Ik wou al zeggen. Toch zeker niet als eerste doelman?De Dominee schreef: ↑ma aug 07, 2023 7:01 pmBayern wil hem zo te lezen als 2e keeper. Niet als eerste. Dat is Neuer.![]()
In eerste instantie dan dus eventueel wel. Is Bayern een paar seizoenen geleden niet een keer uit de CL gegooid door Villareal? Stond Rulli daar toen toevallig lekker te keepen?
Gaat ze nu toch echt minimaal 20/25 mio kosten.Ajax Rules schreef: ↑ma aug 07, 2023 8:10 pmIk denk niet dat ze Rulli nu nog voor zo weinig kunnen halen.
Een beetje hetzelfde als met Berghuis. Een maand geleden had die misschien mogen vertrekken, maar nu vraag ik het me af.
Misschien. Maar er moet wel een goede ervaren vervanger komen. Met Gorter en Ramaj kan je het seizoen niet beginnen.
Dat hoeven ze in München niet meteen te weten. Zij hebben nog dat beeld van die ontmoetingen met Villareal in gedachten. Hij zal daar echt wel een paar ballen hebben gestopt. Was 1-1 en 1-0.
Augsburg ligt dichtbij München. Ze hebben 'm vorig weekend dus nog zien schutteren.
Ik verwacht een Ajax dat meedoet om de bovenste 2 plekken. En dat de plaggen uit de mat werkt om goodwill te kweken na vorig seizoen. Ergo: ik zie liever een fout van Ramaj dan van Rulli. Kan me sowieso niet voorstellen dat Ramaj er zoveel maakt als Rulli.Ik zou wel van hem af willen. Veel te wisselvallig. Dat gaat niet veranderen. Maar ik heb echt totaal geen beeld bij Ramaj.
Zo lastig kan dat toch niet zijn?Ajax Rules schreef: ↑ma aug 07, 2023 8:41 pmIk vind een vertrek bespreekbaar, maar alleen voor een aardig bedrag (méér dan 10M) én als ze een volwaardige vervanger (bij voorkeur tussen de 25 en 30 jaar oud) kunnen halen.