Bertrand Traoré

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Mr. Ajax
Berichten: 14559
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Bertrand Traoré

Bericht door Mr. Ajax » vr aug 12, 2016 6:51 pm

Volgens vi.nl kan ie morgen dus wel debuteren. Zou ik overigens niet doen, volgens mij heeft die jongen nog geen seconde met de groep meegetraind. Ik zou hem lekker klaarstomen voor dinsdag.


Overigens moeten we nog even kijken of hij de vaste spits wordt. Je hebt nu naast de nog niet fitte Younes en Cerny die kennelijk nog niet in topvorm verkeert geen een linksbuiten in de selectie. Cassiera is dat niet. Ik sluit niet uit dat we best vaak Traore vanaf links en Cassiera in de spits gaan meemaken.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23229
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Bertrand Traoré

Bericht door Cruijff » vr aug 12, 2016 7:05 pm

Mr. Ajax schreef:Volgens vi.nl kan ie morgen dus wel debuteren. Zou ik overigens niet doen, volgens mij heeft die jongen nog geen seconde met de groep meegetraind. Ik zou hem lekker klaarstomen voor dinsdag.
Eventjes in laten vallen een minuut of 20 voor tijd kan in mijn ogen geen kwaad.

Gebruikersavatar
Thom
Berichten: 3202
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 3:37 pm
Locatie: Den Haag

Re: Bertrand Traoré

Bericht door Thom » vr aug 12, 2016 8:23 pm

Vanmiddag mee getrained
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Bertrand Traoré

Bericht door Giacomo Puccini » vr aug 12, 2016 8:46 pm

Younes en Cassiera functioneren niet als linksbuiten. Traore gaat het hopelijk wel goed invullen.
Ajax!

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Bertrand Traoré

Bericht door Gaizka1985 » vr aug 12, 2016 10:26 pm

Giacomo Puccini schreef:Younes en Cassiera functioneren niet als linksbuiten. Traore gaat het hopelijk wel goed invullen.
Younes maakte daar vorig seizoen een prima indruk, verwacht hem als vaste linksbuiten dit seizoen en Traore in de spits. Cassiera zal het van invalbeurten moeten hebben, volgend jaar moet hij er staan.

Mr. Ajax
Berichten: 14559
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Bertrand Traoré

Bericht door Mr. Ajax » vr aug 12, 2016 10:28 pm

Gaizka1985 schreef:
Giacomo Puccini schreef:Younes en Cassiera functioneren niet als linksbuiten. Traore gaat het hopelijk wel goed invullen.
Younes maakte daar vorig seizoen een prima indruk, verwacht hem als vaste linksbuiten dit seizoen en Traore in de spits. Cassiera zal het van invalbeurten moeten hebben, volgend jaar moet hij er staan.

Younes is op zich een beperkte voetballer, maar functioneerde desondanks uitstekend op die plek vorig seizoen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Bertrand Traoré

Bericht door Giacomo Puccini » vr aug 12, 2016 11:20 pm

Cassierra en Traore zijn beiden een klasse beter dan Younes. Onze Duitse vriend zou m.i. niet opvallen bij een middenmoter in de Eredivisie. We kunnen wel vinden dat Cassierra er volgend seizoen pas moet staan omdat we dit seizoen Traore hebben gehuurd, maar ik vond hem tegen Sparta prima voetballen. Het probleem ligt op de linkervleugel, daar moet nodig een oplossing voor worden gevonden.
Ajax!

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Bertrand Traoré

Bericht door beelzebub » za aug 13, 2016 12:02 am

Bedoel je dan de linker vleugel voorin? Want de linker vleugel achterin is tot nu toe ook maar zozo.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Bertrand Traoré

Bericht door Giacomo Puccini » za aug 13, 2016 1:15 am

Beiden drama inderdaad.
Ajax!

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9090
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Bertrand Traoré

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » za aug 13, 2016 9:33 am

Giacomo Puccini schreef:Cassierra en Traore zijn beiden een klasse beter dan Younes. Onze Duitse vriend zou m.i. niet opvallen bij een middenmoter in de Eredivisie. We kunnen wel vinden dat Cassierra er volgend seizoen pas moet staan omdat we dit seizoen Traore hebben gehuurd, maar ik vond hem tegen Sparta prima voetballen. Het probleem ligt op de linkervleugel, daar moet nodig een oplossing voor worden gevonden.
Appels met peren. Als ik van vorige seizoen mijn favoriete Ajacied moest aanwijzen was het Younes. Hij heeft een lekkere dribbel, kan maar 1 of 2 kunstjes, maar toch trappen zijn directe tegenstanders er meer dan gemiddeld in. Dan heb je wel iets hoor.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23229
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Bertrand Traoré

Bericht door Cruijff » do aug 25, 2016 6:22 am

Deze gast heeft ons al bakken met punten gekost.

Het begon natuurlijk met een invalbeurt tegen Roda bij een 2-1 stand waarna het nog 2-2 werd. Leuk dat hij vrij aardig kan voetballen maar effectief is het allerminst.

Ten koste van 'slechts een huurling' staat volledig stil nu de ontwikkeling van Cassierra voor wie 5 (!!) miljoen is betaald. Ook Dolberg, 18 jaar maar fysiek verder en veel rijper dan een 18-jarige had nu moeten spelen. In de najaar & wintermaanden dat hij zware poten krijgt dan pas is zo'n 18-jarige toe aan rust.

Minder rendement dan bovengenoemde Traoré hadden Cassierra en Dolberg niet kunnen hebben. :blush.gif: Geen fan van deze constructie. :blush.gif:

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Bertrand Traoré

Bericht door InnerHarbour » do aug 25, 2016 6:35 am

A.C heeft zijn zondebok gevonden. :smallgrin.gif:
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23229
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Bertrand Traoré

Bericht door Cruijff » do aug 25, 2016 11:43 am

InnerHarbour schreef:A.C heeft zijn zondebok gevonden. :smallgrin.gif:
Wie zonder zonde is werpe de eerste steen.

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Bertrand Traoré

Bericht door Gaizka1985 » do aug 25, 2016 1:19 pm

Hij is 1 van de weinige spelers die een man kan passeren, niet onbelangrijk!

De Dominee
Berichten: 5925
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Bertrand Traoré

Bericht door De Dominee » do aug 25, 2016 1:36 pm

Valt tot nu toe gewoon tegen. Kan voetballen en heeft klasse, maar 0 doelpunten is te weinig.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9090
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Bertrand Traoré

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » do aug 25, 2016 2:22 pm

Cruijff schreef:Deze gast heeft ons al bakken met punten gekost.

Het begon natuurlijk met een invalbeurt tegen Roda bij een 2-1 stand waarna het nog 2-2 werd. Leuk dat hij vrij aardig kan voetballen maar effectief is het allerminst.

Ten koste van 'slechts een huurling' staat volledig stil nu de ontwikkeling van Cassierra voor wie 5 (!!) miljoen is betaald. Ook Dolberg, 18 jaar maar fysiek verder en veel rijper dan een 18-jarige had nu moeten spelen. In de najaar & wintermaanden dat hij zware poten krijgt dan pas is zo'n 18-jarige toe aan rust.

Minder rendement dan bovengenoemde Traoré hadden Cassierra en Dolberg niet kunnen hebben. :blush.gif: Geen fan van deze constructie. :blush.gif:
Best wel gelul natuurlijk. Dat lag niet aan hem. Enige waar ik wel vertwijfeld van begon te kijken was zijn "schot" op doel in de tweede helft tegen Willem II. Dat werd een ingooi voor de Tilburgers (!). Dan heb je zo'n geweldige techniek.

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11926
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Bertrand Traoré

Bericht door Sandro » do aug 25, 2016 6:32 pm

De Dominee schreef:Valt tot nu toe gewoon tegen. Kan voetballen en heeft klasse, maar 0 doelpunten is te weinig.
Ik denk dat je hier wel een belangrijk punt raakt. Uit niets uit zijn carriere blijkt tot nog toe dat hij een doelpuntenmachine is. Hoeft ook niet als je veel klasse hebt, maar dan moet je wel iemand anders in je team hebben die hem erin schiet...(iemand die dus niet in de spits staat).
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11926
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Bertrand Traoré

Bericht door Sandro » zo aug 28, 2016 5:23 pm

Dit was geen beste wedstrijd van Traoré zeg, zeker niet de tweede helft. Hij kan echt wel wat, dat ziet iedereen. Maar hij mist fysiek (niet gek op die leeftijd) en scorend vermogen. Een coach die je als eerste spits gehaald heeft en je na een paar wedstrijden al rechtsbuiten zet, helpt ook niet bepaald mee natuurlijk. Ik vond dat ook wel in zijn spel doorschemeren vandaag. Volgens mij is hij teleurgesteld.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47977
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Bertrand Traoré

Bericht door peter » zo aug 28, 2016 5:44 pm

Fysiek niet sterk genoeg?!? Die jongen speelde vandaag op halve kracht en won nog al z'n duels.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59103
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Bertrand Traoré

Bericht door 999 » zo aug 28, 2016 5:49 pm

Precies, als hij dit ook doortrekt tegen betere tegenstanders en ook nog eens zijn goals mee pikt ( en wat minder egoïstisch is ) heb je er een goeie aan .. Geef hem ook wat tijd.Ik bedoel El Ghazi geven we al zoveel jaar de tijd ...
Laatst gewijzigd door 999 op zo aug 28, 2016 5:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bertrand Traoré

Bericht door Ajaciedjuh » zo aug 28, 2016 5:49 pm

El Ghazi.... Traoré..... Poeh, dat scheelt een aantal klassen hoor. Voorlopig zo lekker laten staan. Dolberg heeft ook diepte.
Traoré heeft een goal nodig. Is nu te geforceerd op zoek.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Mr. Ajax
Berichten: 14559
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Bertrand Traoré

Bericht door Mr. Ajax » zo aug 28, 2016 6:01 pm

Het is dan ook helemaal geen (centrum)spits, maar dat zei ik al voordat ie gehaald werd. Die jongen heeft een heerlijke dribbel, passeert erg makkelijk, en is razendsnel. Zijn mindset is van nature geen centrumspits mindset, zoveel is wat mij betreft wel duidelijk. Ik zou het inderdaad even zo laten staan. Traore vanaf de flank (kan ook vanaf links wanneer je Ziyech binnenhaalt en vanaf rechts laat komen), Dolberg en Cassierra die het centraal mogen uitvechten.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11926
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Bertrand Traoré

Bericht door Sandro » zo aug 28, 2016 6:06 pm

Peter schreef:Fysiek niet sterk genoeg?!? Die jongen speelde vandaag op halve kracht en won nog al z'n duels.
Op halve kracht? Waarom?

Hij won zeker niet al zijn duels. Kan er ook mee te maken hebben dat hij er vandaag wat minder zin in had (domme gele kaart ook). Dat gevoel had ik in ieder geval. Wij kunnen hier wel vinden dat hij best op de flank kan spelen, maar vindt hij dat zelf ook? Volgens mij wil hij in de spits staan en daar stond hij ook. Tot Bosz hem vandaag ineens op de flank neerzette.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Mr. Ajax
Berichten: 14559
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Bertrand Traoré

Bericht door Mr. Ajax » zo aug 28, 2016 6:09 pm

Het klopt inderdaad niet dat hij al z'n duels won. Zag hem best vaak heel knullig balverlies lijden.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10304
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Bertrand Traoré

Bericht door WP_Legend » zo aug 28, 2016 10:01 pm

Ok vond hem ook matig. Ben zeker nog niet in de halleluja met hem...

Plaats reactie