Davinson Sanchez

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Davinson Sanchez

Bericht door 999 » ma jun 20, 2016 11:02 am

Arthur schreef:Vooral die lulverhalen over welke concurrenten er zijn afgeschud zijn altijd erg vermoeiend bij een transfer.
Inderdaad, begint gênant te worden.Wij kopen steeds spelers waar blijkbaar de hele wereld achter aan zit ... :smallgrin.gif: Ik ken deze speler niet.Behalve dan van wat youtube filmpjes, maar dat zegt ook niks.Hij ziet er wel sterk uit.Maar dat zegt natuurlijk ook niet alles.

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Iniesta » ma jun 20, 2016 11:08 am

Vd Hoorn heeft gewoon een prima tweede seizoenshelft gespeeld

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Davinson Sanchez

Bericht door 999 » ma jun 20, 2016 11:11 am

Dat is waar, maar wel in een Nederlandse Competitie ...

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Lionel » ma jun 20, 2016 11:21 am

Iniesta schreef:Vd Hoorn heeft gewoon een prima tweede seizoenshelft gespeeld
Ga toch weg. Die gast kan er niks van.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Davinson Sanchez

Bericht door wimpey » ma jun 20, 2016 11:33 am

Lionel schreef:
Iniesta schreef:Vd Hoorn heeft gewoon een prima tweede seizoenshelft gespeeld
Ga toch weg. Die gast kan er niks van.
Idd. Blunderfabriek, slome eikel. Die goal van NEC was typisch een Hoorntje. Hij was die Santos helemaal kwijt. Sukkel.

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Iniesta » ma jun 20, 2016 12:01 pm

En dat gebeurd Veltman, Riedewald, Tete Dijks nu nooit....
Komt met 1 fout aanzetten om te bewijzen dat tweede seizoenshelft slecht was? Toen Tete weer fit was voor de laatste (2?) wedstrijden was de algehele tendens hier om maar even te wachten, aangezien het achterin gewoon goed stond.

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Mano » ma jun 20, 2016 1:14 pm

Is misschien niet mogelijk.

Wat wel mogelijk is om te zeggen dat het spel van Ajax de laatste jaren belabberd was.
Dat er te veel gecontroleerd gespeeld moest worden om zo de druk bij de verdediging weg te nemen.

Ver naar voren voetballen zodat Mike & Viergever 2 op 1 stonden was best eng. Dat risico heeft fdB vakkundig uit het spel gehaald omdat hij zag dat dat risico te groot was met deze spelers.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Davinson Sanchez

Bericht door brigade zuid » ma jun 20, 2016 1:20 pm

wimpey schreef:
Lionel schreef:
Iniesta schreef:Vd Hoorn heeft gewoon een prima tweede seizoenshelft gespeeld
Ga toch weg. Die gast kan er niks van.
Idd. Blunderfabriek, slome eikel. Die goal van NEC was typisch een Hoorntje. Hij was die Santos helemaal kwijt. Sukkel.
Die jongen begint een beetje cultheld-status te krijgen.

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Lionel » ma jun 20, 2016 1:29 pm

Iniesta schreef:En dat gebeurd Veltman, Riedewald, Tete Dijks nu nooit....
Komt met 1 fout aanzetten om te bewijzen dat tweede seizoenshelft slecht was? Toen Tete weer fit was voor de laatste (2?) wedstrijden was de algehele tendens hier om maar even te wachten, aangezien het achterin gewoon goed stond.
Ook omdat je niet weet hoe Tete terug zou komen. Maar nu moet Veltman gewoon weer centraal. Of Tete. Maar dan Veltman rechtsback.

Van der Hoorn kan er echt niks van. Leuk dat hij een keer of een periode goed of redelijk speelde maar hij is niet wendbaar, speelt als een wijf, verliest duels van Vilhena en kan niet voetballen.
IK GELOOF!!!!!!

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9128
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma jun 20, 2016 3:59 pm

Iniesta schreef:En dat gebeurd Veltman, Riedewald, Tete Dijks nu nooit....
Komt met 1 fout aanzetten om te bewijzen dat tweede seizoenshelft slecht was? Toen Tete weer fit was voor de laatste (2?) wedstrijden was de algehele tendens hier om maar even te wachten, aangezien het achterin gewoon goed stond.
Van der Hoorn is gewoon niet goed genoeg. Heeft maar 1 echt goede wedstrijd gespeeld, namelijk uit tegen PSV. Niet geheel toevallig de enige wedstrijd waarin Ajax zich ver terug liet zakken na een vroege voorsprong. Dan is de ruimte klein en het dus een stuk makkelijker verdedigen. Wedstrijden waarin Ajax ver van de goal speelde ging het nogal eens mis. Te vaak kregen we te eenvoudig goals tegen door slecht verdedigingswerk, met als dieptepunt Ajax-Utrecht. Het feit dat VDH (en Viergever) soms geen goals tegen kregen zegt meer over de kwaliteit van de Nederlandse competitie dan over hun skills.

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Iniesta » ma jun 20, 2016 9:07 pm

Ik vind hem ook niet goed genoeg voor het beoogde Ajax niveau. Maar om nu te beweren dat hij alleen naar slecht gespeeld heeft, vind ik een beetje triest.
Tweede seizoenshelft ging het verdedigend nogal vaak goed, bekijk de statistieken maar.
En het niveau van de Nederlandse competitie aanhalen is ook een beetje zinloos, dit is nu eenmaal de competitie waarin Ajax speelt.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Davinson Sanchez

Bericht door LucaS » ma jun 20, 2016 10:05 pm

Precies, alsof de andere spelers het niveau van de eredivisie wel ontstegen.
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Davinson Sanchez

Bericht door 999 » di jun 21, 2016 6:27 am

Iniesta schreef:Ik vind hem ook niet goed genoeg voor het beoogde Ajax niveau. Maar om nu te beweren dat hij alleen naar slecht gespeeld heeft, vind ik een beetje triest.
Tweede seizoenshelft ging het verdedigend nogal vaak goed, bekijk de statistieken maar.
En het niveau van de Nederlandse competitie aanhalen is ook een beetje zinloos, dit is nu eenmaal de competitie waarin Ajax speelt.
Natuurlijk is dat geen onzin, het geeft precies weer over wat voor kwaliteit/niveau we het hebben ...

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Mano » di jun 21, 2016 7:59 am

Iniesta schreef:Ik vind hem ook niet goed genoeg voor het beoogde Ajax niveau. Maar om nu te beweren dat hij alleen naar slecht gespeeld heeft, vind ik een beetje triest.
Tweede seizoenshelft ging het verdedigend nogal vaak goed, bekijk de statistieken maar.
En het niveau van de Nederlandse competitie aanhalen is ook een beetje zinloos, dit is nu eenmaal de competitie waarin Ajax speelt.

Ik snap wat je bedoeld. Ja hij heeft een x of wat fout ingegrepen maar dat geldt zeker ook voor Veltman.
De laatste periode maakte hij minder tot geen fouten maar dat staat los van zijn kwaliteiten. De organisatie was zo opgezet dat foutmarges snel gecorrigeerd werden door anderen Vandaar ook het trage, lelijke spel van Ajax.

Maar om hem nou zo af te zeiken dat ie werkelijk elke bal verkeerd raakt, nee.

Niet goed genoeg voor Ajax, klaar, strik erom en weggeven
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Mano » di jun 21, 2016 7:59 am

Iniesta schreef:Ik vind hem ook niet goed genoeg voor het beoogde Ajax niveau. Maar om nu te beweren dat hij alleen naar slecht gespeeld heeft, vind ik een beetje triest.
Tweede seizoenshelft ging het verdedigend nogal vaak goed, bekijk de statistieken maar.
En het niveau van de Nederlandse competitie aanhalen is ook een beetje zinloos, dit is nu eenmaal de competitie waarin Ajax speelt.

Ik snap wat je bedoeld. Ja hij heeft een x of wat fout ingegrepen maar dat geldt zeker ook voor Veltman.
De laatste periode maakte hij minder tot geen fouten maar dat staat los van zijn kwaliteiten. De organisatie was zo opgezet dat foutmarges snel gecorrigeerd werden door anderen Vandaar ook het trage, lelijke spel van Ajax.

Maar om hem nou zo af te zeiken dat ie werkelijk elke bal verkeerd raakt, nee.

Niet goed genoeg voor Ajax, klaar, strik erom en weggeven
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Davinson Sanchez

Bericht door wimpey » di jun 21, 2016 8:17 am

Deze pias liet zich aan de kant zetten door Vilhena en Falkenburg. De goals van Santos en die baard van Utrecht (fouten van Mikey) hebben Ajax uiteindelijk de titel gekost. Maar gelukkig lachte Mike als laatste. :smallgrin.gif:

Lekkere Ajacieden die dat gekraak verdedigen (noemen). Zeg dan meteen dat het nooit meer wat wordt met Ajax, als je met dat niveau niet compleet ontevreden bent.

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Mano » di jun 21, 2016 8:26 am

wimpey schreef:Deze pias liet zich aan de kant zetten door Vilhena en Falkenburg. De goals van Santos en die baard van Utrecht (fouten van Mikey) hebben Ajax uiteindelijk de titel gekost. Maar gelukkig lachte Mike als laatste. :smallgrin.gif:

Lekkere Ajacieden die dat gekraak verdedigen (noemen). Zeg dan meteen dat het nooit meer wat wordt met Ajax, als je met dat niveau niet compleet ontevreden bent.

Nee het slappe/slechte coachen van FdB tegen de graafschap hebben Ajax de titel gekost.
Door Milik te wisselen en met Mikey in de spits te gaan ballen.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Demosthenes » di jun 21, 2016 10:29 am

Nee het slappe/slechte coachen van FdB tegen de graafschap hebben Ajax de titel gekost.
Er waren nog 33 andere wedstrijden.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Ajaciedjuh » di jun 21, 2016 4:30 pm

Ajax.nl

Officieel nu.
Ajax contracteert Davinson Sánchez Mina

Ajax heeft overeenstemming bereikt met Davinson Sánchez Mina en Atlético Nacional over de overgang van de Colombiaanse jeugdinternational. De verdediger werd op 12 juni 1996 geboren in Caloto, Colombia. Hij tekende in Amsterdam een contract dat ingaat op 1 juli 2016 en een looptijd heeft van vijf seizoenen, tot en met 30 juni 2021.

Sánchez reist spoedig terug naar Colombia voor deelname aan de Copa Libertadores en het afwikkelen van de laatste formaliteiten.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Andriy Demchenko
Berichten: 5012
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Andriy Demchenko » di jun 21, 2016 6:23 pm

En verplaatsen die hap. Blij mee, nu hopen dat Nacional er straks uitligt in de Copa.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Bert » di jun 21, 2016 6:43 pm

Eerst maar eens zorgen dat ze een werkvergunning krijgen.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Marillion » wo jun 22, 2016 12:37 pm

Het oordeel van Piet de Visser (via nusport.nl)
De Visser, werkzaam als scout van Chelsea, zag Sanchez al eens aan het werk. "Hij is sterk, snel en heeft ongelooflijk veel power. Opbouwend zal het in Nederland nog een paar tandjes beter moeten, maar zijn mentaliteit is geweldig", stelt hij in gesprek met Voetbal International.
Oftewel, niet meteen beginnen te zeiken als zijn eerste lange ballen in de 2e ring belanden. :smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Davinson Sanchez

Bericht door wimpey » wo jun 22, 2016 3:58 pm

Die man is dement. Dat zag je laatst bij de NOS. Daar hoef je geen arts voor te zijn.

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11946
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Sandro » wo jun 22, 2016 4:26 pm

De man praat bevlogen maar vindt al snel iemand erg goed.

http://www.ajaxshowtime.com/article/bij ... ujZLJPj.97
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
Thom
Berichten: 3202
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 3:37 pm
Locatie: Den Haag

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Thom » wo jun 22, 2016 6:34 pm

Sánchez mag uit geruchten en naar Ajax spelers :ajaxscarf.gif: :blub.gif:
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus

Plaats reactie