Joël Veltman
Moderator: mods
-
Re: Joël Veltman
Mooi voor hem toch. Hopelijk zit hij er komende zomer bij.
Blind - Rekik - Veltman - Janmaat.
Beter dan die prutsers Bruma, BMI en De Vrij lijkt me. Geen wereldtop, maar goed. Dat is nu eenmaal niet voor handen nu.
Blind - Rekik - Veltman - Janmaat.
Beter dan die prutsers Bruma, BMI en De Vrij lijkt me. Geen wereldtop, maar goed. Dat is nu eenmaal niet voor handen nu.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
-
Als die blijft spelen wel, ja. Was ik even vergeten. Toch 3 'Ajacieden' dan. En mogelijk op de goal nog 1.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Dan moet je daarvoor wel met Nigel en Strootman spelen. Zelf zou ik nog met Siem of mits fit, Sneijder spelen.
IK GELOOF!!!!!!
Veltman staat voor jou gelijk aan De Vrij en Bruma?Yopi schreef:Marillion schreef:Hoog niveau op de trainingen is inderdaad een pluspunt. Hij kan in die week beter oefenen tegen Van Persie dan Castillion.
De Vrij en Bruma hebben er veel van opgestoken.![]()
Trial en error, inderdaad.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Nee, Van Gaal staat gelijk aan 'kan niet goed zijn'.Zeux schreef:Veltman staat voor jou gelijk aan De Vrij en Bruma?Yopi schreef:Marillion schreef:Hoog niveau op de trainingen is inderdaad een pluspunt. Hij kan in die week beter oefenen tegen Van Persie dan Castillion.
De Vrij en Bruma hebben er veel van opgestoken.![]()
Trial en error, inderdaad.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
en nationaal elftal lijkt me principieel wat anders dan een clubteam. Natuurlijk probeert van Gaal zoveel mogelijk uit, het is de eindronde nog niet; dan moet de definitieve selectie er zijn. Hij moet nu juist spelers proberen op posities waar hij twijfelt of een backup zoekt. Maar dat is logisch.
I think I lost my fucking headache
Als hij een echte Ajacied zou zijn dan weigerde hij te spelen onder deze judas/bondscoach.
Verantwoordelijk voor een van de grootste succesperioden in de geschiedenis van Ajax
En voor een hoop ellende nadien. Al mag ik dat blijkbaar niet zeggen van de kritiekloze dwepers onder ons.

Geen idee. Veltman moet deze lijn eerst maar eens doortrekken. Anders is hij net zo snel weg bij Oranje als hij erbij gekomen is.Zeux schreef:Veltman staat voor jou gelijk aan De Vrij en Bruma?
Als je geen idee hebt, waarom haal je De Vrij en Bruma er dan bij als het over zijn trainingscontext gaat?Yopi schreef:En voor een hoop ellende nadien. Al mag ik dat blijkbaar niet zeggen van de kritiekloze dwepers onder ons.![]()
Geen idee. Veltman moet deze lijn eerst maar eens doortrekken. Anders is hij net zo snel weg bij Oranje als hij erbij gekomen is.Zeux schreef:Veltman staat voor jou gelijk aan De Vrij en Bruma?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Jonge spelers die o zo veel leren bij Oranje. 
Alsof Van Gaal kan toveren.

Ach, het principe lijkt me niet zo heel veel anders dan (jonge) spelers zo nu en dan eens laten meetrainen en spelen in een hogere (leeftijds)catagorie. Is volgens mij binnen Ajax een vrij algemeen aanvaard leerprincipe.
En ik denk dat van Gaal net zo goed kan toveren als een Stam of Bergkamp.
I think I lost my fucking headache
- raymon
- Contacteer:
Laren we niet doen alsof DeBoer, Bergkamp en Stam het niveau van Van Gaal hebben op het gebied van trainen. Nog lang niet.LucaS schreef:Ach, het principe lijkt me niet zo heel veel anders dan (jonge) spelers zo nu en dan eens laten meetrainen en spelen in een hogere (leeftijds)catagorie. Is volgens mij binnen Ajax een vrij algemeen aanvaard leerprincipe.
Trainerskwaliteit is niet relevant. Het gaat om de bestuurskwaliteiten want daar ligt LVG's ambitie getuige zijn sollicitatie als AD bij Ajax.Raymon schreef:Laren we niet doen alsof DeBoer, Bergkamp en Stam het niveau van Van Gaal hebben op het gebied van trainen. Nog lang niet.
- raymon
- Contacteer:
We hebben het hier over Veltman en de discussie over het wel of niet meetrainen met het NL elftal.Dubbel schreef:Trainerskwaliteit is niet relevant. Het gaat om de bestuurskwaliteiten want daar ligt LVG's ambitie getuige zijn sollicitatie als AD bij Ajax.Raymon schreef:Laren we niet doen alsof DeBoer, Bergkamp en Stam het niveau van Van Gaal hebben op het gebied van trainen. Nog lang niet.
Die andere discussie is zoooo niet interessant.
Het ging over het niveau van de context: de spelers van Ajax - net als Veltman voor het grootste deel nog 'lerende' - of topspelers die in Europa al jaren op het hoogste niveau spelen.Yopi schreef:Jonge spelers die o zo veel leren bij Oranje.
Wie daar als bondscoach boven staat is voor die context niet relevant. Dat sleep jij er bij vanuit je persoonlijke agenda.
Raymon schreef:Laren we niet doen alsof DeBoer, Bergkamp en Stam het niveau van Van Gaal hebben op het gebied van trainen. Nog lang niet.
Hoe weet jij dat? Misschien werkt Stam beter met verdedigers dan Van Gaal.
Van Gaal is een goede trainer, dat betwist ik niet. Denk alleen niet dat die paar dagen bij Oranje een speler opeens enorm vooruit helpen.
- InnerHarbour
Dubbel schreef:Als hij een echte Ajacied zou zijn dan weigerde hij te spelen onder deze judas/bondscoach.

YNWA
Ik denk dat het vooral interessant voor hem is om op de training tussen een aantal goede spelers te lopen. Zoals ik al eerder zei, in die week trainen tegen Van Persie of Castillion. Dat maakt wel iets uit. Het kan daarnaast een motivatie voor hem zijn. Laat hem maar als doel hebben om een sterk seizoen bij Ajax te spelen en een selectie af te dwingen.Yopi schreef:Hoe weet jij dat? Misschien werkt Stam beter met verdedigers dan Van Gaal.Raymon schreef:Laren we niet doen alsof De Boer, Bergkamp en Stam het niveau van Van Gaal hebben op het gebied van trainen. Nog lang niet.
Van Gaal is een goede trainer, dat betwist ik niet. Denk alleen niet dat die paar dagen bij Oranje een speler opeens enorm vooruit helpen.
Het gaat allemaal wel erg snel. Maar dat is nu eenmaal de situatie. Nederland heeft geen fatsoenlijke verdedigers ter beschikking. Iedereen die een keer een fatsoenlijke tackle inzet is gelijk kandidaat.
Nil volentibus arduum
Precies. Dat is het punt. Van Gaal speelt bij dat principe totaal geen rol en wordt er dus met de haren bijgesleept.Marillion schreef: Ik denk dat het vooral interessant voor hem is om op de training tussen een aantal goede spelers te lopen. Zoals ik al eerder zei, in die week trainen tegen Van Persie of Castillion. Dat maakt wel iets uit. Het kan daarnaast een motivatie voor hem zijn.
Het zou fijn zijn als dit soort onderwerpen gewoon autonoom bediscussieerd zouden kunnen worden, zonder dat Van Gaal (of Cruijff) erbij betrokken worden.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Het niveau is dusdanig dat je na 90 minuten (Celtic....) een uitnodiging krijgt. Had liever gezien dat hij nog even in de luwte bleef en een serie bij Ajax neerzet.
Idem. Een lading complimenten uit alle hoeken en gaten, nou die uitnodiging van Van Gaal weer. Het is wel erg veel en erg rap allemaal. Zeker als je ziet waar die jongen vandaan komt. Hopelijk kan hij alle weelde wat dragen en houdt hij zijn kop erbij. Zodat hij toch dat level tegen Celtic wat kan voortzetten.Peter schreef:Het niveau is dusdanig dat je na 90 minuten (Celtic....) een uitnodiging krijgt. Had liever gezien dat hij nog even in de luwte bleef en een serie bij Ajax neerzet.
Ik vraag me echt af of het wel zo slim is. Die jongen heeft genoeg lof gehad.
Aan de andere kant: het is wel een fase waar zo'n speler doorheen moet. Nu wordt hij opgehemeld, na een rijtje fouten/blunders wordt ie weer afgemaakt. Die waan van de dag zal ie moeten leren hanteren wil hij echt een prof worden.Yopi schreef:Ik vraag me echt af of het wel zo slim is. Die jongen heeft genoeg lof gehad.