Kenneth Perez
Moderator: mods
- Giacomo Puccini
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Hoezo niet? Die man speelt niet om een pakje boter en wat melk, hoor. We moeten af van al die overbodige spelers. No matter what.Giacomo Puccini schreef:Perez verspeelt op deze manier krediet bij Ajax om mee te werken aan een oplossing voor zijn situatie. Als Perez in het ongelijk wordt gesteld zou ik geen moeite meer doen om hem bij een andere club onder te brengen.
- Giacomo Puccini
- Giacomo Puccini
Daar heb je gelijk in. Aan de andere kant is het daarom des te schandaliger hoe Perez zich nu opstelt. Via de rechter probeert hij zijn ego te redden terwijl Ajax hem netjes betaalt. Wat denk hij wel niet? Hij hoopt alleen maar zijn gram te halen en meer geld mee te krijgen aangezien Ajax hem zal moeten uitkopen als hij van de rechter met de selectie moet meetrainen. Nee, ik kan geen sympathie opbrengen voor het spel dat nu gespeeld wordt door Perez.Peter schreef:Hoezo niet? Die man speelt niet om een pakje boter en wat melk, hoor. We moeten af van al die overbodige spelers. No matter what.Giacomo Puccini schreef:Perez verspeelt op deze manier krediet bij Ajax om mee te werken aan een oplossing voor zijn situatie. Als Perez in het ongelijk wordt gesteld zou ik geen moeite meer doen om hem bij een andere club onder te brengen.
Ajax!
- Giacomo Puccini
Perez wordt niet op straat gezet, hij wordt niet ontslagen, hij valt alleen buiten de selectie van het eerste elftal. Toch houdt hij gewoon zijn eerste elftal salaris. Kortom, zijn salaris strookt niet meer met zijn prestaties, terwijl in zijn beroep (sporter) alles valt of staat met prestaties. Een rechter zal dit in mijn ogen moeten meewegen. De vraag is dan: wie benadeelt nu wie, en van wie zou een stap naar de rechter te rechvaardigen zijn?
Perez blaast erg hoog van de toren, terwijl hij in mijn ogen absoluut geen reden tot klagen heeft. Het is juist eerder andersom. Ajax betaalt een zwak presterende speler een bovenmaats salaris. Zou de moeite waard zijn om te proberen dit via de rechter in balans te trekken in geval het gaat om een speler die zich agressief opstelt, zoals Perez in dit geval.
Laten we Luque ook meteen aanpakken mocht hij een stap naar de rechter overwegen.
Perez blaast erg hoog van de toren, terwijl hij in mijn ogen absoluut geen reden tot klagen heeft. Het is juist eerder andersom. Ajax betaalt een zwak presterende speler een bovenmaats salaris. Zou de moeite waard zijn om te proberen dit via de rechter in balans te trekken in geval het gaat om een speler die zich agressief opstelt, zoals Perez in dit geval.
Laten we Luque ook meteen aanpakken mocht hij een stap naar de rechter overwegen.
Ajax!
Dit is anders een heel vreemde situatie. Als Ajax ontevreden is over Perez, waarom ontslaan ze hem dan niet? Maar dat willen ze niet, dat kost teveel geld. Daarom wordt Perez gedumpt bij Jong Ajax, een team dat voor hem als oudere voetballer duidelijk niet bedoeld is. Dat dumpen is niet omdat hij een serieuze optie is voor dat team, maar om te zorgen dat hij de eer aan zichzelf houdt en vertrekt. Ik vraag me af of dit een correcte gang van zaken is.
Overigens gedraagt Perez zich niet agressief, hij heeft het volste recht om naar de AC te stappen. Voetballers mogen dat doen, daar is de AC voor ingesteld.
Overigens gedraagt Perez zich niet agressief, hij heeft het volste recht om naar de AC te stappen. Voetballers mogen dat doen, daar is de AC voor ingesteld.
Het stinkt aan alle kanten!
Dat is dn vreemd, want het voetballend gedeelte wil MVB dus EERST zelf zien, daar mag Perez dus wel een paar wedstrijden voor opdraven, maar dat andere, dat Perez volgens de geruchten een stoorzender zou zijn, neemt ie klakkeloos ( van wie dan ? ) aan ..Kaboem schreef:Nee, dat dumpen is omdat ze geen stoorzender bij de selectie willen!
Blij met de punten ...
Ach, even vaak wil zo'n speler toch laten zien dat ie wel A-selectie waardig is.En dan is die speler echt niet de eerste waarvan een trainer op een later tijdstip zegt: Dat deed ik om hem te prikkelen, dat had ie nodig ja,ja 
Goed, maar hopen dat dit gezeik vlug afgelopen is, en dat er niet meer spelers dat wat ze verwachten kwa speelminuten teleurgesteld gaan worden, want daar ken ik er minstens 1-tje van die volgens mij dan ook niet al te blij zal zijn ..

Goed, maar hopen dat dit gezeik vlug afgelopen is, en dat er niet meer spelers dat wat ze verwachten kwa speelminuten teleurgesteld gaan worden, want daar ken ik er minstens 1-tje van die volgens mij dan ook niet al te blij zal zijn ..
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Problem solved (als 't waar is).Kenneth Perez vertrekt naar Vitesse
zondag 10 augustus, door ajax1212, amsterdam, 00:43u, ajaxinsideKenneth Perez kan weer lachen. De Deense middenvelder was vandaag aanwezig in Stroe, waar Vitesse een oefenduel afwerkte tegen het Spaanse Getafe. Een bron binnen de Arnhemse club meld ons dat de Ajacied in onderhandeling is met Vitesse. De club zoekt, na het vertrek van Theo Janssen, naar een nieuwe aanvallende middenvelder.
Hans Westerhof zag dat zijn selectie eerder al flink werd verstevigd. Met Alfred Schreuder trok Vitesse al een routinier binnen. Ook Frank van der Struijk en Ronald Graafland versterkte de linie's in Arhnem. Daarnaast huurde Vitesse ook vier spelers uit de Eredivisie; Rogier Molhoek, Niklas Tarvajarvi, Julian Jenner en Jeroen Drost.
Het is inderdaad maar de vraag of de inhoud van het bericht klopt, maar de foto zal wel op locatie genomen zijn, neem ik aan:
http://www.ajaxinside.nl/index.php?pagi ... ar-Vitesse
http://www.ajaxinside.nl/index.php?pagi ... ar-Vitesse
- Daily Blind