Gregory van der Wiel
Moderator: mods
Re: Gregory van der Wiel
Generatiekloofje? 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Hij zegt toch niet dat hij een joint aan het roken was?Marillion schreef:V.d. Wiel is profvoetballer bij Ajax. Daar horen wat mij betreft andere verantwoordelijkheden bij in vergelijking met die 95% van de jeugd die er lekker op los kan twitteren en doen. Van een profvoetballer mag je verwachten dat hij zich afvraagt of het verstandig is om iets te doen of niet. En gezien zijn geschiedenis met dit fenomeen zou ik het lekker even laten voor wat het is.
IK GELOOF!!!!!!
Tja, dan snap jij er dus HELEMAAL niks van als je denkt dat om half drie naar bed gaan goed is voor je wedstrijd .. . afijn dat was ook wel te zien in de wedstrijd ..Rishi schreef:Wat dan nog? Hij speelt toch pas om half 3? Al zou hij om 6 uur pas zijn gaan slapen... So what?
Blij met de punten ...
Als hij gewoon thuis op de bank ligt of in bed een filmpje kijkt is er niks aan de hand hoor. Liever dat dan gaan stappen tot 3 uur en gaan slapen.. Ligt er ook een beetje aan wat hij de rest van de week doet.
En ik snap ook wel dat hij beter om 1 uur in zijn bed kan gaan liggen maar we moeten het voorval niet gaan dramatiseren...
En ik snap ook wel dat hij beter om 1 uur in zijn bed kan gaan liggen maar we moeten het voorval niet gaan dramatiseren...
IK GELOOF!!!!!!
En dat AS verhaal klopt?
Ik dramatiseer niks.Maar als je als sportman denkt dat om drie te gaan slapen goed is voor je wedstrijd .. tja .. of het bericht nu wel of niet waar is ...Rishi schreef:Als hij gewoon thuis op de bank ligt of in bed een filmpje kijkt is er niks aan de hand hoor. Liever dat dan gaan stappen tot 3 uur en gaan slapen.. Ligt er ook een beetje aan wat hij de rest van de week doet.
Blij met de punten ...
Of het waar is of niet maakt nogal een verschil? Ik kan nergens terug vinden op twitter dat vdw uberhaupt weer aan het twitteren geslagen is.. voorlopig rent iedereen hier achter een niet zo heel serieus bericht van een niet zo heel serieuze nieuwssite aan999 schreef:Ik dramatiseer niks.Maar als je als sportman denkt dat om drie te gaan slapen goed is voor je wedstrijd .. tja .. of het bericht nu wel of niet waar is ...Rishi schreef:Als hij gewoon thuis op de bank ligt of in bed een filmpje kijkt is er niks aan de hand hoor. Liever dat dan gaan stappen tot 3 uur en gaan slapen.. Ligt er ook een beetje aan wat hij de rest van de week doet.
.. Maakt voor mij geen verschil of dat het niet goed is dat een sporter om drie uur gaat slapen voor een belangrijke wedstrijd .. snappie ..M schreef:Of het waar is of niet maakt nogal een verschil? Ik kan nergens terug vinden op twitter dat vdw uberhaupt weer aan het twitteren geslagen is.. voorlopig rent iedereen hier achter een niet zo heel serieus bericht van een niet zo heel serieuze nieuwssite aan999 schreef:Ik dramatiseer niks.Maar als je als sportman denkt dat om drie te gaan slapen goed is voor je wedstrijd .. tja .. of het bericht nu wel of niet waar is ...Rishi schreef:Als hij gewoon thuis op de bank ligt of in bed een filmpje kijkt is er niks aan de hand hoor. Liever dat dan gaan stappen tot 3 uur en gaan slapen.. Ligt er ook een beetje aan wat hij de rest van de week doet.
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
Om half 3 snachts voor een wedstrijd nog ff lekker computeren daarentegen alles!Bertje schreef:Wel of niet twitteren heeft natuurlijk niets met professionaliteit te maken.
Ik denk het wel.. en daar heb je natuurlijk stiekem wel een klein beetje gelijk in. Maar valt me wel op dat op basis van een beetje een vage bron die jongen hier weer massaal afgemaakt wordt (ondanks dat je gelijk hebt dat 3 uur s nachts voor een wedstrijd geen twittertijd is voor een profsporter)999 schreef:.. Maakt voor mij geen verschil of dat het niet goed is dat een sporter om drie uur gaat slapen voor een belangrijke wedstrijd .. snappie ..
Mawh, afgemaakt hoeft voor mij ook niet.Maar het zijn, mocht het waar zijn, natuurlijk wel steeds dingetjes waarvan je denkt .. moet dat nu .. ga gewoon om 22.00 uur twitteren .. stap in je bed .. pak je nodige rust dan kan iemand je dat in ieder geval niet verwijten.M schreef:Ik denk het wel.. en daar heb je natuurlijk stiekem wel een klein beetje gelijk in. Maar valt me wel op dat op basis van een beetje een vage bron die jongen hier weer massaal afgemaakt wordt (ondanks dat je gelijk hebt dat 3 uur s nachts voor een wedstrijd geen twittertijd is voor een profsporter)999 schreef:.. Maakt voor mij geen verschil of dat het niet goed is dat een sporter om drie uur gaat slapen voor een belangrijke wedstrijd .. snappie ..
Ik denk dat je best mag stellen dat je als voetbalprof bij AJAX een droomjob ( en salaris ) hebt, daar mag dan ook wat verantwoordelijkheid naar AJAX toe tegenover staan ..
Blij met de punten ...
Hij wordt toch ook niet afgemaakt? Er zijn alleen mensen die zich afvragen of hij zich niet beter wat professioneler zou kunnen opstellen.
Maar M heeft wel een goed punt. Waar is dat twitter gebeuren van V.d.Wiel te vinden? Klopt dat bericht wel?
Maar M heeft wel een goed punt. Waar is dat twitter gebeuren van V.d.Wiel te vinden? Klopt dat bericht wel?
Nil volentibus arduum
999, als het waar is heb je helemaal gelijk en het zouden ook van die dingetjes zijn, maar mijn punt is dat ik geen enkele reden zie om het nieuwsbericht voor waar aan te nemen. Zijn oude twitterpagina is in ieder geval niet meer. Ja, ik vind dat voetballers de nacht voor een wedstrijd om 3 uur horen te slapen, maar ik heb geen reden om aan te nemen dat dit nu niet het geval was.
Nee, je hebt gelijk.Als het een onzin bericht is dan wordt V.d. Wiel ten onrechte beschuldigd .. En het zou best een onzin bericht kunnen zijn ...
Blij met de punten ...
Misschien een gekke vraag, maar heeft iemand toevallig een link naar zijn twitterpagina? Dan zie je zo of het er staat.
Die is er volgens mij niet meer, ik heb al gezocht.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
- AT Toto winner 15/16
Wat was de bron dan? De NOS lees ik hier of niet?
Dat stond op AS, maar ik heb niets kunnen vinden op www.nos.nlbrigade zuid schreef:Wat was de bron dan? De NOS lees ik hier of niet?
De enige plekken waar ik er iets over kan vinden is een flauwekulbericht op AS en dit hier
Ik kan het ook alleen op AS vinden en daar had ik het van. De twitter pagina van v.d. Wiel kom ik niet op/of is dus al uit de lucht. Ik denk dat we het er beter niet meer over kunnen hebben, aangezien het niet te bewijzen/bevestigen valt. Mijn fout, excuses.M schreef:Dat stond op AS, maar ik heb niets kunnen vinden op http://www.nos.nlbrigade zuid schreef:Wat was de bron dan? De NOS lees ik hier of niet?
De enige plekken waar ik er iets over kan vinden is een flauwekulbericht op AS en dit hier
Staat volgens zijn zaakwaarnemer in de belangstelling van City en Arsenal. Apart, aangezien ze daar Sagna en Richards al hebben. Lijkt me dus een etalage van de zaakwaarnemer.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Richards? Je bedoelt Eboue.
V/d Wiel is beter dan die spelers bij elkaar.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Inderdaad.
Als hij gaat moet hij naar Arsenal gaan! Past perfect bij hem. Moeten ze wel gaan dokken of Cesc naar Amsterdam sturen
Als hij gaat moet hij naar Arsenal gaan! Past perfect bij hem. Moeten ze wel gaan dokken of Cesc naar Amsterdam sturen

IK GELOOF!!!!!!
- Ajaciedjuh
Wenger noemde 12 miljoen voor Vermaelen een koopje ...... Dus 20 miljoen voor VD Wiel lijkt me een mooie prijs.Rishi schreef:Inderdaad.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."