Volgens mij kan hij de (eventuele) volgens VCL wel meespelen.Zlatan Son of God schreef:Nee pas bij plaatsing mag hij ingeschreven worden. Dus nu nog 1 of 3 wedstrijden zien door te komen.joey schreef:Mag hij (eventueel) in de return wel meedoen?
Mounir El Hamdaoui
Moderator: mods
Re: Mounir El Hamdaoui
Face your fears and live your dreams, No Fear
Je vorige verhaal had ik even gemist. Maar voor die investeringsclub is dit ook een relatief mager bedrag. Ik bedoel, het is niet alsof ze bij AZ nog een hele verzameling spelers hebben die ook miljoenen gaan opbrengen. Dit was toch één van de spelers die behoorlijk moest gaan opleveren.Feest schreef:Lees nou eens. AZ ziet hier geen duppie van.
Nil volentibus arduum
Als ik het goed begrijp is ie, mocht AJAX de papieren op tijd in leveren bij de bonden, speelgerechtigd voor de JC school en eventuele volgende VCL ...
Blij met de punten ...
Er staat me iets van bij dat het ook mogelijk is om een speler in te schrijven bij de UEFA zonder dat die speler al bij je onder contract staat. Zou Ajax die gok niet hebben genomen?
Dat verhaal ging vorig jaar met die verdediger van Dinamo, maar dat leek me verzonnen. Was iig te onwaarschijnlijk om waar te zijn.
Volgens mij is een dezer dagen in de media verschenen dat Ajax EH niet heeft ingeschreven. Maar goed, wie gelooft de media nog tegenwoordig.
I think I lost my fucking headache
Hij staat hier niet bij, maar dat zegt niet zo veel denk ik.
http://www.uefa.com/uefachampionsleague ... index.html
http://www.uefa.com/uefachampionsleague ... index.html
Is dat niet zijn neef met stoppelbaard (Hij gaat zich pas scheren als hij bij Ajax zit?)Scherrer schreef:Volgens mij is het nu wél echt rond:
http://www.anp-photo.com/search.pp?page ... 9825&pos=1
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
az.nl meldt het ook
Goede aankoop. Die maakt minstens 20 goals in de Eredivisie.
En Ajax.nl
Ajax contracteert El Hamdaoui
30 juli 2010
Ajax heeft overeenstemming bereikt met Mounir El Hamdaoui. De aanvaller is afkomstig van AZ en tekent in Amsterdam een contract dat per direct in gaat op en loopt tot en met 30 juni 2014.
El Hamdaoui werd geboren op 14 juli 1984 in Rotterdam. Voor zijn komst naar Ajax speelde hij drie seizoenen voor AZ. Daarvoor was hij in Nederland actief bij Willem II en Excelsior. Tussendoor stond hij onder contract bij het Engelse Tottenham Hotspur, dat hem tweemaal aan Derby County verhuurde.
De Marokkaanse international werd in 2008-2009 landskampioen met AZ. Datzelfde seizoen werd hij met 23 doelpunten topscorer van de Eredivisie. Ook werd El Hamdaoui verkozen tot Voetballer van het Jaar 2009. In totaal maakte hij bij AZ in 81 competitiewedstrijden 50 doelpunten.
http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief ... mdaoui.htm
Ajax contracteert El Hamdaoui
30 juli 2010
Ajax heeft overeenstemming bereikt met Mounir El Hamdaoui. De aanvaller is afkomstig van AZ en tekent in Amsterdam een contract dat per direct in gaat op en loopt tot en met 30 juni 2014.
El Hamdaoui werd geboren op 14 juli 1984 in Rotterdam. Voor zijn komst naar Ajax speelde hij drie seizoenen voor AZ. Daarvoor was hij in Nederland actief bij Willem II en Excelsior. Tussendoor stond hij onder contract bij het Engelse Tottenham Hotspur, dat hem tweemaal aan Derby County verhuurde.
De Marokkaanse international werd in 2008-2009 landskampioen met AZ. Datzelfde seizoen werd hij met 23 doelpunten topscorer van de Eredivisie. Ook werd El Hamdaoui verkozen tot Voetballer van het Jaar 2009. In totaal maakte hij bij AZ in 81 competitiewedstrijden 50 doelpunten.
http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief ... mdaoui.htm
Laatst gewijzigd door M.. op vr jul 30, 2010 12:44 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Eindelijk. Ik verplaats deze topic.
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Welkom, El Hamdaoui!

Hij is voor PAOK niet speelgerechtigd he?
Da's wel erg jammer; morgenavond?
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus
Morgenavond wel!Thom schreef:Hij is voor PAOK niet speelgerechtigd he?
Welkom!
Wel een beetje snel. Maar we hebben Mido nog.

Wel een beetje snel. Maar we hebben Mido nog.

Het stinkt aan alle kanten!
- InnerHarbour
Ja ben der blij mee, ook als Suarez weg gaat houden we een toppertje over.
YNWA
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Ik ook hoor, het zou geweldig zijn als Suarez ook zou blijven. Ik wil die twee wel eens samen zien spelen.
Ik ben uiteindelijk ook gewoon tevreden. Jammer dat het zo'n langdurig verhaal is geworden maar het is gewoon een uitstekende speler die echt wat voor Ajax kan betekenen. Ik stel voor dat hij eerst gewoon lekker met de groep gaat trainen voor we aan wedstrijden beginnen. Nog niet opstellen tegen Twente dus.
Nil volentibus arduum
- SylvievdVaart
Eindelijk! 

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
- martijn401
Geweldig
Hoe lang blijft Suarez nog?

Hoe lang blijft Suarez nog?
Waar zouden we zijn zonder de multiculturele samenleving, haha. 
Leuk, de toekomstige sterspeler van Ajax is een Marokkaan.

Leuk, de toekomstige sterspeler van Ajax is een Marokkaan.

Het stinkt aan alle kanten!