Marko Pantelic

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7359
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Marko Pantelic

Bericht door Scherrer » di feb 16, 2010 11:17 am

Rishi schreef:Suk met Castillion. Slechter dan Pantelic gaan ze het niet doen hoor. We hebben met Eriksen en Lodeiro (van hem verwacht ik nog meer) ook nog eens spelers erbij die wat meer voetballend vermogen vanaf het middenveld gaan brengen. Denk dat het wel moet kunnen.
Dit is wel heel erg 'op hoop van zegen'. De 4 spelers die je noemt hebben bij elkaar nog geen 200 minuten in de eredivisie gespeeld. Daarvan kun je nu dus absoluut nog niet zeggen of ze er over een half jaar klaar voor zijn om basisspeler te worden.
En we hebben Miralem nog.....
Tsja...
***

Lionel
Berichten: 47678
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Marko Pantelic

Bericht door Lionel » di feb 16, 2010 11:23 am

Ik vind Pantelic een beperkte speler. Zeer beperkt. Hij is niet balvast, niet snel, heeft geen actie. Daar wegen een paar leuke acties niet tegenop en ook niet dat hij 5x op de juiste plek staat in 10 wedstrijden.

Suk is straks een half jaar bij het eerste. Die zal alleen maar beter en beter worden. Lodeiro is gehaald als versterking voor het eerste. Eriksen laat nu al zien dat hij veel potentie heeft. Zal alleen nog maar groeien.

In de zomer zal er vast wel iemand voor de basis gekocht worden. Als dat een verdediger is, zal Urby doorschuiven naar voren. Is het een aanvaller, dan zal Urby wel linksback komen te spelen.

Komt allemaal wel goed. Gewoon vertrouwen op de jeugd!
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Marko Pantelic

Bericht door 999 » di feb 16, 2010 12:18 pm

En als Suk slechter en slechter gaat worden, of het niet zo snel gaat als jij denkt ?.

Lionel
Berichten: 47678
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Marko Pantelic

Bericht door Lionel » di feb 16, 2010 12:31 pm

Dan hebben we Cvitanich nog. Ajax ziet het toch zitten in die Suk? Dan moet je hem maar de kans geven. Niet alvast een spits gaan kopen. Zorg er maar voor dat de rest van de posities goed is ingevuld. De spitspositie lossen we dan wel in de winterstop op..
IK GELOOF!!!!!!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Marko Pantelic

Bericht door Bert » di feb 16, 2010 12:33 pm

Volgens mij is Cvitanich tot aankomende winter verhuurd.

Ik ben trouwens benieuwd of Pantelic een fatsoenlijke club vindt die hem een meerjarig contract wil bieden. Afgelopen zomer is hij niet voor niets bij Ajax uitgekomen.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Marko Pantelic

Bericht door Marillion » di feb 16, 2010 12:37 pm

In de winterstop? Als we weer op een onoverkomelijke achterstand staan zeker?

Kijk, als Suk er klaar voor is mag hij van mij spelen. Maar ik kreeg de indruk dat het allemaal nog effe wat snel gaat en dat hij wat meer tijd nodig heeft. Daarom ben ik in principe wel voorstander van een nieuw 1-jarig contract voor Pantelic. Als dat er niet in zit moeten we denk ik toch overwegen om iemand te halen die de tijd kan overbruggen tot Suk er wel klaar voor is.

Bij dit verhaal ga ik er overigens van uit dat Cvitanich dan niet meer terugkomt. Want we kunnen het ons niet veroorloven om een heel leger spitsen onder contract te hebben.
Nil volentibus arduum

Lionel
Berichten: 47678
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Marko Pantelic

Bericht door Lionel » di feb 16, 2010 12:46 pm

Ik zou Pantelic ook een contract voor een jaar geven. Maar dat wilt hij zelf niet. Ajax heeft met Suk en Castillion 2 talentvolle spitsen. Wie zou je moeten halen om de tijd 'te doden' ?

Laat Ajax zich maar focussen op de overige posities. Als die goed bezet zijn dan kan een Suk makkelijk meedraaien. Met een goede linksbuiten, Suarez op rechts, Lodeiro op 10 is Ajax niet afhankelijk van een Suk.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Marko Pantelic

Bericht door 999 » di feb 16, 2010 12:52 pm

En waar haal je opeens het geld vandaan, want dat gaat toch ietsje meer kosten dan een verlengd Pantelic contract ...

Lionel
Berichten: 47678
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Marko Pantelic

Bericht door Lionel » di feb 16, 2010 12:54 pm

Geen idee. Ik denk dat er nog wel wat spelers vertrekken en/of verhuurd gaan worden.

Een contract voor een jaar is niet erg. Een langdurig contract is wel erg. Dan kan je beter een spits kopen.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Marko Pantelic

Bericht door 999 » di feb 16, 2010 12:59 pm

Wat denk dat dat gaat kosten een SPITS kopen Rishi.Ben het met je eens Pantelic moet akkoord gaan met maximaal een twee jarig contract ( wat is het nu acht goals en acht assists ? ).Maar er is geen geld, beetje spits zit je toch vlug tegen de zes miljoen aan, exclusief salaris als je er een kan vinden.Lodeiro weet nog niemand hoe dat gaat uitvallen, en Suarez begint ook steeds meer dipjes te vertonen.

Nu, Sulejmani en Aissati, tja, na twee jaar wijst er nog niks op dat dat ooit iets gaat worden.Daarbij, dieje Aissati is ook nooit een scorings monster geweest, en zal het denk ik ooit nooit worden ...

En een hoop jeugd er in ?.Tja, accepteer dan wel dat dat dan ook weer een paar jaar gaat duren ...

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Marko Pantelic

Bericht door Bert » di feb 16, 2010 1:02 pm

Misschien weet Suárez nog een leuke spits.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Marko Pantelic

Bericht door 999 » di feb 16, 2010 1:08 pm

Misschien is Suarez wel weg na de zomer ...

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Marko Pantelic

Bericht door Bert » di feb 16, 2010 1:35 pm

Kan-ie mooi z'n eigen opvolger scouten. :ajaxsmiley.gif:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Lionel
Berichten: 47678
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Marko Pantelic

Bericht door Lionel » di feb 16, 2010 1:44 pm

999 schreef:Wat denk dat dat gaat kosten een SPITS kopen Rishi.Ben het met je eens Pantelic moet akkoord gaan met maximaal een twee jarig contract ( wat is het nu acht goals en acht assists ? ).Maar er is geen geld, beetje spits zit je toch vlug tegen de zes miljoen aan, exclusief salaris als je er een kan vinden.Lodeiro weet nog niemand hoe dat gaat uitvallen, en Suarez begint ook steeds meer dipjes te vertonen.

Nu, Sulejmani en Aissati, tja, na twee jaar wijst er nog niks op dat dat ooit iets gaat worden.Daarbij, dieje Aissati is ook nooit een scorings monster geweest, en zal het denk ik ooit nooit worden ...

En een hoop jeugd er in ?.Tja, accepteer dan wel dat dat dan ook weer een paar jaar gaat duren ...
Suarez dipjes? Die zie ik niet hoor..

Ik zie liever gewoon Suk en Castillion bij het eerste. En ja, een spits kopen kost geld. Ook salaris. Maar liever dat, dan Pantelic een contract voor 4 jaar geven. Dat levert je niks op, kost je bergen aan salaris.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Marko Pantelic

Bericht door Daily Blind » di feb 16, 2010 8:09 pm

Rishi schreef:Suk met Castillion. Slechter dan Pantelic gaan ze het niet doen hoor. We hebben met Eriksen en Lodeiro (van hem verwacht ik nog meer) ook nog eens spelers erbij die wat meer voetballend vermogen vanaf het middenveld gaan brengen. Denk dat het wel moet kunnen.

En we hebben Miralem nog.....
Ik moet nog maar eens zien of zij ook zoveel scoren en doelpunten voorbereiden.. Dit is allemaal wel erg kort door de bocht.

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10334
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Marko Pantelic

Bericht door WP_Legend » di feb 16, 2010 8:41 pm

Ik zou ze dit seizoen gewoon veel minuten laten maken, dit seizoen is er toch niet veel meer te winnen!

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Re: Marko Pantelic

Bericht door goodfella » di feb 16, 2010 9:44 pm

Als Pantelic weg gaat, is er geen geld voor een vervanger. Simpel zat.

Gebruikersavatar
SylvievdVaart
Berichten: 13218
Lid geworden op: do sep 30, 2004 2:28 pm
Locatie: Wollukje ❤

Re: Marko Pantelic

Bericht door SylvievdVaart » di feb 16, 2010 9:56 pm

Dat is zo, maar dan hebben we nog altijd Cvita, Bodul, Suk en Castillion.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Re: Marko Pantelic

Bericht door goodfella » di feb 16, 2010 9:56 pm

SylvievdVaart schreef:Dat is zo, maar dan hebben we nog altijd Cvita, Bodul, Suk en Castillion.
Dat bedoel ik maar. Genoeg keuze.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Marko Pantelic

Bericht door Ajaciedjuh » wo feb 17, 2010 7:19 am

goodfella schreef:
SylvievdVaart schreef:Dat is zo, maar dan hebben we nog altijd Cvita, Bodul, Suk en Castillion.
Dat bedoel ik maar. Genoeg keuze.
Dario en Bodul zijn geen Ajax materiaal. Ik heb ook mijn twijfels bij Castillion. Suk ziet er veelbelovend uit, maar dat is er dus maar 1 .......

Ik hoop dat Pantelic blijft. Kunnen we prima gebruiken, omdat we waarschijnlijk geen goed alternatief kunnen halen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: Marko Pantelic

Bericht door Neefkens » wo feb 17, 2010 8:26 am

Helemaal eens, met Pantelic staat er tenminste iemand waar je ook nog eens een bal bij kwijt kan, hij heeft oog voor zijn medespelers en scoort belangrijke goals en kan zijn ervaring overbrengen op de jonkies. Maar geen 4 jaar en geen miljoenensalaris.

Lionel
Berichten: 47678
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Marko Pantelic

Bericht door Lionel » wo feb 17, 2010 9:31 am

Precies. Maar wat als hij dat nou wel wilt? Laten gaan?
IK GELOOF!!!!!!

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: Marko Pantelic

Bericht door Neefkens » wo feb 17, 2010 10:21 am

Dan moet hij maar gaan.

Lionel
Berichten: 47678
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Marko Pantelic

Bericht door Lionel » wo feb 17, 2010 10:23 am

Dat zeg ik toch de hele tijd. Contract voor 1 jaar is best. Anders wegwezen en Suk opstellen.
IK GELOOF!!!!!!

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: Marko Pantelic

Bericht door Neefkens » wo feb 17, 2010 10:57 am

Dan zul je iets anders moeten, Suk is nog niet rijp.

Plaats reactie