Klaas Jan Huntelaar (2)
Moderator: mods
- Daily Blind
Volgens mij was KJH helemaal niet gefrustreed ..
Of Huntelaar gefrustreerd is na het uitblijven van een transfer? "Nee, zo voelt het niet", zegt de spits van Ajax in het Algemeen Dagblad.
"Echt niet. Ik bedoel: je raakt mogelijk gefrustreerd als je een transfer denkt te gaan maken, maar het ketst toch af. Ik heb deze zomer qua gevoel nooit tussen twee clubs in gezeten. Er is simpelweg niets voorbij gekomen dat ik interessant genoeg vind om Ajax voor in te ruilen."
Blij met de punten ...
- Daily Blind
Kan een keer gebeuren toch? Een beetje flauw om dat dan gelijk op gebrek aan motivatie te gooien. Het ligt ook niet voor de hand, want dit het seizoen waarin Huntelaar een vaste plaats in oranje kan/moet afdwingen en zich in de kijker moet spelen bij die gewenste topclub
I think I lost my fucking headache
- Daily Blind
40 miljoen kwam van Atletico, een prachtige club! Daarnaast is 40 miljoen gewoon veel meer dan Huntelaar waard is.Thomas schreef:Huntelaar wil niet naar een club als City.Zlatan Son of God schreef:Hadden we maar de 40 miljoen gepakt!!
Ik vond hem naast z'n gemiste kansen overigens nog best balvast, voor zijn doen.
Gisteren speelde hij gewoon zeer matig. Was absoluut niet scherp en ondanks dat hij misschien balvast was speelde hij ver onder zijn kunnen. Moet je eens kijken wat we gisteren ahdden gepresteerd als we een voetballende spits met snelheid erbij hadden gehad. Dan was Ajax zoveel sterker en beter geweest. Die doelpunten zou deze persoon ook wel gemaakt hebben. Want met een suarez en Sulejmani krijg je voldoende opgelegde kansen.
Daarnaast snap ik de ophef in alle kranten niet over de wissel. Hij speelde slecht en uitleg van MvB was zeer logisch.
Of moeten we tegenwoordig Huntelaar op een voetstuk gaan plaatsen omdat hij regelmatig scoort

-
Het is inderdaad weer een nationale rel aan het worden als Huntelaar gewisseld wordt. Ik kon een kleine glimlach niet onderdrukken toen ik het zag gebeuren. Huntelaar wisselt 4 doelpunten tegen de Graafschap af met 0 doelpunten tegen Tweten oid.Zlatan Son of God schreef:40 miljoen kwam van Atletico, een prachtige club! Daarnaast is 40 miljoen gewoon veel meer dan Huntelaar waard is.Thomas schreef:Huntelaar wil niet naar een club als City.Zlatan Son of God schreef:Hadden we maar de 40 miljoen gepakt!!
Ik vond hem naast z'n gemiste kansen overigens nog best balvast, voor zijn doen.
Gisteren speelde hij gewoon zeer matig. Was absoluut niet scherp en ondanks dat hij misschien balvast was speelde hij ver onder zijn kunnen. Moet je eens kijken wat we gisteren ahdden gepresteerd als we een voetballende spits met snelheid erbij hadden gehad. Dan was Ajax zoveel sterker en beter geweest. Die doelpunten zou deze persoon ook wel gemaakt hebben. Want met een suarez en Sulejmani krijg je voldoende opgelegde kansen.
Daarnaast snap ik de ophef in alle kranten niet over de wissel. Hij speelde slecht en uitleg van MvB was zeer logisch.
Of moeten we tegenwoordig Huntelaar op een voetstuk gaan plaatsen omdat hij regelmatig scoortLaat hem eerst eens heel belangrijk worden, zodat we kunnen zeggen dat hij voor prijzen heeft gezorgd. Zo groot wordt hij pas als hij scoort als Ajax het moeilijk heeft dus dat hij het verschil maakt. maar als Ajax het moeilijk heeft is juist Huntelaar nooit te bekennen.
- Daily Blind
-
- AT Toto winner 15/16