Toby Alderweireld
Moderator: mods
Re: Toby Alderweireld
Ja, inderdaad. Ze zullen het risico willen vermijden dat Toby een rotschop krijgt waardoor ze 7 miljoen mislopen. Maar ik hoop dat de deal over het weekend heen getild kan worden...
Zolang hij bij Ajax onder contract staat en er niets rond is met Moskou moet hij gewoon spelen.
Nil volentibus arduum
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Spartak kwam vorig jaar wel even tot drie puntjes in de Champions League en werd op een straatlengte laatste in de poule. Lang niet gek in een poule met Benfica, Barcelona en Celtic. Oftewel, een droomclub.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Dat hoop ik ook.. Geen de Jong en Alderweireld.. Van Rijn...Ferry schreef:Ja, inderdaad. Ze zullen het risico willen vermijden dat Toby een rotschop krijgt waardoor ze 7 miljoen mislopen. Maar ik hoop dat de deal over het weekend heen getild kan worden...

Weer op zoek naar een Interim coach..
Voor 3 miljoen netto per jaar is Spartak natuurlijk een droomclub. Als ze met zijn eisen akkoord gaan dan.
IK GELOOF!!!!!!
- Ajaciedjuh
@AFCAjax: Toby Alderweireld hield aan de Klassieker een scheurtje in het trommelvlies over, maar hij mag gewoon trainen en spelen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
Mag hij ook vliegen? (Moskou, Liverpool)Ajaciedjuh schreef:@AFCAjax: Toby Alderweireld hield aan de Klassieker een scheurtje in het trommelvlies over, maar hij mag gewoon trainen en spelen.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Dat zal in ieder geval bijzonder pijnlijk zijn. En ik denk dat een dokter zal adviseren om het niet te doen. Maar zeker ben ik niet van dat laatste.
Nil volentibus arduum
Volgens mij mag hij daar gewoon mee vliegen, het hoeft ook niet pijnlijker te zijn bij het opstijgen en landen.
Het is vooral belangrijk dat er geen water in het oor komt, aangezien dit (door het gescheurde trommelvlies) kan zorgen voor een middenoorontsteking en dan is hij verder van huis.
Het is vooral belangrijk dat er geen water in het oor komt, aangezien dit (door het gescheurde trommelvlies) kan zorgen voor een middenoorontsteking en dan is hij verder van huis.
-
Moskou?En anders pakt ie maar een bootje ...
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Op Ajax1.nl staat dat de trainer van Spartak Moskou ontkent interesse te hebben in Alderweireld. Zij hebben het weer van een Russische website. (Sport-Express)
Mooie gelegenheid om 'nee' te zeggen tegen Rusland. En dan heb ik het niet alleen over de homofobie.Peter schreef:Spartak kwam vorig jaar wel even tot drie puntjes in de Champions League en werd op een straatlengte laatste in de poule. Lang niet gek in een poule met Benfica, Barcelona en Celtic. Oftewel, een droomclub.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus
Toby is uit de kast?Thom schreef:Mooie gelegenheid om 'nee' te zeggen tegen Rusland. En dan heb ik het niet alleen over de homofobie.Peter schreef:Spartak kwam vorig jaar wel even tot drie puntjes in de Champions League en werd op een straatlengte laatste in de poule. Lang niet gek in een poule met Benfica, Barcelona en Celtic. Oftewel, een droomclub.

Wat moet je daar, behalve veel geld verdienen? Uit naar Krasnodar, veel plezier.

Je hoeft natuurlijk geen homo te zijn om te protesteren of je stem te laten horen.Yopi schreef:Toby is uit de kast?Thom schreef:Mooie gelegenheid om 'nee' te zeggen tegen Rusland. En dan heb ik het niet alleen over de homofobie.Peter schreef:Spartak kwam vorig jaar wel even tot drie puntjes in de Champions League en werd op een straatlengte laatste in de poule. Lang niet gek in een poule met Benfica, Barcelona en Celtic. Oftewel, een droomclub.![]()
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus
Demosthenes schreef:Mag hij ook vliegen? (Moskou, Liverpool)Ajaciedjuh schreef:@AFCAjax: Toby Alderweireld hield aan de Klassieker een scheurtje in het trommelvlies over, maar hij mag gewoon trainen en spelen.
999 schreef:En anders pakt ie maar een bootje ...
Baseman schreef:Het is vooral belangrijk dat er geen water in het oor komt, aangezien dit (door het gescheurde trommelvlies) kan zorgen voor een middenoorontsteking en dan is hij verder van huis.

Ajax Showtime: Arsenal gaat bieden op Toby.
Voor een Engelsman willen ze 14 leggen. Dude van Swansea. Dan mogen ze voor Toby zeker 10 neerleggen.
Voor een Engelsman willen ze 14 leggen. Dude van Swansea. Dan mogen ze voor Toby zeker 10 neerleggen.
IK GELOOF!!!!!!
Ik heb vandaag in de krant een artikel gelezen waarin stond hoe erg Arsène Wenger en de leiding van Arsenal onder druk staan. Vooral Arsène Wenger wordt gemaakt en belachelijk gemaakt met allerlei grappen op fansites. De bedoeling / toezegging was dat Arsenal deze transferperiode eens echt flink geld uit zou gaan geven. Een transfer budget van 150 miljoen euro is zelfs toegezegd en allerlei grote namen kwamen langs. Falcao, Cavani, Suárez... niet de minsten dus.
Maar tot nu toe pissen ze overal naast de pot. Als ze vanavond een matig resultaat tegen Fenerbahce behalen zal Arsenal redelijk wat hoon over zich heen krijgen, echter, als ze volgende week nog steeds geen grote aankopen hebben gedaan komen Wenger en de anderen daar écht in het nauw.
Maar tot nu toe pissen ze overal naast de pot. Als ze vanavond een matig resultaat tegen Fenerbahce behalen zal Arsenal redelijk wat hoon over zich heen krijgen, echter, als ze volgende week nog steeds geen grote aankopen hebben gedaan komen Wenger en de anderen daar écht in het nauw.
Atletico heeft geboden, volgens het AD
Atlético Madrid is zeer concreet voor Toby Alderweireld (24). De Spaanse club heeft een eerste bod uitgebracht op de verdediger van Ajax, maar dat was veel te laag voor de Amsterdammers. Ajax hoopt minstens 7,5 miljoen euro te vangen, maar daar zat het eerste voorstel van Atlético ver onder. Mogelijk melden de Spanjaarden zich binnenkort opnieuw met een verhoogd bod, schrijft Het Laatste Nieuws.
Alderweireld heeft wel oren naar de club waar zijn landgenoot Thibaut Courtois keeper is. Atlético speelt dit seizoen Champions League en doet in de Primera División elk jaar mee voor de Europese plaatsen. Alderweireld, nog een jaar onder contract bij Ajax, heeft altijd benadrukt dat zijn voorkeur uitgaat naar een club die Europees actief is.
Naast Atlético heeft het management van de Antwerpenaar nog andere ijzers in het vuur. Het Russische Zenit Sint-Petersburg volgt de ontwikkelingen rond Alderweireld op de voet. Eerder deze transferperiode ketsten gesprekken met Norwich, Leverkusen en Spartak Moskou af. De interesse van Everton, dat de Belg scoutte, werd tot nu toe nooit concreet.
Oeh, als die een serieus bedrag gaan bieden kon dat wel eens prijs zijn voor hem. Interessante club, al is het er wat saai sinds Gil Y Gil daar geen voorzitter meer is. 

Nil volentibus arduum
Toby zal wel vertrekken. Hij wil weg.
Ik heb nog enige hoop dat we Eriksen kunnen behouden. Dat is veel belangrijker.
Ik heb nog enige hoop dat we Eriksen kunnen behouden. Dat is veel belangrijker.
Onderschat je Toby niet wat? Op zijn positie easy de beste in NL...
Al zie ik natuurlijk ook liever dat Eriksen blijft, da's logisch...
Jij zegt toch hetzelfde als ik?
Ik hoop dat Toby blijft, maar ik hoop nog meer dat Eriksen blijft. Logisch toch?
Bij Ajax verwachten ze dat Toby vertrekt, ze hebben niet voor niets Van der Hoorn gehaald.
Ik hoop dat Toby blijft, maar ik hoop nog meer dat Eriksen blijft. Logisch toch?
Bij Ajax verwachten ze dat Toby vertrekt, ze hebben niet voor niets Van der Hoorn gehaald.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Ging gisteren toch weer aardig de fout in..wimpey schreef:Onderschat je Toby niet wat? Op zijn positie easy de beste in NL...
Weer op zoek naar een Interim coach..