Betrouwbaar Transfernieuws
Moderator: mods
Is een splijtzwam. Die jongen is niet goed bij zijn hoofd.Peter schreef:Voor een koopje (of zelfs gratis) zou ik het graag willen proberen.
Let maar eens op, joey. Die jongen wordt een sensatie in een topteam, mits je hem onder controle houdt.
Wanneer heeft hij ooit tien wedstrijden achter elkaar gepresteerd? Een aantal weken op rij gescoord? Hij heeft een geschiedenis van stennis schoppen om niets. Misschien kan hij mij verrassen, maar volgens mij wordt het niets.
Het stinkt aan alle kanten!
- Giacomo Puccini
Wat Davids betreft:
Ik ben het aan de ene kant eens met bijvoorbeeld Jesse die stelt dat we hem nu niet meer moeten nemen, omdat ie vorige zomer niet zo nodig wilde. Ik voel daar precies hetzelfde over hoor. Alleen denk ik dan, als we komende zomer dan echt de kans hebben om Davids te halen, moeten we die kans dan echt laten lopen??
En Kanu zie ik graag terugkomen hoor! Net zoals Thomas en Arwin zeggen, aan Jari heb ik ook nog altijd gewoon prachtige herrineringen. :yes:
Ik ben het aan de ene kant eens met bijvoorbeeld Jesse die stelt dat we hem nu niet meer moeten nemen, omdat ie vorige zomer niet zo nodig wilde. Ik voel daar precies hetzelfde over hoor. Alleen denk ik dan, als we komende zomer dan echt de kans hebben om Davids te halen, moeten we die kans dan echt laten lopen??
En Kanu zie ik graag terugkomen hoor! Net zoals Thomas en Arwin zeggen, aan Jari heb ik ook nog altijd gewoon prachtige herrineringen. :yes:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- Giacomo Puccini
Als je nog steeds behoefte aan hem hebt, omdat je een middenvelder hebt die in de omschakeling ontlast moet worden (nu Sneijder) en omdat je Emanuelson meer vrijheid wilt geven om de achterlijn te halen èn je niets beters kunt halen? Natuurlijk.
Als hij alleen voor de 'ervaring' gehaald zou worden kun je hem beter niet halen.
Als hij alleen voor de 'ervaring' gehaald zou worden kun je hem beter niet halen.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Wat dat laatste betreft ben ik het met je eens. Davids doet ondanks z'n ervaring ook nog wel eens domme dingen. Hij is alleen qua drive een echt voorbeeld voor z'n medespelers. Het klinkt raar, maar volgens mij zou Davids op het 'podium' van de Eredivisie z'n stinkende best doen om indruk te maken.
Als ik het zo bekijk zou ik geen nee zeggen tegen Kanu, Davids of Seedorf. Het wordt zo wel een erg oud elftal. :D
Als ik het zo bekijk zou ik geen nee zeggen tegen Kanu, Davids of Seedorf. Het wordt zo wel een erg oud elftal. :D
Ik ben geen Leo-fan, maar om hem nu te vergelijken met Mitea... Omdat ze allebei klein en snel zijn?! Verschil is dan dat Leonardo zijn man wel voorbij komt iig...Giacomo Puccini schreef:Ik betwijfel het, ik denk dat hij onhandelbaar is. Niet voor niets is hij dit jaar al tig keer huilend of boos weggelopen van de training. Waardeloze prof, en als voetballer niet bijzonderder dan Mitea.
- Alaindebanaan
Scorebordjournalistiek hoor........ :pukey:joey schreef:Als hij zo goed op dreef was, waarom kon hij dan het verschil niet maken tegen Heracles. Zo hoog vind ik zijn rendement niet. :Xgaizka schreef:Hij speelde gisteren wel een prima wedstrijd tegen Heracles.
Leonardo mag van mij naar PSV. :D
Want als hij die Solo die hij op lat knalt wél net in het doel krijgt, maakt hij het verschil wel, toch? :aai:
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
-
- AT Toto winner 15/16
- Ajaciedjuh