Daley Blind
Moderator: mods
Re: Daley Blind
Toen er voor de rust werd gefloten maakte hij een fuck you gebaar naar het publiek. Het continue geschreeuw om Nico gaat hem duidelijk niet in de koude kleren zitten. En terecht overigens, dat gejoel slaat nergens op.
Wanneer je bij 1-2 op je dooie akkertje het veld verlaat.... En tijdens de Klassieker de catacomben opzoekt...
There's no I in team, toch? Als ie nou de sterren van de hemel speelde en om onbegrijpelijke redenen gewisseld werd... Maar hij is - met Berghuis - al wekenlang de zwakste schakel. Ik mis bij hen het heilige vuur.
There's no I in team, toch? Als ie nou de sterren van de hemel speelde en om onbegrijpelijke redenen gewisseld werd... Maar hij is - met Berghuis - al wekenlang de zwakste schakel. Ik mis bij hen het heilige vuur.
Hij is mens. Teleurgestelde speler, die vast ook bij zichzelf af vraagt waarom het niet loopt de laatste tijd.
Maar goed, de Blind-haters kunnen door zijn zwakkere spel van de laatste weken nu weer uit hun holletjes komen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Kobe Bryant: No, but there is MEwimpey schreef: ↑ma mar 21, 2022 9:58 amWanneer je bij 1-2 op je dooie akkertje het veld verlaat.... En tijdens de Klassieker de catacomben opzoekt...

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
-
Publiek, lijkt me. Werd flink uitgefloten tijdens de wedstrijd en speelde ook beroerd. Iets meer zelfreflectie kan geen kwaad. Kan gaan banken of Martinez vervangen (die eruit ging met een hamstring blessure).
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
-
Zoals Kobe Bryant ooit tegen O’Neal zei: “no, bur there’s a me in it!”wimpey schreef:There's no I in team, toch?
Teleurstelling. Waarschijnlijk over beide zaken. Dat het niet gaat zoals hij wil en dat het publiek dan kritisch is.De Dominee schreef: ↑ma mar 21, 2022 10:48 amPubliek, lijkt me. Werd flink uitgefloten tijdens de wedstrijd en speelde ook beroerd. Iets meer zelfreflectie kan geen kwaad. Kan gaan banken of Martinez vervangen (die eruit ging met een hamstring blessure).
Ik heb hier niet zo'n probleem mee. Het was niet dat hij er een enorm theater van heeft gemaakt. Hij was teleurgesteld. Zou gek zijn als het niet zo was.
Andere kant is wel dat ik ook liever zie dat iemand dan tempo maakt met zijn wissel en probeert om zijn team nog aan te jagen.
Nil volentibus arduum
Deze man mag je op z’n 44e waarschijnlijk nog niet afschrijven. Speelt geweldig vanavond.
Dit systeem met 3 man centraal achterin past hem het bestewimpey schreef:Deze man mag je op z’n 44e waarschijnlijk nog niet afschrijven. Speelt geweldig vanavond.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja, Ake in z’n rug en continue beweging in z’n buurt. Hele knappe pot van ‘m. Hij ziet het net effe war sneller dan anderen. Klaassen ook erg goed. Ook slim spelend.
Pasveer; Martinez, Schuurs, Timber; Blind, Taylor, Klaassen, Berghuis, Rensch; Tadic, Bergwijn
Zoiets?
Zoiets?
IK GELOOF!!!!!!
Klinkt als typisch Blind. Laat hem doen waar hij goed in is, maskeer zijn zwakke plekken en je hebt een geweldige speler. Laat hem één op één met ruimte in zijn rug tegen een snelle aanvaller en hij lijkt derde klasse.
Ben benieuwd wat Schreuder volgend seizoen met hem van plan is.
Nil volentibus arduum
Wijst Van Gaal nou 'de weg' voor het 'nieuwe' Ajax van Schreuder?Marillion schreef: ↑za jun 04, 2022 11:27 amKlinkt als typisch Blind. Laat hem doen waar hij goed in is, maskeer zijn zwakke plekken en je hebt een geweldige speler. Laat hem één op één met ruimte in zijn rug tegen een snelle aanvaller en hij lijkt derde klasse.
Overigens in dat lijstje van Lionel: ik mag toch hopen dat er naar een nieuwe keeper wordt gekeken. Drie hoogbejaarden (40-39-35) en een jonkie (22) dat de stap omhoog niet lijkt te kunnen maken. Not good.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

En dat is altijd zo geweest met Daley. Niet rap, niet erg wendbaar, maar prima voetballende kwaliteiten. Met name heel sluw in de passing en het positiespel. Met wat dynamische verdedigers om hem heen kan hij floreren. Hetzelfde recept als bij Ronald Koeman als speler indertijd. Eigenlijk onbegrijpelijk dat die oplossing in het vergeetboek is geraakt.
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

- Jinne
- Site Admin
Wie is de keeper van 35? Tyton gaat naar Twente.Zeux schreef: ↑za jun 04, 2022 11:45 amWijst Van Gaal nou 'de weg' voor het 'nieuwe' Ajax van Schreuder?Marillion schreef: ↑za jun 04, 2022 11:27 amKlinkt als typisch Blind. Laat hem doen waar hij goed in is, maskeer zijn zwakke plekken en je hebt een geweldige speler. Laat hem één op één met ruimte in zijn rug tegen een snelle aanvaller en hij lijkt derde klasse.
Overigens in dat lijstje van Lionel: ik mag toch hopen dat er naar een nieuwe keeper wordt gekeken. Drie hoogbejaarden (40-39-35) en een jonkie (22) dat de stap omhoog niet lijkt te kunnen maken. Not good.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Ah, dat had ik gemist. :-)Jinne schreef: ↑za jun 04, 2022 12:53 pmWie is de keeper van 35? Tyton gaat naar Twente.Zeux schreef: ↑za jun 04, 2022 11:45 amWijst Van Gaal nou 'de weg' voor het 'nieuwe' Ajax van Schreuder?Marillion schreef: ↑za jun 04, 2022 11:27 am
Klinkt als typisch Blind. Laat hem doen waar hij goed in is, maskeer zijn zwakke plekken en je hebt een geweldige speler. Laat hem één op één met ruimte in zijn rug tegen een snelle aanvaller en hij lijkt derde klasse.
Hebben we dus twee echte bejaarden over (of gaat Stekelenburg stoppen?).

-
Hmmm gaan we hier de Champions League mee winnen?Lionel schreef:Pasveer; Martinez, Schuurs, Timber; Blind, Taylor, Klaassen, Berghuis, Rensch; Tadic, Bergwijn
Zoiets?
Dan moeten we voor dit gaan:Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑za jun 04, 2022 3:26 pmHmmm gaan we hier de Champions League mee winnen?Lionel schreef:Pasveer; Martinez, Schuurs, Timber; Blind, Taylor, Klaassen, Berghuis, Rensch; Tadic, Bergwijn
Zoiets?
Courtois; Martinez, Van Dijk, Timber; Blind, Frenkie, Ziyech, KDB; Mazraoui; Tadic, Mbappe
Heb het niet te gek gedaan. Twee Belgen, wat oud Ajax spelers en iemand die op vijf uur rijden van de Arena blijft wonen.
IK GELOOF!!!!!!
Dan moeten we voor dit gaan:Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑za jun 04, 2022 3:26 pmHmmm gaan we hier de Champions League mee winnen?Lionel schreef:Pasveer; Martinez, Schuurs, Timber; Blind, Taylor, Klaassen, Berghuis, Rensch; Tadic, Bergwijn
Zoiets?
Courtois; Martinez, Van Dijk, Timber; Blind, Frenkie, Ziyech, KDB; Mazraoui; Tadic, Mbappe
Heb het niet te gek gedaan. Twee Belgen, wat oud Ajax spelers en iemand die op vijf uur rijden van de Arena blijft wonen.
IK GELOOF!!!!!!
-
Deal!
Overmars zat achter Blind aan, maar hij wil pas weg als hij geen basisspeler meer is!
Heeft nog een eenjarig contract, toch? Is dit een opzetje om contractverlenging erdoor te krijgen?
Wat moet hij nou bij Antwerpen?
Wat moet hij nou bij Antwerpen?

- Ajaciedjuh
Dat zou idd een hele rare move zijn, maar dan gaat hij puur voor Overmars.
Overigens snap ik niet dat zijn contract nog steeds niet verlengd is. 1 van de sterkhouders.
Overigens snap ik niet dat zijn contract nog steeds niet verlengd is. 1 van de sterkhouders.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Nou dat snap ik wel. Blind wordt een dagje ouder en zit op een gigantisch contract. Zal geen makkelijke onderhandeling worden, want wil je zijn contract met 2-3 jaar verlengen tegen de huidige voorwaarden? Nee. En een "Tadic-contract" vind ik ook weer zo wat. Uiteraard is het een jongen van de club, maar we zijn ook geen filantropische instelling.
Hij wordt inderdaad een dagje ouder. Nog even en de schildpad van mijn neefje sprint hem eruit.
Daley is een beste jongen, maar het moment kan komen dat een ander beter is. Als linksback vind ik hem sowieso een flop.

Daley is een beste jongen, maar het moment kan komen dat een ander beter is. Als linksback vind ik hem sowieso een flop.