Klaas Jan Huntelaar (2)
Moderator: mods
Dan zeikt over een paar weken iedereen mvb toch af.En terech
Neefkens schreef:Als jij nou Marco ff afzeikt, dan kunnen we weer "normaal" doen.

Ik las vanmiddag in de krant dat Manchester City op het laatste moment overal biedingen heeft gedaan om zo hun kansen op het binnenhalen van spelers te spreiden. Toen ik dat las moest ik gelijk aan het verhaal over KJH denken.joey schreef:Ik geloof er ook niets van, want Atletico heeft Aguëro al.Neefkens schreef:Ik geloof er eerlijk gezegd helemaal niets van. Waar haalt Atletico zoveel geld vandaan? Waarom wilden ze hem eigenlijk? Ze hadden een mooie start van de comp.
Nil volentibus arduum
Joey en Neef zijn ook jaloers ? Of eigenlijk verkapte PSV'ersjoey schreef:Ik geloof er ook niets van, want Atletico heeft Aguëro al.Neefkens schreef:Ik geloof er eerlijk gezegd helemaal niets van. Waar haalt Atletico zoveel geld vandaan? Waarom wilden ze hem eigenlijk? Ze hadden een mooie start van de comp.

Spijker, let je wel een beetje op !

Zou Huntelaar verkocht zijn voor 40 miljoen, dan had ik dat onwaarschijnlijk gevonden en was balen zacht uitgedrukt geweestSpijker schreef:Toch baal je stiekem wel een beetje van al die centen

Voor Babel heeft Ajax enorm veel geld ontvangen, dat is een geweldige verkoop geweest en daar was ik wel wat jaloers op. De transfer van Sneijder was ook voor veel geld, maar dat vond ik terecht.
Wat verkoop betreft regelde Van Geel het toentertijd echt knap.
SportweekKlaas-Jan Huntelaar is goed op dreef in het Nederlands elftal en ontpopt zich als een goalgetter voor Oranje, door in vijftien interlands negen maal te scoren. Zaterdagavond in het oefenduel met Australië (1-2 verlies) scoorde hij na zes minuten.
Op aangeven van Ryan Babel knalde hij de bal achter doelman Mark Schwarzer. ‘Ik wilde hem er zo hard mogelijk inschieten.’ Volgens de aanvaller had het wellicht ook te maken met het mislopen van een transfer naar een Europese topclub en het verlies van Ajax in het eerste competitieduel. ‘Er heeft daarom wat frustratie in het schot kunnen zitten.’ (MB)
Nu al gefrustreerd? Enneh, hij vond het toch geen probleem om bij Ajax te blijven?
Het stinkt aan alle kanten!
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Precies, daar doelde Huntelaar ook op. Wat die journalist er weer van heeft gemaakt slaat helemaal nergens op. Zelfs ál zou Huntelaar dat zo vinden, dan zou hij dat nooit zo zeggen.Jabu schreef:Je zou het ook zo kunnen lezen dat hij met het verlies in de eerste competitiewedstrijd zit. Het is maar wat je er uit wilt halen.
Wie? Huntelaar? Er staat alleen dat Huntelaar:joey schreef:Heeft hij het zo gezegd?
en:‘Ik wilde hem er zo hard mogelijk inschieten.’
heeft gezegd.‘Er heeft daarom wat frustratie in het schot kunnen zitten.’
Het door jou dikgedrukte stuk komt van de schrijver en is geen lettelijk citaat:
Er wordt gesproken over twee mogelijke oorzaken van de frustratie. Dus niet alleen de misgelopen transfer, maar ook het verlies in de eerste competitiewedstrijd.Volgens de aanvaller had het wellicht ook te maken met het mislopen van een transfer naar een Europese topclub en het verlies van Ajax in het eerste competitieduel.