Kenneth Perez

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

goodfella

Bericht door goodfella » vr aug 08, 2008 11:33 pm

joey schreef:Kijk, Perez is mijn speler niet, maar wat kan Perez er aan doen dat de TD en de trainer zijn opgestapt en dat de volgende trainer het niet in hem ziet zitten?
Jij hebt maanden lopen emmeren dat Perez er niks van bakt en wat moest Ajax toch met die rollator Deen blablabla. En nu ineens sympathiseren met hem.

:excited.gif:

Rooie

Bericht door Rooie » vr aug 08, 2008 11:34 pm

joey schreef:Kijk, Perez is mijn speler niet, maar wat kan Perez er aan doen dat de TD en de trainer zijn opgestapt en dat de volgende trainer het niet in hem ziet zitten?
Dat zijn natuurlijk de risico's van het vak. De nieuwe trainer en TD kunnen er ook niets aan doen dat ze met hem opgescheept zitten.

Ach ja, ik hoop dat de situatie snel wordt opgelost, qua discussie is hier vanaf dag 1 al een patstelling opgetreden.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr aug 08, 2008 11:37 pm

Benji schreef:De nieuwe trainer en TD kunnen er ook niets aan doen dat ze met hem opgescheept zitten.
Die nemen Ajax over en dus de verplichtingen die Ajax is aangegaan.
Het stinkt aan alle kanten!

goodfella

Bericht door goodfella » vr aug 08, 2008 11:39 pm

Dus moet Ogararu speeltijd krijgen, omdat ie van Koster en ten Cate ook speeltijd kreeg?

Rooie

Bericht door Rooie » vr aug 08, 2008 11:41 pm

Sorry hoor, die vind ik te makkelijk. Tuurlijk nemen ze die over, maar dan hoef je nog niet blij met zoiets te zijn. Bij elke 'overname' worden er harde beslissingen genomen en moet er gesaneerd worden.

Vervelende situatie --> Snel afhandelen --> Ik ben er klaar mee.

Tijd dat het voetbalseizoen weer begint en we het weer daarover kunnen hebben.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr aug 08, 2008 11:46 pm

goodfella schreef:Dus moet Ogararu speeltijd krijgen, omdat ie van Koster en ten Cate ook speeltijd kreeg?
Zeg ik dat? Dacht het niet.

Ajax heeft Perez onder contract en Perez is een volwassen kerel van bijna 34. Die stuur je niet naar Jong Ajax. Waarom moet het op deze manier, valt dit niet normaal te regelen? Zeg niet dat ze dit doen om een paar rotcenten, want de transferwaarde van Perez is sowieso niet hoog.

goodfella

Bericht door goodfella » vr aug 08, 2008 11:47 pm

Misschien blijken al die verhalen over zijn karakter wel waar te zijn Joey...

Jij was daar toch ook van overtuigd? Maar goed, het is van Basten die het kunstje flikt en dat staat je niet aan.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » za aug 09, 2008 8:09 am

Het suddert nog steeds door. Zometeen arbitragecommissie die Perez in het gelijk stelt en dan? Dit levert Ajax helemeal niets op, behalve een hele hoop gezeik.

joey
Erelid

Bericht door joey » za aug 09, 2008 9:09 am

goodfella schreef:Misschien blijken al die verhalen over zijn karakter wel waar te zijn Joey...

Jij was daar toch ook van overtuigd? Maar goed, het is van Basten die het kunstje flikt en dat staat je niet aan.
Anticiperen, goodfella. Je moet zorgen dat je inspeelt op de omstandigheden. Dat Perez een rel schopt, was inderdaad te verwachten.

Heeft op zich niet alleen met Van Basten te maken. Ik stoor me al jaren aan de manier waarop ze bij Ajax met mensen denken te moeten omgaan.

goodfella

Bericht door goodfella » za aug 09, 2008 9:17 am

joey schreef: Anticiperen, goodfella. Je moet zorgen dat je inspeelt op de omstandigheden. Dat Perez een rel schopt, was inderdaad te verwachten.
Oja, people management. Een premie geven en zijn contract ontbinden.

joey
Erelid

Bericht door joey » za aug 09, 2008 9:19 am

Als Perez signalen krijgt dat hij ergens anders een lucratief contract kan tekenen, gaat hij wellicht akkoord met een transfervrij vertrek. Die kans was in april natuurlijk groter dan nu. Komt hij nergens meer aan de bak, dan beroept hij zich op zijn contract.

Je kunt people management onzin vinden, maar voetballers vallen ook gewoon onder het arbeidsrecht.

goodfella

Bericht door goodfella » za aug 09, 2008 9:23 am

joey schreef:Als Perez signalen krijgt dat hij ergens anders een lucratief contract kan tekenen, gaat hij wellicht akkoord met een transfervrij vertrek. Die kans was in april natuurlijk groter dan nu. Komt hij nergens meer aan de bak, dan beroept hij zich op zijn contract.

Je kunt people management onzin vinden, maar voetballers vallen ook gewoon onder het arbeidsrecht.
Maar wat heeft het voor een nut om een speler bij de groep te houden die als een wijf loopt te zieken? En people management voor dikbetaalde profs vind ik nog net geen onzin.

joey
Erelid

Bericht door joey » za aug 09, 2008 9:31 am

Dikbetaalde profs? Tja, het zou niet zo onredelijk zijn om mensen die zoveel verdienen minder rechten te geven bij ontslag, maar dat is niet de discussie. Op dit moment is er in een ontslagprocedure geen verschil tussen de secretaresse en Kenneth Perez. Beiden vallen onder het arbeidsrecht.
Perez heeft een vet contact dat hij nergens anders kan krijgen. Dat laat hij zich niet zomaar afnemen. Zo zou jij er ook over denken. Je kunt dan roepen dat hij voor zijn geld maar de plees moet gaan schoonmaken, maar zo werkt dat niet. Als werkgever mag je nu eenmaal niet alles met een werknemer doen om die weg te krijgen.

goodfella

Bericht door goodfella » za aug 09, 2008 9:35 am

Voor dat salaris zou ik heel graag toiletmeneer worden! Van Basten heeft niet gezegd dat hij zijn contract moet inleveren. Perez wordt op basis van zijn prestaties naar het 2de gezet. Dat is in het bedrijfsleven toch ook niet ongebruikelijk.

Kaboem

Bericht door Kaboem » za aug 09, 2008 9:38 am

Inderdaad, maar Joey wil graag dat Perez de mogelijkheid krijgt om mee te trainen met het 1e om daar de sfeer te verzieken en te muiten.
Bertje for President!

joey
Erelid

Bericht door joey » za aug 09, 2008 9:44 am

Jong Ajax is geen team voor volwassen profs.

Grappig verwijt van jou, Boem. Ik had om te beginnen Perez niet teruggehaald van PSV. En als hij er toch was, had ik hem meteen duidelijk gemaakt dat er voor hem geen toekomst was bij Ajax. In april dus en niet nu. Ik had hem echt niet eerst hoeven zien om te weten dat hij niets toevoegt, hoor.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » za aug 09, 2008 9:47 am

Je doet net of het een "op staande voetje" was zonder doorbetaling van salaris. :ajaxsmiley.gif:

Kaboem

Bericht door Kaboem » za aug 09, 2008 9:48 am

Maar dat wilde MVB wel, dus dat doet totaal niet ter zake. En daarnaast is het geen verwijt, het is namelijk wat jij gisteren zelf voorstelde.
Laatst gewijzigd door Kaboem op za aug 09, 2008 9:48 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Bertje for President!

joey
Erelid

Bericht door joey » za aug 09, 2008 9:48 am

Dat zou natuurlijk nooit kunnen. Ajax heeft geen enkele reden om Perez op staande voet te ontslaan.

M..

Bericht door M.. » za aug 09, 2008 9:49 am

Joey, hoe zit Perez zijn contract eruit? Staat daarin dat hij betaald wordt om in het eerste elftal te spelen of staat daarin dat hij betaald wordt om te voetballen? En zagen de contracten bij blinker en Robbie Witschge er aan de maas hetzelfde uit?

goodfella

Bericht door goodfella » za aug 09, 2008 9:50 am

Joey, ook in het 2de kan Perez gewoon zijn beroep, dat van voetballer, uitoefenen. Dus eigenlijk is die opmerking over het schoonmaken van de plees niet van toepassing.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » za aug 09, 2008 9:51 am

joey schreef:Dat zou natuurlijk nooit kunnen. Ajax heeft geen enkele reden om Perez op staande voet te ontslaan.
Nee, maar zo doe je namelijk wel. Je weet absoluut niet hoe het precies zit net zoals M al aangeeft, maar je weet bij voorbaat al wel dat het schandalig van Marco is.

Maar ja, die egoïstische patser kan toch niets meer goed doen sinds hij de euvele moed had om JC tegen te spreken.

goodfella

Bericht door goodfella » za aug 09, 2008 9:56 am

JC? Dat is toch die man die vond dat Ajax Roger moest halen? De slechtste speler die ik de afgelopen 10 jaar voorbij heb zien huppelen in de Arena.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » za aug 09, 2008 10:01 am

Ja, dezelfde die vond dat alle jeugdtrainers op straat geflikkerd moesten worden. Prima idee hoor, maar hadden die dan geen rechten?
Wel schreeuwen over de rechten van klaploper Perez, maar trainers die al jaren hun best doen voor hun cluppie gewoon dumpen.
Wat klopt hier niet? :hypocrite.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » za aug 09, 2008 10:03 am

Die zitten op jaarcontracten. Bovendien weten we daarvan dus echt niet hoe het zag. Cruijff heeft nooit zijn versie van het verhaal gegeven. Hoor en wederhoor, weet je nog?

We zullen zien wat de AC gaat zeggen. En wat Van Basten gaat doen als hij ongelijk krijgt.

Plaats reactie