Theo Janssen
Moderator: mods
Re: Theo Janssen
Ja, hehe. Theo had als tiener ooit een seizoenkaart op CC op Monnikenhuize.
- InnerHarbour
Waarom niet, iedereen eet toch waar Theo zijn hart ligt, heb er geen enkel probleem mee.Ajaciedjuh schreef:Ik hoor zojuist dat Janssen met Vitesse sjaal op de tribune zat bij de wedstrijd Vitesse-Heracles. Dat kan dus echt niet
YNWA
- Ajaciedjuh
Als je in dienst bent met een 'concurrent', kun je dat niet maken. Er gaan zitten is geen probleem.InnerHarbour schreef:Waarom niet, iedereen eet toch waar Theo zijn hart ligt, heb er geen enkel probleem mee.Ajaciedjuh schreef:Ik hoor zojuist dat Janssen met Vitesse sjaal op de tribune zat bij de wedstrijd Vitesse-Heracles. Dat kan dus echt niet
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ik vind het wel schattig. En Vitesse is alles behalve een concurrent.
IK GELOOF!!!!!!
-
Laatste wedstrijd van het seizoen is Vitesse-uit, Theo investeert zo in Ajax.Rishi schreef:Ik vind het wel schattig. En Vitesse is alles behalve een concurrent.

Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
- Daily Blind
Uitstekende wedstrijd!
'Ik ben sowieso wel een beetje klaar met dat gezeur'
Woensdag, 28 maart 2012 om 07:44
Theo Janssen zal met wisselende gevoelens terugkijken op zijn eerste seizoen bij Ajax. De dertigjarige middenvelder maakte vorig jaar zomer de overstap van FC Twente naar Amsterdam, mede doordat hij daar Champions League-voetbal kon spelen. Ajax werd in de groepsfase echter geëlimineerd en rond Janssen zelf was het ook een tijdje rumoerig. “Mensen praten en roepen graag wat, en als er één begint volgt de rest.”
Janssen tekende bij zijn binnenkomst een driejarig contract bij de kampioen. Waar hij bij FC Twente de aanjager op het middenveld was, bleek hij in de eerste maanden bij Ajax echter wat kleurloos. Frank de Boer zette hem op de plek van defensieve middenvelder en soms was Janssen een complete wedstrijd onzichtbaar. Later herstelde De Boer zijn fout en posteerde hij de Arnhemmer in een meer aanvallende rol. Statistisch gezien behoort Janssen tot de betere middenvelders, met vijf doelpunten en zes assists.
“Blijkbaar heb ik toch iets goed gedaan. Mensen praten en roepen graag wat, en als er één begint volgt de rest. Zo is het nu ook gegaan”, zegt Janssen op de officiële clubwebsite. “Ik ben sowieso wel een beetje klaar met dat gezeur. Een paar maanden geleden was het nog fijn als ik er niet bij was, maar daarna heb ik volgens de pers een paar keer redelijk gespeeld en ben ik weer belangrijk. Ik kan daar heel weinig mee”, zegt hij. Afgelopen zondag zegevierde Ajax thuis over PSV (2-0), maar ontbrak Janssen door een schorsing.
“We hebben zondag een signaal afgegeven aan alle clubs en heel Nederland”, zegt de routinier. “Dat is heel belangrijk. Bovendien staat PSV nu op vier punten, dus zij krijgen het nu heel moeilijk. Verder ben ik er ook van overtuigd dat we onze goede serie voortzetten.” Dat Ajax weer helemaal terug is in de titelrace doet Janssen deugd. “Ik heb het de laatste twee jaar meegemaakt. Mijn oude trainer Steve McClaren zei ook altijd: ‘Het gaat om de laatste maanden. Daarin worden de prijzen verdeeld. De eerste zes, zeven maanden is een kwestie van bijblijven.’”
“Gelukkig doen we nog steeds mee en laten we hopen dat het net zo gaat als vorig jaar.” Janssen legt ook uit wat volgens hem een groot verschil is tussen zijn oude club FC Twente en zijn huidige club. “In het jaar dat wij kampioen werden met FC Twente werd een achterstand of nederlaag van Ajax in elk stadion met gejuich ontvangen. Als Twente een wedstrijd verliest wordt dat hier in Amsterdam en bij de andere concurrenten gevierd, maar verder nergens. Dat is het hele grote verschil. Ajax roept een bepaalde weerstand op bij andere clubs, maar dat maakt het ook wel weer mooi moet ik eerlijk zeggen. Dat is het mooiste wat er is.”
-
Van AS/Voetbalprimeur
Als het bericht klopt, waar staat Theo dan zondag? Of zit hij?
Als het bericht klopt, waar staat Theo dan zondag? Of zit hij?
Janssen niet meer als controleur
Door sv, 30 maart 2012 13:35, 2850 keer bekeken, Bron: Voetbalprimeur.nl |Wed 50 euro gratis op wedstrijden
Theo Janssen speelt waarschijnlijk niet meer als controleur. Frank de Boer zei vrijdag op de persconferentie daar de voorkeur te bleven geven aan Vurnon Anita en Eyong Enoh.
'Theo kan incidenteel nog wel op die positie spelen, maar voor de rest speelt Enoh of Anita daar', zei De Boer volgens Voetbalprimeur.nl. 'Natuurlijk, Theo kan daar ook spelen, maar voor het team is het beter als Enoh of Anita daar staat.'
Over Anita zegt de oefenmeester: 'Hij heeft zich de laatste jaren al goed ontwikkeld. Door personele problemen kwam hij op de backpositie terecht, maar hij heeft zich altijd voorbeeldig gedragen. Nu speelt hij op zijn favoriete positie en dat vult hij hartstikke goed in'.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Ik denk dat hij zondag nog speelt, maar tegen Heerenveen plaats gaat maken op het middenveld voor de Jong.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Theo Janssen
Zou kunnen Alexander. FdB heeft op het middenveld een luxeprobleem. Janssen speelde uitstekend bij ADO, maar Enoh speelde een wereldpot tegen PSV. Lijkt een moeilijke keuze. En dan te bedenken dat ze wellicht tegen Heerenveen allebei op de bank zitten, als Kolbein dan in de spits zou starten.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Wel pas na de rode kaart voor Ali Chemicali.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Janssen speelde uitstekend bij ADO, maar Enoh speelde een wereldpot tegen PSV.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Het kan aan mij liggen, maar ik zou zweren dat Janssen al tijden niet meer als controleur speelt.Demosthenes schreef: Als het bericht klopt, waar staat Theo dan zondag? Of zit hij?
-
Enoh is terug, Anita speelt? Eriksen eruit? Theo als dynamische linksbuiten? Theo linksback?wimpey schreef:Het kan aan mij liggen, maar ik zou zweren dat Janssen al tijden niet meer als controleur speelt.Demosthenes schreef: Als het bericht klopt, waar staat Theo dan zondag? Of zit hij?
Enoh was tegen psv de vervanger van Janssen op linkshalf, lijkt mij, Demo.
Enoh zat tegen ADO op de bank, want toen was Janssen beschikbaar.
-
Als het bericht klopt:wimpey schreef:Enoh was tegen psv de vervanger van Janssen op linkshalf, lijkt mij, Demo.
waar speelt Janssen dan?Theo Janssen speelt waarschijnlijk niet meer als controleur. Frank de Boer zei vrijdag op de persconferentie daar de voorkeur te bleven geven aan Vurnon Anita en Eyong Enoh.
-
Dan klopt het niet dat FdB zei met Enoh en Anita te gaan spelen of Anita als linksback? Ik neem aan dat hij Anita als middenvelder ziet.
Precies. Anita is op die positie eerste keuze en als hij niet beschikbaar is speelt Enoh daar.
Ik ben blij dat Janssen definitief verlost is van de plek waar hij niet thuis hoort. Theo kan belangrijk zijn voor Ajax maar dan moet je hem wel opstellen daar waar zijn kwaliteiten ook tot uiting kunnen komen. Hopelijk groeit hij in de komende weken en het volgend seizoen nog eens terug naar de geweldige vorm die hij bij Twente liet zien.
Ik ben blij dat Janssen definitief verlost is van de plek waar hij niet thuis hoort. Theo kan belangrijk zijn voor Ajax maar dan moet je hem wel opstellen daar waar zijn kwaliteiten ook tot uiting kunnen komen. Hopelijk groeit hij in de komende weken en het volgend seizoen nog eens terug naar de geweldige vorm die hij bij Twente liet zien.
Nil volentibus arduum
Op de basisschool had je wat remidial teaching op het gebied van begrijpend lezen wel kunnen gebruiken!Demosthenes schreef:waar speelt Janssen dan?Theo Janssen speelt waarschijnlijk niet meer als controleur. Frank de Boer zei vrijdag op de persconferentie daar de voorkeur te bleven geven aan Vurnon Anita en Eyong Enoh.

Knap van Theo dat hij het ruim 20 minuten met Joep Schreuder kan volhouden. 

Nil volentibus arduum
Theo staat een beetje te liegen. Misschien was ie niet op het Leidseplein, maar zeker wel in de Lange Leidsedwarsstraat.
Dan was-ie dus niet op het Leidseplein.
Wat moet je nou in het Cooldown Cafe Alexander?
Wat moet je nou in het Cooldown Cafe Alexander?

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Wees nou maar gewoon trots op Theo dat hij in staat was om 20 minuten met Joep fucking Schreuder te praten zonder 'm fysiek te belagen. Dat hij daar niet z'n hele privé leven op tafel gaat leggen vind ik niet meer dan logisch. Wat hebben mensen er mee te maken of hij wel eens in het centrum komt. Gaat nergens over.Alexander schreef:Theo staat een beetje te liegen. Misschien was ie niet op het Leidseplein, maar zeker wel in de Lange Leidsedwarsstraat.
Nil volentibus arduum