Dennis Rommedahl
Moderator: mods
Re: Dennis Rommedahl
Als Dennis ook vertrekt moet er toch wel wat bij?
Zou beroerd zijn. Geen topspeler, maar wel een met specifieke kwaliteiten. Bovendien krijgen we er geen transfersom voor.
Ik hoop dat hij nog een jaartje blijft, maar vrees het ergste. Dom van Ajax.
Ik hoop dat hij nog een jaartje blijft, maar vrees het ergste. Dom van Ajax.
Face your fears and live your dreams, No Fear
-
- AT Toto winner 15/16
3 ton vind ik ook wel erg weinig trouwens, ik dacht dat een gearriveerde voetballer bij AJAX toch wel wat meer verdiende zeg.
Verdiende voorheen ook (ruim?) het dubbele.
Eindelijk (bijna) weg. Heerlijk.
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
De aanbieding die Ajax gedaan heeft was schandalig laag, zo rond de 30% van het oorspronkelijke salaris (had ik vernomen van dezelfde bron als het Jol verhaalDe Dominee schreef:Volgens Derksen (...) zit Rommedahl in een spagaat. Hij heeft het erg naar zijn zin in Nederland en bij Ajax maar naar verluidt heeft Ajax 300.000 geboden en bieden diverse buitenlandse clubs het drievoudige daarvan.

Ga er nog steeds vanuit dat dat ook wel gebeurd.
Je bedoelt dat hij een miljoen (of zo) laat lopen, omdat hij zo graag in Amsterdam wil wonen?
Dit is een fijne stad, maar zo fijn..???
Dit is een fijne stad, maar zo fijn..???
Het stinkt aan alle kanten!
Vergeet niet dat die beste man in Engeland al de nodige centen heeft verdiend. En het basissalaris wat Ajax hem aanbiedt is 300.000 euro, exclusief premies, dus dat kan nog oplopen.
Als hij het hier naar zijn zin heeft en toch al genoeg geld heeft, waarom dan niet blijven (voor alsnog een vrij vorstelijk salaris natuurlijk)? Maar goed, daar twijfelt hij nu dan ook over, maar ik hoop van harte dat DSD zijn hart volgt.
Als hij het hier naar zijn zin heeft en toch al genoeg geld heeft, waarom dan niet blijven (voor alsnog een vrij vorstelijk salaris natuurlijk)? Maar goed, daar twijfelt hij nu dan ook over, maar ik hoop van harte dat DSD zijn hart volgt.

Volgens Kicker praat Lerby namens Rommedahl met de 1.FC Köln.
http://www.transfermarkt.de/de/dennis-r ... eite4.html
http://www.transfermarkt.de/de/dennis-r ... eite4.html
Het stinkt aan alle kanten!
Deense media melden dat Rommedahl heeft gekozen voor Olympiakos.
http://www.bold.dk/nyt/Avis-Rommedahl-til-Graekenland
http://www.bold.dk/nyt/Avis-Rommedahl-til-Graekenland
- Daily Blind
Kijk de dag begint al goed. Ik hoorde dit gisteren ook al, maar niet via een officieel kanaal. Maar het doet me goed dat de bron het goed had. 

Ajax moet nu wel 1 of 2 voorhoedespelers gaan aantrekken. Urby, Suarez en Sulejmani zijn nog over, daarachter hebben we niks?!
Ozbiliz doet het leuk, maar hoe houdt die zich staande in de HCE en de (V)CL?!
Ozbiliz doet het leuk, maar hoe houdt die zich staande in de HCE en de (V)CL?!
Op z'n minst een spits aantrekken. De rol van Rommedahl kan ook ingenomen worden door een jeugdspeler (Jozefzoon of Ozbiliz).
Zijn zaakwaarnemer (Lerby?) Is in Athene en verwacht de deal daar binnen enkele dagen rond te maken.
Merk dat ik toch enigszins teleurgesteld ben.
Merk dat ik toch enigszins teleurgesteld ben.
Jammer dat DSD gaat. Wens 'm veel succes in Griekenland.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
843 Teletekst wo 14 jul
***OETBAL******************************
**** Rommedahl naar Olympiakos Piraeus
**Dennis Rommedahl (31) verruilt Ajax
voor het Griekse Olympiakos Piraeus.De
Deense international was na drie jaar
Amsterdamse dienst transfervrij.
Rommedahl tekende voor twee seizoenen
bij Olympiakos,dat getraind wordt door
de Duitser Ewald Lienen.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
YES
Matige speler met een groot salaris verdwijnt. Goede zaak.
-
- AT Toto winner 10/11
Dat grote salaris zou sowieso verdwijnen, dus je gejuich is nogal gedateerd.Jöhnk schreef:YES
We zijn in de breedte verzwakt in de aanval nu Pantelic, Rommedahl en Kennedy weg zijn. Zijn natuurlijk geen toppers, maar nu hebben we gewoon niemand als back-up. De aanval bestaat uit precies vier spelers, Suarez, Emanuelson, Sulejmani en Suk.
Goed dat de middelmaat verdwijnt. Het is alleen nu de vraag wat Ajax ervoor in de plaats haalt.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ik had 'm er ook nog wel bij willen hebben. Echt een topgozer, Dennis. Zal nooit vergeten hoe hij na een training in het stadion een klas met Deense schoolkinderen ontdekte, de tribune opliep en alle tijd voor ze nam om met ze te kletsen en op de foto te gaan. Die kinderen wisten van bewondering niet waar ze kijken moesten, haha.
Blijft altijd aardig, ook als 'ie een kutwedstrijd speelde. Kan ik waarderen, en wens hem heel veel succes bij Olympiakos.
Blijft altijd aardig, ook als 'ie een kutwedstrijd speelde. Kan ik waarderen, en wens hem heel veel succes bij Olympiakos.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- Ajaciedjuh
Ik vind het ook jammer dat hij weg is. Hij had nog van prima waarde kunnen zijn voor Ajax. Zeker als invaller. Op deze positie zal Ajax zich dus ook moeten versterken, zeker als ook nog Suarez weg zou gaan.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Een opvolger voor Rommedahl kopen? Dat strookt toch niet met het voorgeschreven beleid...alleen directe versterkingen, wist je nog.