Ik denk inderdaad dat Ten Cate z'n spelers heeft geïnstrueerd om Huntelaar zo aan te spelen. :DVoetske schreef:Waar ik me ook al een hele tijd aan zat te ergeren is, waarom Huntelaar steeds maar weer van de kamikaze ballen kreeg ( krijgt ) alle ballen van b.v. Stekeleburg op Huntelaar komen op zo'n maniet aan dat je er als spits geen ruk mee kan doen.En dat vanaf wedstrijd nr1 dat HtC staat te roepen dat KjH meer mee moetgaan voetballen.En van de kant van Stekeleburg is daar nooit geen verandering in gekomen, steeds maar weer van die kansloze ballen .. blijkbaar was dat in het kader van hettactisch plaatje van HtC de bedoeling ..
Huntelaar heeft in de maanden november/december niet of nauwelijks aanvoer gehad. Ajax creëerde destijds überhaupt geen kansen. Inmiddels gaat het al weer een stuk beter.
Precies. En Ten Cate eist dus meer van Huntelaar. Hij vindt dat Huntelaar zich teveel concentreert op doelpunten en wil dat hij meer gaat mee voetballen, omdat hem dat het beste lijkt voor Ajax. En niet omdat hij Huntelaar 'kapot wil maken' of iets dergelijks.Rosenberg9 schreef:Zo simpel is het natuurlijk niet! Overigens was het niet alleen de snor die commentaar had, ook Hugo Borst zei bijvoorbeeld pittige dingen afgelopen zondag.
Waar het op neerkomt is dat als je een spits hebt die er dertig inschiet, je hem ook zo zou moeten gebruiken dat ie dat blijft doen. Mits dat natuurlijk past in een concept dat bij je club en cultuur hoort. En dat is zo. Je gaat toch ook niet van Ogararu vragen of hij gaat keepen en hem dan afserveren omdat ie niet kan keepen?
Dat wil ik graag afwachten. Ik heb ook m'n twijfels, maar we weten in ieder geval waar het bij Babel aan schort. En laten we eerlijk zijn, Huntelaar heeft dit seizoen niet genoeg laten zien om onbetwiste basisspeler te blijven. Het is Ten Cate z'n goed recht om iemand anders de kans te geven. Als Babel er niets van bakt zet Ten Cate Huntelaar er heus wel weer in.Jöhnk schreef:Dat vind ik wel meevallen. Huntelaar loopt dit seizoen nog altijd netjes 2 op 3. Ondanks alles. Dat zie ik Babel niet halen.
De trainer is niet verantwoordelijk voor de financiën. Hij heeft geen 9 miljoen neergeteld voor Huntelaar. Toegegeven, ik zou het zonde vinden als Huntelaar op een zijspoor belandt en voor een lage transfersom vertrekt, maar tot nu toe is daar nog niet zoveel aanleiding voor.Rosenberg9 schreef:En dat is een enorme kapitaalsvernietiging! Had dan Huntelaar verkocht in de winter. Een jaartje bank kost miljoenen!