Ajax Rules schreef:Maar tegelijk lijkt Raiola een enorm blok aan het been en steekt hij veel te veel geld in eigen zak.

Gaan die euro's ten koste van de speler dan? Is het geld 'uit de portemonnee' van de speler dan, dat Raiola 'achterhoudt' ?
Meestal niet.
Want het is een Manchester United dat opeens met 49 miljoen meer gaat zwaaien omdat ze zich door Raiola bij hun kloten laten pakken.
Raiola bedingt een gigantische fee, maar het is doorgaans "gevonden geld", het zijn euro's die de clubs in hun kas hadden gehouden wanneer de begeleider niet Mino, maar Ali of Hans of Rob had geheten.
Yopii schreef:Zo zijn voetballers, ze willen allemaal bij die pizzabakker zitten. Kwestie van pikorde.
Ik ga met AR mee. Hier trekt De Ligt zich echt geen reet van aan, heb ik het idee. Zie de anekdote over Matthijs en zijn adidas schoenen.Ajax Rules schreef:Lijkt me heeeel sterk dat De Ligt dat heeft. Die zal bij Raiola zitten om er beter van te worden. En aan de ene kant geloof ik dat je er ook beter van wordt, want hij is gewoon enorm goed in zijn werk.
Die jongen wil gewoon geestelijk onafhankelijk zijn en daar zit een team 'onafhankelijke denkers' bij die hem gezamenlijk begeleiden. Barry Hulshoff is zo'n onafhankelijk figuur en Carmine Raiola is eveneens één van die mensen die 'onaangepast' is in zijn denken en in zijn daden.
Ook Koeman zit in "team De Ligt". Koeman is er overigens voorstander van dat grote talenten een paar jaar langer in de Eredivisie blijven. Ook Van Dijk en Wijnaldum hebben zojuist heel erg goede reclame gemaakt voor de --vrij logische-- redenatie dat iets meer geduld en een geleidelijke carrièreopbouw loont.