Theo Janssen

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Lionel

Re: Theo Janssen

Bericht door Lionel » do jan 19, 2012 10:32 pm

Nog een klassieker: AZ is mijn club!
IK GELOOF!!!!!!

Lionel

Bericht door Lionel » do jan 19, 2012 10:33 pm

Als we dan toch bezig zijn:

Ik keer nooit meer terug bij Ajax.
IK GELOOF!!!!!!

zeux

Bericht door zeux » do jan 19, 2012 10:36 pm

:ajaxsmiley.gif:

Die van Wimpey is veul mooier hoor!

:headbang.gif:
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

999

Bericht door 999 » do jan 19, 2012 11:44 pm

.. en het vriest nog niet eens .. :smallgrin.gif:
Blij met de punten ...

999

Bericht door 999 » vr jan 20, 2012 8:59 am

Zeux schreef::ajaxsmiley.gif:

Die van Wimpey is veul mooier hoor!

:headbang.gif:
wimpey schreef: De balans klopt dit seizoen niet. We teren teveel op individuele oprispingen en kunnen het als team niet bolwerken.
Is wel een goeie sig voor iedereen die het er mee eens is .. vooral dat Wimpey wrote dan niet vergeten .. :smallgrin.gif:
Blij met de punten ...

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » ma jan 23, 2012 12:10 pm

Maatje XXXL voor Theo de volgende wedstrijd.

Toppie

Bericht door Toppie » ma jan 23, 2012 2:32 pm

Zlatan Son of God schreef:Maatje XXXL voor Theo de volgende wedstrijd.
Theo Janssen is een miskoop had lekker bij Twente gebleven hadden we de Zeeuw nog gehad slechter kon niet.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo feb 26, 2012 9:13 pm

Inmiddels dus wisselspeler.

Wat heb ik me in die jongen vergist zeg. Ondanks dat ik de noodzaak van zijn transfer niet direct zag, zijn positie was niet ons grootste probleem, was ik er wel van overtuigd dat hij iets zou toevoegen aan het elftal. Een prachtige trap maar ook de wedstrijdmentaliteit die je nodig hebt in belangrijke wedstrijden.

Ligt Amsterdam dan toch te ver van Arnhem af? Hij zal komende zomer wel richting Vitesse vertrekken.
Nil volentibus arduum

Lionel

Bericht door Lionel » zo feb 26, 2012 9:57 pm

Ach wisselspeler...

Frank wilde gewoon niét wisselen en Theo kwam terug van een blessure.
IK GELOOF!!!!!!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma feb 27, 2012 10:12 am

Maar volgens dit berichtje op AN was hij ook echt 2e keuze:

Theo Janssen even op het tweede plan

27 februari 2012

Theo Janssen zal even genoegen moeten nemen met een rol op het tweede plan. D middenvelder was fit, maar bleef tegen Excelsior de gehele wedstrijd op de bank. Volgens Frank de Boer had dat niet te maken met het kunstgras van Excelsior. "Ik vind dat andere jongens het de laatste weken goed hebben ingevuld. Daarom heb ik hen het vertrouwen gegeven."

En dat is natuurlijk ook niet zo vreemd. Theo is helaas geen schim van de klassespeler die hij bij Twente was.
Nil volentibus arduum

martijn401

Bericht door martijn401 » ma feb 27, 2012 10:15 am

Op Eredivisie live zei de Boer vooraf aan de wedstrijd, dat het te maken had met kunstgras, en daarna voegde hij toe dat hij het huidige middenveld wilde laten staan.

Maar inderdaad een begrijpelijke keuze. Ik denk ook niet dat hij volgend jaar nog bij Ajax speelt.

999

Bericht door 999 » ma feb 27, 2012 12:09 pm

Janssen gepasseerd geloof er niks van, zal wel met zijn blessure en het kunstgras te maken hebben gehad ..
Blij met de punten ...

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo mar 04, 2012 6:44 pm

Janssen heeft al afscheid genomen van Ajax. Interview zojuist: hopen dat ze (Ajax) kampioen worden......... :1evil.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Rooie

Bericht door Rooie » zo mar 04, 2012 6:48 pm

Laat er geen traan om, zette vandaag weer geen stap te veel...

Alexander

Bericht door Alexander » zo mar 04, 2012 7:37 pm

Was weer dramatisch! En wat een raar interview op EL!

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » zo mar 04, 2012 7:42 pm

Wat werd er dan allemaal gezegd in die interview?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Lionel

Bericht door Lionel » zo mar 04, 2012 7:49 pm

Wordt ook helemaal verkeerd gebruikt!
IK GELOOF!!!!!!

Alexander

Bericht door Alexander » zo mar 04, 2012 8:17 pm

http://eredivisielive.nl/video/43129-ja ... orden.html

Hoe zou hij anders gebruikt moeten worden?

jabu

Bericht door jabu » zo mar 04, 2012 10:05 pm

Dat zegt hij toch zelf in dat interview dat jij plaatst? Hij komt beter tot zijn recht met spelers met meer diepgang om hem heen.

999

Bericht door 999 » zo mar 04, 2012 10:14 pm

En dat zag je bij de 4 - 1 tegen Roda Jc ..
Blij met de punten ...

Alexander

Bericht door Alexander » zo mar 04, 2012 10:26 pm

Vond je hem zo goed toen Boerrighter speelde?

Janssen moet eens stoppen met die smoesjes en als profvoetballer gaan leven.

999

Bericht door 999 » zo mar 04, 2012 11:34 pm

Ach gut, Je bent um zwaar bezopen en al paffend tegen gekomen in het uitgaansleven .. en Boerigter moet niet zoveel bijklussen krijg ie het van in zijn rug natuurlijk ..
Blij met de punten ...

999

Bericht door 999 » ma mar 05, 2012 8:49 am

Theo Janssen geeft strijd op

AMSTERDAM – Zoals Frank de Boer al voorspelde, liet Theo Janssen tegen Roda JC (4-1) zien in het restant van de competitie van waarde te kunnen zijn voor Ajax. ,,Volgens de media kan ik er niks van en pas ik niet bij Ajax”, doelde de middenvelder op de artikelen , die na het duel met Excelsior verschenen over het ‘ongelukkige huwelijk’ en zijn bijrol. ,,Maar niemand die aan mij vroeg waarom ik niet speelde”, aldus de extraverte Arnhemmer.

,,Ik wilde niet mee naar Excelsior, omdat ik nog niet helemaal fit was”, gaf Janssen de werkelijke reden van zijn reserverol. ,,Maar de trainer wilde me er graag bij hebben voor het geval dat. Alleen als het echt nodig was, zou ik erin komen. Maar het ging prima”, aldus de Ajacied.

,,Ik heb geen zin meer om me tegen al die onzinverhalen te verdedigen”, gaf hij de strijd op. Zoals hij zich ook heeft neergelegd bij het – in zijn ogen – veel te hoge verwachtingspatroon. ,,Jullie verwachten van mij dat ik per wedstrijd zes keer iemand alleen voor de keeper zet, drie keer op de lat schiet en twee keer scoor. Als Ajax slecht speelt, lag dat aan mij. En als het goed was, kwam ik weinig aan de bal. Iedereen kijkt naar vorig seizoen bij FC Twente, maar vergeet dat ik veel dieper stond en daardoor veel meer voor de goal kwam. Daardoor viel ik meer op.”

Janssen: ,,Iedereen weet wat ik kan. Als iemand de diepte ingaat, leg ik die bal in zijn voeten. Zo speel ik al veertien jaar.” Hij is het oneens met alle kritiek. ,,Ik ben redelijk tevreden. Al kan het natuurlijk altijd beter.” Zijn medespelers en Frank de Boer spraken hun vertrouwen in hem uit. ,,Maar het belangrijkste is dat ik in mezelf geloof. En dat doe ik. En als ik speel, geef ik elke keer honderd procent.”

Tussen neus en lippen door zei Janssen niet meer op een uitnodiging voor Oranje te rekenen. ,,Dat is klaar. Waarom? Ik heb niet het gevoel dat ik er dicht bij zit. Ik vond Kevin Strootman heel goed en Stijn Schaars speelt in Portugal. Hopelijk wordt het een fantastisch EK. Mensen die me kennen weten of ik erop in zou gaan als de bondscoach me belt.”
Blij met de punten ...

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » ma mar 05, 2012 10:26 am

999 schreef:Ach gut, Je bent um zwaar bezopen en al paffend tegen gekomen in het uitgaansleven .. en Boerigter moet niet zoveel bijklussen krijg ie het van in zijn rug natuurlijk ..
Haha die van Boerrigter vind ik wel mooi. :headbang.gif: Doet Derk al aan yoga? Heeft ie serieus nodig lijkt me... Theo verschijnt niet in het uitgaansleven, althans nooit in Amsterdam. Hij kart altijd direct terug naar Arnhem en wordt nog maar weinig met zijn Ernemse vriendengroepje op de Korenmarkt gezien. Hij zou zich ook nietecht meer klem zuipen bij vrienden thuis en tot slot is hij al ruim 1,5 jaar niet meer op zijn kont stuiterend op de snelweg gezien met een tray Grolsch.
Alexander schreef:Vond je hem zo goed toen Boerrighter speelde?

Janssen moet eens stoppen met die smoesjes en als profvoetballer gaan leven.
Janssen is bij Ajax als één van de meest serieuze jongens van de selectie met het vak bezig. Te serieus soms heb ik het idee, slaat zelden een training over, ook tijdens blessureperiode extreem hard fanatiek revalidatieprogramma gedaan op De Toekomst en daarnaast in dat centrum waar Jari altijd kwam.

Toen Boerrigter nog meedeed vond ik Theo wel één van de besten ja. Niet altijd, maar hij was wel 9 van de 10 keer zuiver in de passing. Helaas komt hij wel loopvermogen tekort en geven zijn teamgenoten hem veel te weinig ballen. Met Anita vlak naast of achter hem zie ik het wel gebeuren dat Ajax als een écht team vecht en Vurnon veel ballen snel bij Theo inlevert na intercepties en het dichtlopen van gaten. In wedstrijden dat heel Ajax belabberd speelde viel hij (vond ik) vrijwel altijd nog positief op met een belangrijke assist of een cruciaal afstandsschot. Theo drinkt nu ook veel van die herstelshakes en die banaan kiwi sappies, BLEGHHH... :blackcat.gif: Als een speler het beste in zijn vel zit met 8 bier en een pakkie peuken dan moet je hem maar gewoon 8 bier en een pakkie peuken laten consumeren...

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo mar 18, 2012 11:20 am

Ik hoor zojuist dat Janssen met Vitesse sjaal op de tribune zat bij de wedstrijd Vitesse-Heracles. Dat kan dus echt niet :1evil.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Plaats reactie