Oleguer Presas
Moderator: mods
-
Helemaal niet, het lijkt me dat we daarvoor Wielaert rustig moeten beoordelen. Dat gaat niet na 4 wedstrijden. Ik wil zeggen dat Oleguer aan de hand van deze cijfers blijkbaar toch niet zo'n vreselijke miskoop is als sommigen hier constant lopen te beweren. En het feit of van Basten zelf ook denkt dat Oleguer niet brengt wat hij verwachtte doet daarbij niet zoveel ter zake denk ik. Misschien (hoewel we van Basten dan natuurlijk wel belachelijk moeten maken omdat hij dan weer wat anders probeert) moet van Basten een kijken hoe het gaat met een achterhoede van der Wiel-Wielaert-Oleguer-Vermaelen.
Als de punt naar achter het systeem blijft, kan je Vertonghen daar neerzetten. Dan krijg je iets als:
-----------------Stekelenburg-------------------
Wiel-----Wielaert------Oleguer------Vermaelen
------------------Vertonghen--------------------
----Enoh----------------------------Lindgren----
Suarez--------------------------------Sulejmani
-------------------Cvitanch----------------------
Als de punt naar achter het systeem blijft, kan je Vertonghen daar neerzetten. Dan krijg je iets als:
-----------------Stekelenburg-------------------
Wiel-----Wielaert------Oleguer------Vermaelen
------------------Vertonghen--------------------
----Enoh----------------------------Lindgren----
Suarez--------------------------------Sulejmani
-------------------Cvitanch----------------------
Laatst gewijzigd door LucaS op vr feb 20, 2009 9:19 am, 1 keer totaal gewijzigd.
I think I lost my fucking headache
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
-
Misschien denken ze allemaal dat ze tegen hem toch nog wel voldoende kansen krijgen , Oleguer is gewoon een psychologisch wapenLucaS schreef:Dus die cijfers van Oleguer zijn toeval volgens jou?Peter schreef:Mwah, als die Gilardino wat scherper was geweest en Montolivo ook wat koeler, dan hadden we hier nooit over gesproken.

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Yep in mijn ogen wel. Ligt ook wel een beetje aan de tegenstanders vind ik. De afgelopen weken kregen we NEC (uit), Groningen (Uit), Heerenveen (Thuis). Zijn geen makkelijke tegenstanders, dus wie kan mij beloven dat hij het daar achterin wel droog had weten te houden?LucaS schreef:Dus die cijfers van Oleguer zijn toeval volgens jou?Peter schreef:Mwah, als die Gilardino wat scherper was geweest en Montolivo ook wat koeler, dan hadden we hier nooit over gesproken.
-
Met Oleguer zijn er ook een aantal uitwedstrijden gewonnen hoor.Peter schreef:Yep in mijn ogen wel. Ligt ook wel een beetje aan de tegenstanders vind ik. De afgelopen weken kregen we NEC (uit), Groningen (Uit), Heerenveen (Thuis). Zijn geen makkelijke tegenstanders, dus wie kan mij beloven dat hij het daar achterin wel droog had weten te houden?LucaS schreef:Dus die cijfers van Oleguer zijn toeval volgens jou?Peter schreef:Mwah, als die Gilardino wat scherper was geweest en Montolivo ook wat koeler, dan hadden we hier nooit over gesproken.
Die jongen is gewoon een pure verdediger. Kraak noch smaak, maar hij doet z'n werk. In mag dat wel.
- Daily Blind
Oleguer is geen mooie verdediger, maar wat jij nu zegt peter is onzin.Peter schreef:Yep in mijn ogen wel. Ligt ook wel een beetje aan de tegenstanders vind ik. De afgelopen weken kregen we NEC (uit), Groningen (Uit), Heerenveen (Thuis). Zijn geen makkelijke tegenstanders, dus wie kan mij beloven dat hij het daar achterin wel droog had weten te houden?LucaS schreef:Dus die cijfers van Oleguer zijn toeval volgens jou?Peter schreef:Mwah, als die Gilardino wat scherper was geweest en Montolivo ook wat koeler, dan hadden we hier nooit over gesproken.
Misschien is het juist wel het werk van Oleguer waardoor Gilardino niet in het spel zat. Dus volgens jou theorie waren de verdedigers van Fiorentina ook 10x niks. Want als Suarez en metname Sulejmani wat scherper waren geweest dan...
-
Psies. Oleguer lijkt heel statisch, maar hij staat altijd goed en laat zich niet makkelijk uitspelen. Gewoon een degelijke verdediger.Zlatan Son of God schreef:Oleguer is geen mooie verdediger, maar wat jij nu zegt peter is onzin.Peter schreef:Yep in mijn ogen wel. Ligt ook wel een beetje aan de tegenstanders vind ik. De afgelopen weken kregen we NEC (uit), Groningen (Uit), Heerenveen (Thuis). Zijn geen makkelijke tegenstanders, dus wie kan mij beloven dat hij het daar achterin wel droog had weten te houden?LucaS schreef: Dus die cijfers van Oleguer zijn toeval volgens jou?
Misschien is het juist wel het werk van Oleguer waardoor Gilardino niet in het spel zat. Dus volgens jou theorie waren de verdedigers van Fiorentina ook 10x niks. Want als Suarez en metname Sulejmani wat scherper waren geweest dan...
-
2x hadden ze echt een levensgrote kans. En dat kwam volgens mij beide keren om dat Vermaelen een domme sliding inzet.Peter schreef:Ach, ik vond dat Fiorentina de mooiste kansen kreeg op goals, hoor. Om dan te zeggen dat we de boel daar achterin goed dicht hadden is mij wat te makkelijk. Maar goed, de meningen verschillen gewoon. Ik vond het allemaal kunst en vliegwerk.
Ik geef het je te doen: Vermaelen en Schilder die eigenlijk het niveau niet aankunnen. Oleguer heeft in ieder geval Gilardino en Mutu geneutraliseerd.