Dennis Rommedahl

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Jesse

Re: Dennis Rommedahl

Bericht door Jesse » zo jun 13, 2010 5:47 pm

Nee, ik vond het ook onbegrijpelijk dat Ajax DSD aantrok. Al vind ik hem niet eens zo slecht in z'n invalbeurten. Let wel: z'n invalbeurten. Ik heb hem eigenlijk nog nooit een goede wedstrijd zien spelen als hij in de basis stond.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo jun 13, 2010 5:50 pm

Laten we hopen dat hij dat nog minstens een dag volhoudt, Jesse. Daarna mag hij los.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo jun 13, 2010 6:00 pm

Hoe matig je hem ook vindt, er lijken op dit moment binnen Ajax geen alternatieven voor handen.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jun 13, 2010 8:23 pm

Bertje schreef:Hoe matig je hem ook vindt, er lijken op dit moment binnen Ajax geen alternatieven voor handen.
Daar heb je wel gelijk in. Maar hij blijft matig.

Zoals Jesse zegt, hij is alleen van enig nut als invaller en dan vooral als Ajax kan counteren.
Het stinkt aan alle kanten!

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » zo jun 13, 2010 8:34 pm

Afgelopen seizoen had ik eerder nog de hoop dat we onze messias op rechts, daarvoor had hij zijn naam al mee, gevonden hadden in Jozefzoon, maar daar heb ik dit kalenderjaar nog maar weinig van gehoord.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

D_skilled

Bericht door D_skilled » zo jun 13, 2010 8:38 pm

Jozefzoon is er bij lange na nog niet klaar voor. Misschien moet je in de winterstop overwegen om hem een half jaar te verhuren.

Michael_B

Bericht door Michael_B » ma jun 14, 2010 9:01 am

Bertje schreef:Hoe matig je hem ook vindt, er lijken op dit moment binnen Ajax geen alternatieven voor handen.
Inderdaad. Prima deal lijkt me, zeker gezien 1 jaar en significant lager salaris.
Face your fears and live your dreams, No Fear

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » zo jun 20, 2010 12:20 pm

Speelde gister prima.... Blijf het een leuke speler vinden!

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » ma jun 21, 2010 8:07 am

Vroeger was het een draver, maar hoe ouder hij wordt, hoe nuttiger hij is. Hij kiest z'n momenten beter en speelt slimmer in het algemeen. Niet slecht om hem erbij te hebben!!
Whitey on the moon.

Lionel

Bericht door Lionel » ma jun 21, 2010 10:22 am

Hij was fantastisch.
IK GELOOF!!!!!!

Rooie

Bericht door Rooie » ma jun 21, 2010 10:26 am

Emile Schelvis zei gister bij Sport1 dat Utrecht hem een hoger salaris heeft aangeboden dan Ajax.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jun 21, 2010 10:33 am

Dat zou vreemd zijn.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma jun 21, 2010 11:11 am

VZ schreef:Rommedahl wacht nog op Ajax: 'Real Madrid heeft nog niet gebeld'
Maandag, 21 juni 2010 om 12:02

Ajax lijkt plotseling haast te moeten maken met een nieuw contract voor Dennis Rommedahl. De Deense aanvaller is deze zomer transfervrij en speelde zaterdag een sterke wedstrijd tegen Kameroen, waardoor hij interessant kan zijn voor diverse buitenlandse clubs. “Mijn prioriteit ligt nog bij Ajax”, zeg Rommedahl.

De aanvaller liet al weken geleden weten dat hij graag in Amsterdam wilde blijven, maar een nieuw contract is nog altijd geen feit. “Real Madrid heeft nog niet gebeld', zei de Deen met een knipoog tegen Sporten.dk. “Natuurlijk kan een goed WK helpen. Ik voel me ook zo goed dat ik kan zeggen dat ik mezelf niet beter kan verkopen dan nu.”

“Het WK is een perfect podium voor alle spelers en daardoor krijgt een club mij misschien in het vizier. Een geïnteresseerde club kan ook zien dat ik niet te oud ben”, vervolgde de 31-jarige Rommedahl, die daarmee ook naar Ajax wees. De Amsterdammers willen hem voor één jaar binden, maar de international zelf hoopt op een tweejarig contract.

“Mijn eerste prioriteit is om verder te gaan bij Ajax, als we het eens kunnen worden. We zijn nog steeds in onderhandeling”, besluit Rommedahl, die het geen probleem vindt om water bij de wijn te doen. Hij heeft er drie jaar bij Ajax opzitten, maar werd in het seizoen 2008/09 nog verhuurd aan NEC.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Lionel

Bericht door Lionel » ma jun 21, 2010 11:23 am

Benji schreef:Emile Schelvis zei gister bij Sport1 dat Utrecht hem een hoger salaris heeft aangeboden dan Ajax.
Geld maakt hem niet uit. Hij speelt liever bij Ajax. Houden die gast!
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma jun 21, 2010 11:44 am

Moet zeggen dat ik hier niet erg wakker van lig. Die Jozefzoon kan toch ook aardig voetballen?

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma jun 21, 2010 11:50 am

Jol was (nog) niet erg onder de indruk toen hij hem eerder bij de selectie haalde. Zal allicht in de voorbereiding nog een kans krijgen.

En met niemand anders!

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » ma jun 21, 2010 12:10 pm

Jöhnk schreef:Moet zeggen dat ik hier niet erg wakker van lig. Die Jozefzoon kan toch ook aardig voetballen?
Ik heb bij Josefzoon een beetje een Javier Martina-gevoel. Die jongen had ook altijd ee enorm actief en fanatiek groepje pleitbezorgers die ervan overttuigd waren dat hij klaar was voor Ajax 1. Jozefzoon heeft in het najaar een weekje met de A-selectie meegetraind, maar heeft dat blijkbaar zo goed gedaan dat hij daarna nooit meer in beeld is geweest bij Jol. Zal wel verheffend zijn geweest, dus...

Feest

Bericht door Feest » ma jun 21, 2010 12:13 pm

Jozefzoon heeft heel veel tijd verloren doordat z'n hoofd bij priversores lag en niet bij het voetbal. Zelden een speler zo ver weg zien zakken.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma jun 21, 2010 12:28 pm

Gaat hij het nog halen, denk jij? Jij noemde hem eerder een superspeler.

En met niemand anders!

Feest

Bericht door Feest » ma jun 21, 2010 12:29 pm

Dat weet je nooit. Hij moet iig kappen met met links drijven als rechtsbuiten. Hij zal aan z'n fysieke kracht moeten werken en aan z'n vooractie. Hij ondergaat de wedstrijden veel te veel.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jun 21, 2010 12:46 pm

In elk geval heeft Jozefzoon veel meer talent dan Martina.

D_skilled

Bericht door D_skilled » ma jun 21, 2010 11:47 pm

Ik heb Jozefzoon nooit een supertalent gevonden. Mist duelkracht, een juiste voorbeweging (komt moeizaam los uit de dekking), zuivere voorzet en schotkracht gekoppeld aan een matig productiviteit. Ook geen voetbalintelligente speler. Net als Lukoki en de Sa 'geen' topbuitenspelers, mijn inziens. Beetje one-trick pony's, al is Jozefzoon nog de beste van de drie. De beste buitenspeler van Ajax loopt rond in de C1, volgend seizoen B1: Ricardo Kishna.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » di jun 22, 2010 4:30 am

D_skilled schreef:Ik heb Jozefzoon nooit een supertalent gevonden. Mist duelkracht, een juiste voorbeweging (komt moeizaam los uit de dekking), zuivere voorzet en schotkracht gekoppeld aan een matig productiviteit. Ook geen voetbalintelligente speler. Net als Lukoki en de Sa 'geen' topbuitenspelers, mijn inziens. Beetje one-trick pony's, al is Jozefzoon nog de beste van de drie. De beste buitenspeler van Ajax loopt rond in de C1, volgend seizoen B1: Ricardo Kishna.
Als het nog zo lang duurt voordat we goede doorstroming hebben van de jeugd, dan kunnen we Dennis wel een contract geven van minimaal 3 jaar. :666.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » di jun 29, 2010 6:53 pm

AN schreef:Rommedahl in gesprek met diverse clubs

Soren Lerby, de zaakwaarnemer van Dennis Rommedahl, liet in Deense media weten met verschillende clubs in gesprek te zijn over een contract voor de aanvaller. De enige naam die Lerby wilde bevestigen was de naam van het Griekse Panathinaikos. Volgende week zal Rommedahl een beslissing nemen.
Oeps, gegokt en verloren ....... :blush.gif:

Michael_B

Bericht door Michael_B » wo jun 30, 2010 10:40 am

Volgens Derksen (...) zit Rommedahl in een spagaat. Hij heeft het erg naar zijn zin in Nederland en bij Ajax maar naar verluidt heeft Ajax 300.000 geboden en bieden diverse buitenlandse clubs het drievoudige daarvan.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Plaats reactie