Dennis Rommedahl
Moderator: mods
Re: Dennis Rommedahl
Nee, ik vond het ook onbegrijpelijk dat Ajax DSD aantrok. Al vind ik hem niet eens zo slecht in z'n invalbeurten. Let wel: z'n invalbeurten. Ik heb hem eigenlijk nog nooit een goede wedstrijd zien spelen als hij in de basis stond.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Laten we hopen dat hij dat nog minstens een dag volhoudt, Jesse. Daarna mag hij los.
Hoe matig je hem ook vindt, er lijken op dit moment binnen Ajax geen alternatieven voor handen.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Daar heb je wel gelijk in. Maar hij blijft matig.Bertje schreef:Hoe matig je hem ook vindt, er lijken op dit moment binnen Ajax geen alternatieven voor handen.
Zoals Jesse zegt, hij is alleen van enig nut als invaller en dan vooral als Ajax kan counteren.
Het stinkt aan alle kanten!
- Jinne
- Site Admin
Afgelopen seizoen had ik eerder nog de hoop dat we onze messias op rechts, daarvoor had hij zijn naam al mee, gevonden hadden in Jozefzoon, maar daar heb ik dit kalenderjaar nog maar weinig van gehoord.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Jozefzoon is er bij lange na nog niet klaar voor. Misschien moet je in de winterstop overwegen om hem een half jaar te verhuren.
Inderdaad. Prima deal lijkt me, zeker gezien 1 jaar en significant lager salaris.Bertje schreef:Hoe matig je hem ook vindt, er lijken op dit moment binnen Ajax geen alternatieven voor handen.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Speelde gister prima.... Blijf het een leuke speler vinden!
-
Vroeger was het een draver, maar hoe ouder hij wordt, hoe nuttiger hij is. Hij kiest z'n momenten beter en speelt slimmer in het algemeen. Niet slecht om hem erbij te hebben!!
Whitey on the moon.
Emile Schelvis zei gister bij Sport1 dat Utrecht hem een hoger salaris heeft aangeboden dan Ajax.
- Ajaciedjuh
VZ schreef:Rommedahl wacht nog op Ajax: 'Real Madrid heeft nog niet gebeld'
Maandag, 21 juni 2010 om 12:02
Ajax lijkt plotseling haast te moeten maken met een nieuw contract voor Dennis Rommedahl. De Deense aanvaller is deze zomer transfervrij en speelde zaterdag een sterke wedstrijd tegen Kameroen, waardoor hij interessant kan zijn voor diverse buitenlandse clubs. “Mijn prioriteit ligt nog bij Ajax”, zeg Rommedahl.
De aanvaller liet al weken geleden weten dat hij graag in Amsterdam wilde blijven, maar een nieuw contract is nog altijd geen feit. “Real Madrid heeft nog niet gebeld', zei de Deen met een knipoog tegen Sporten.dk. “Natuurlijk kan een goed WK helpen. Ik voel me ook zo goed dat ik kan zeggen dat ik mezelf niet beter kan verkopen dan nu.”
“Het WK is een perfect podium voor alle spelers en daardoor krijgt een club mij misschien in het vizier. Een geïnteresseerde club kan ook zien dat ik niet te oud ben”, vervolgde de 31-jarige Rommedahl, die daarmee ook naar Ajax wees. De Amsterdammers willen hem voor één jaar binden, maar de international zelf hoopt op een tweejarig contract.
“Mijn eerste prioriteit is om verder te gaan bij Ajax, als we het eens kunnen worden. We zijn nog steeds in onderhandeling”, besluit Rommedahl, die het geen probleem vindt om water bij de wijn te doen. Hij heeft er drie jaar bij Ajax opzitten, maar werd in het seizoen 2008/09 nog verhuurd aan NEC.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Geld maakt hem niet uit. Hij speelt liever bij Ajax. Houden die gast!Benji schreef:Emile Schelvis zei gister bij Sport1 dat Utrecht hem een hoger salaris heeft aangeboden dan Ajax.
IK GELOOF!!!!!!
Moet zeggen dat ik hier niet erg wakker van lig. Die Jozefzoon kan toch ook aardig voetballen?
Jol was (nog) niet erg onder de indruk toen hij hem eerder bij de selectie haalde. Zal allicht in de voorbereiding nog een kans krijgen.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
-
- AT Toto winner 10/11
Ik heb bij Josefzoon een beetje een Javier Martina-gevoel. Die jongen had ook altijd ee enorm actief en fanatiek groepje pleitbezorgers die ervan overttuigd waren dat hij klaar was voor Ajax 1. Jozefzoon heeft in het najaar een weekje met de A-selectie meegetraind, maar heeft dat blijkbaar zo goed gedaan dat hij daarna nooit meer in beeld is geweest bij Jol. Zal wel verheffend zijn geweest, dus...Jöhnk schreef:Moet zeggen dat ik hier niet erg wakker van lig. Die Jozefzoon kan toch ook aardig voetballen?
Jozefzoon heeft heel veel tijd verloren doordat z'n hoofd bij priversores lag en niet bij het voetbal. Zelden een speler zo ver weg zien zakken.
Gaat hij het nog halen, denk jij? Jij noemde hem eerder een superspeler.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Dat weet je nooit. Hij moet iig kappen met met links drijven als rechtsbuiten. Hij zal aan z'n fysieke kracht moeten werken en aan z'n vooractie. Hij ondergaat de wedstrijden veel te veel.
In elk geval heeft Jozefzoon veel meer talent dan Martina.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik heb Jozefzoon nooit een supertalent gevonden. Mist duelkracht, een juiste voorbeweging (komt moeizaam los uit de dekking), zuivere voorzet en schotkracht gekoppeld aan een matig productiviteit. Ook geen voetbalintelligente speler. Net als Lukoki en de Sa 'geen' topbuitenspelers, mijn inziens. Beetje one-trick pony's, al is Jozefzoon nog de beste van de drie. De beste buitenspeler van Ajax loopt rond in de C1, volgend seizoen B1: Ricardo Kishna.
- Ajaciedjuh
Als het nog zo lang duurt voordat we goede doorstroming hebben van de jeugd, dan kunnen we Dennis wel een contract geven van minimaal 3 jaar.D_skilled schreef:Ik heb Jozefzoon nooit een supertalent gevonden. Mist duelkracht, een juiste voorbeweging (komt moeizaam los uit de dekking), zuivere voorzet en schotkracht gekoppeld aan een matig productiviteit. Ook geen voetbalintelligente speler. Net als Lukoki en de Sa 'geen' topbuitenspelers, mijn inziens. Beetje one-trick pony's, al is Jozefzoon nog de beste van de drie. De beste buitenspeler van Ajax loopt rond in de C1, volgend seizoen B1: Ricardo Kishna.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
Oeps, gegokt en verloren .......AN schreef:Rommedahl in gesprek met diverse clubs
Soren Lerby, de zaakwaarnemer van Dennis Rommedahl, liet in Deense media weten met verschillende clubs in gesprek te zijn over een contract voor de aanvaller. De enige naam die Lerby wilde bevestigen was de naam van het Griekse Panathinaikos. Volgende week zal Rommedahl een beslissing nemen.

Volgens Derksen (...) zit Rommedahl in een spagaat. Hij heeft het erg naar zijn zin in Nederland en bij Ajax maar naar verluidt heeft Ajax 300.000 geboden en bieden diverse buitenlandse clubs het drievoudige daarvan.
Face your fears and live your dreams, No Fear