Kenneth Vermeer
Moderator: mods
Re: Kenneth Vermeer
Heb dat gisteravond geschreven hoor, je kunt geen klok kijken, ouwe haagse zeikstraal ;-)
Neem nou maar van mij aan dat Kenneth, Vurnon en Derk volgend jaar gewoon meegaan naar het EK.
Neem nou maar van mij aan dat Kenneth, Vurnon en Derk volgend jaar gewoon meegaan naar het EK.
- InnerHarbour
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Uitgevallen met maagproblemen, begreep ik...
Hoe zou 't nu met 'm zijn?
Hoe zou 't nu met 'm zijn?
bron: vi.nlDe Boer rekent in Zagreb op 'misselijke' Vermeer
15/10/2011 23:41
De blessure van Kenneth Vermeer laat zich niet ernstig aanzien. Ajax-trainer Frank de Boer verwacht de doelman dinsdag in de Champions League-wedstrijd tegen Dinamo Zagreb te kunnen opstellen.
Vermeer ging zaterdag na ruim een uur per brancard van het veld na een botsing met AZ-middenvelder Pontus Wernbloom. Hoewel het er ernstig uitzag, lijken de consequenties beperkt.
'Het valt mee', zei De Boer na afloop van het duel in Amsterdam (2-2). 'Hij had geen lucht meer en was misselijk. Normaal gesproken staat hij tegen Dinamo Zagreb weer onder de lat.'
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
zijn vervanger heeft wel het loopje van SAR.. 

Weer op zoek naar een Interim coach..
- Daily Blind
Wat een slaapkop is deze gast! Rode kaart 100% schuld van deze mafkees! Niet de eerste keer dat hij niet deelneemt aan het spel.
Wat een bullshit ZSOG, of doe je dit gewoon om te provoceren?
Ik ben ook geen Vermeer fan en had stiekem gehoopt op een schorsing van meer dan 1 wedstrijd zodat we cillesen eens goed konden beoordelen maar voorlopig moeten we toegeven dat Vermeer onrustig oogt maar wel ballen tegen houdt!
Ik ben ook geen Vermeer fan en had stiekem gehoopt op een schorsing van meer dan 1 wedstrijd zodat we cillesen eens goed konden beoordelen maar voorlopig moeten we toegeven dat Vermeer onrustig oogt maar wel ballen tegen houdt!
Is 1995 echt zolang geleden??
Vermeer is met afstand de beste speler van de afgelopen maanden!
IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Vermeer is een slimme jongen. Hij zou die bekerwedstrijd toch al niet spelen. 

- Daily Blind
Bullshit? Ajax verloor de bal op 5 meter van 16 bij Feyenoord. Dan moet Vermeer gewoon randje eigen 16 staan. Nu kwam hij pas vanaf de doellijn en daardoor te laat! Vermeer is gewoon een prima lijnkeeper (goede reflexen) maar voor de rest dramatish slecht.Rijkaard schreef:Wat een bullshit ZSOG, of doe je dit gewoon om te provoceren?
Volgens mij is de enige die staat te slapen Alderweireld ...Zlatan Son of God schreef:Bullshit? Ajax verloor de bal op 5 meter van 16 bij Feyenoord. Dan moet Vermeer gewoon randje eigen 16 staan. Nu kwam hij pas vanaf de doellijn en daardoor te laat! Vermeer is gewoon een prima lijnkeeper (goede reflexen) maar voor de rest dramatish slecht.Rijkaard schreef:Wat een bullshit ZSOG, of doe je dit gewoon om te provoceren?
Blij met de punten ...
- Daily Blind
Nee keeper moet gewoon mee doen.
Onzin!
http://eredivisielive.nl/wedstrijd/1621930
Vanaf 6 minuten. Hij had nooit, en dan ook nooit, bij de bal gekund. Onzin dus ZSOG.
Vanaf 6 minuten. Hij had nooit, en dan ook nooit, bij de bal gekund. Onzin dus ZSOG.
IK GELOOF!!!!!!
In dat geval had hij natuurlijk in de 16 moeten blijven! 

I think I lost my fucking headache
Onzin, kijk als Vermeer slecht is dan is ie slecht.Maar op dit moment doet Vermeer precies wat ie moet doen, en dat ook nog eens met een achterhoede die zo lek is als een zeef ..Zlatan Son of God schreef:Nee keeper moet gewoon mee doen.
Blij met de punten ...
- Daily Blind
Onzin!Rishi schreef:Onzin!
Vermeer komt vanaf zijn doellijn ongeveer 20 meter uit zijn doel ne komt 1,5 meter te kort.
Als hij van de 16 was gestart was hij gewoon op tijd geweest om de bal te onderscheppen. Onzin dus Rishi.
Peter schreef:Vermeer is een slimme jongen. Hij zou die bekerwedstrijd toch al niet spelen.

Vakkie 129
Wat een onzin, die bal valt +- 1 meter zijdelings van Fernandez af nog niet eens over de helft van de helft van AJAX , wat en hoe had jij gedacht dat Vermeer dat dan moet inschatten ?.Toby staat te pitten en Vermeer doet een poging om de fout van die slaapkop te herstellen ..Zlatan Son of God schreef:Onzin!Rishi schreef:Onzin!
Vermeer komt vanaf zijn doellijn ongeveer 20 meter uit zijn doel ne komt 1,5 meter te kort.
Als hij van de 16 was gestart was hij gewoon op tijd geweest om de bal te onderscheppen. Onzin dus Rishi.
Overgens spreek je jezelf tegen als Vermeer 1.5 meter te kort kwam zou hij nooit die overtreding kunnen maken ..
Blij met de punten ...
Ik vraag me helaas nog steeds dagelijks af hoe evenwichtig de achterhoede in elkaar had gestoken als Stekelenburg er gewoon nog steeds gestaan had en iedereen zou coachen.999 schreef:Onzin, kijk als Vermeer slecht is dan is ie slecht.Maar op dit moment doet Vermeer precies wat ie moet doen, en dat ook nog eens met een achterhoede die zo lek is als een zeef ..Zlatan Son of God schreef:Nee keeper moet gewoon mee doen.
Daarnaast zijn de spelhervattingen van Maarten ijzersterk. Je hebt bijna een extra veldspeler die met één worp of trap Boerrigter of een andere snelle teamgenoot kan lanceren.
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Hoezo mist-ie iets? Jasper is toch De keep tijdens bekerwedstrijden?Ajax mist Vermeer alleen in bekerduel met Roda JC
Laatste update: 24 oktober 2011 15:47 info
AMSTERDAM - Kenneth Vermeer mag één duel het doel van Ajax niet verdedigen. De doelman accepteerde maandag een schikkingsvoorstel van twee duels schorsing, waarvan één voorwaardelijk.
Vermeer kreeg zondag tijdens de thuiswedstrijd tegen Feyenoord (1-1) de rode kaart, nadat hij de doorgebroken Guyon Fernandez had gevloerd.
Hij mist het bekerduel van woensdag met Roda JC. Vermeer was in Kerkrade sowieso niet in actie gekomen omdat doelman Jasper Cillessen in het bekertoernooi speelt.
Vermeer is weer beschikbaar als Ajax zaterdag Roda JC in de competitie treft.
Nu.nl
Kijk ook eens waar Fernandez voor het eerst de bal aanneemt... Dan kan je nooit zeggen dat Vermeer te laat is hoor. En Ahmadi geeft de bal halverwege de eigen helft. Er is geen rugdekking niks.Zlatan Son of God schreef:Onzin!Rishi schreef:Onzin!
Ik snap dat je de hik hebt op Vermeer maar dat is echt onzinnig. Dankzij hem staan we nog zesde...
IK GELOOF!!!!!!
Het meest grappige uit de rode kaart situatie vond ik dat Vermeer direct nadat Fernandez bij hem over de knie was gegaan achter de bal aan wandelde en zich verbaasd omdraaide toen de scheidsrechter met een rode kaart op hem af stormde. Het leek wel alsof Kenneth in de veronderstelling was dat hij de vrije trap mee zou krijgen. Kijk de beelden er maar op na! 

Ja en ?.Lijkt me logisch dat ie doet voorkomen alsof er niks aan de hand was.Overgens gaf ie in het interview onmiddelijk toe dat ie wel wist hoe laat het was ?.Cruijff schreef:Het meest grappige uit de rode kaart situatie vond ik dat Vermeer direct nadat Fernandez bij hem over de knie was gegaan achter de bal aan wandelde en zich verbaasd omdraaide toen de scheidsrechter met een rode kaart op hem af stormde. Het leek wel alsof Kenneth in de veronderstelling was dat hij de vrije trap mee zou krijgen. Kijk de beelden er maar op na!
Blij met de punten ...
Afijn tis wel lachen hoor .. Maarten is God, waarvan velen zich nog niet zo lang geleden afvroegen waarom de absolute top zich niet voor hem heeft gemeld, Cillessen is Jesus op basis van zijn wedstrijden bij Nec en wat invalbeurtjes en Vermeer de lul omdat ie verantwoordelijkzou zijn voor het falen van v.d. Wiel, en het slaapkoppen centrum Alderweireld en AANVOERDER Vertongen ..
Blij met de punten ...