Misschien op termijn wel, ja. Maar voorlopig vind ik Babel beter, en Mitea/Manucharyan lijken me ook minimaal gelijkwaardig. Dan heb je ook nog Perez die op links kan spelen, dus voorlopig geen issue...brigade zuid schreef:Volgens mij was het Babangida hoor. :DRishi schreef:Ik weet 100% zeker dat het Sunday Olisey was. Punt uit ;)Peter schreef:Ik weet voor 99% zeker dat het Collins John was. Sunday Oliseh was daar te donker voor, naar mijn idee.
Nee het was Oliseh.
Zou die Bouaozan van Sparta niks zijn voor AJAX, ik vind het wel een leuke voetballer.
Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
- Alaindebanaan
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
Ajax ShowtimeAjax hoopt deze week op handtekening Leo
Dinsdag 5 december
Ajax hoopt deze week Leonardo Vitor Santiago, bekend onder zijn voetbalnaam Leonardo, onder haar hoede te hebben. De club uit Amsterdam lijkt deze week een contract aan te bieden aan de aanvaller van NAC Breda. De onderhandelingen tussen Ajax en Leonardo zouden al aan de gang zijn.
Wanneer de Braziliaan en Ajax er niet uitkomen, komen de rest van de club weer in beeld. Eén van deze clubs is het Tottenham Hotspurs van Martin Jol. De Nederlandse oefenmeester houdt de Braziliaan al ruim een half jaar in het vizier, maar kon nooit toeslaan, omdat de aanvaller niet over een Nederlands paspoort beschikte.
Jol was goed te spreken over de diensten van Leonardo. "Hij zou ook hier in Engeland een sensatie kunnen worden. Spelers zoals Leonardo zijn er nog maar weinig. Dit zijn spelers die met de bal aan de voet kunnen versnellen en daarnaast nog eens doelgericht zijn. Dan kom je in de buurt van Henry. Ja, ik heb Leonardo hoog zitten", aldus de Tottenham-coach.
Niet dat het ergens in de geruchten naar voren komt, maar ik heb de afgelopen wedstrijden eens gekeken naar die Kivuvu van NEC. Is dat niks voor Ajax ? Wat vinden jullie ? Voor de verandering een middenvelder met een enorm loopvermogen, acceleratievermogen en een sterk lichaam. Nog maar 19 jaar en bovendien Amsterdammer...
Kent iemand hem een beetje ?
Kent iemand hem een beetje ?
-
Neri Castillo / Olympiakos
Een goede vriend van me is Griek en zijn vader zit in het bestuur van Olympiakos. Hij belde me vanochtend op met het nieuws dat iemand van Ajax gisteren bij die CL wedstrijd van Olympiakos (1-1). Blijkbaar probeert Ajax de jonge spits van hun te kopen en zijn gesprekken al begonnen. De spits heet Neri Castillo en hij is 1/3 greek , 1/3 uruguay, 1/3 mexico. Hij scoorde trouwens gisteren tijdens de wedstrijd en zover ik heb begrepen is hij het grootste talent in jaren uit de Griekse competitie.
Hier is een van zijn mooie doelpunten. Niet slecht vind ik zelf.
http://www.youtube.com/watch?v=R4aKDvd7zqs
Hier is een van zijn mooie doelpunten. Niet slecht vind ik zelf.
http://www.youtube.com/watch?v=R4aKDvd7zqs
Ik zie dat hij haast nooit scoort. Speelt hij toevallig aan de buitenkant?
Het stinkt aan alle kanten!
Chelsea word met iedereen in verband gebracht, Wat ik wel zeker weet is dat Ajax aanwezig was en dat ze aan het praten zijn.
Sneijder is geen vleugel spits, Manuch... is altijd ziek, de mul op rechts, rosales is altijd net niet. Een goede vleugelspits er bij is volgens mij toch echt wel een goed idee.
Hij is 1.70m, kan op alle positions spelen en ook op het middenveld. Hij is een beetje een speler zoals maradona was, speelmaker etc. Hij zou een paar jaar geleden naar MANU gaan maar hij kon geen visa krijgen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Nery_Castillo
Sneijder is geen vleugel spits, Manuch... is altijd ziek, de mul op rechts, rosales is altijd net niet. Een goede vleugelspits er bij is volgens mij toch echt wel een goed idee.
Hij is 1.70m, kan op alle positions spelen en ook op het middenveld. Hij is een beetje een speler zoals maradona was, speelmaker etc. Hij zou een paar jaar geleden naar MANU gaan maar hij kon geen visa krijgen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Nery_Castillo
Wat ik van hem heb gezien speelt hij vaak vanaf rechts, maar hij houdt van zwerven.joey schreef:Ik zie dat hij haast nooit scoort. Speelt hij toevallig aan de buitenkant?