Yep, ze lopen met HtC weg zo blij waren ze met hem. Als hij de juiste knoppen bij Leonardo weten te vinden kan hij een sensatie worden. Laat Perez nog wat aan zijn ..... professionaliteit en inzet werken voordat hij Wesley kan vervangen als die voor veel geld naar Barcelona gaat. Nu is Perez nog veel te laconiek en gemakzuchtig.Dr. Living Stoned schreef:En vergeet niet dat HtC met Ronaldinho en Eto'o verre van gemakkelijke jongens heeft gewerkt. HtC is een prima coach die Leonardo prima de baas kan.
Betrouwbaar Transfernieuws
Moderator: mods
- Wim
- Site Admin
Fijn om thuis te zijn.
Voor eens en altijd van iedereen, maar dat is logisch.
Voor eens en altijd van iedereen, maar dat is logisch.
-
Van Bronckhorst kwam er overtuigend uit bij Henk, Ronaldino klonk gelogen...joey schreef:Ik vind het wel een grappig idee dat spelers als Puyol en Ronaldinho Ajax volgen. :D
Maar goed, ik ben benieuwd hoe het zal gaan met Leonardo. Ten Cate ziet wel wat in hem, maar dat kan natuurlijk ook een beetje "mooipraterij" zijn.
Het zou toch prachtig zijn, Rosenberg voor een paar miljoen verpatsen en Leonardo voor 7 ton ophalen. Een topdeal, waarmee je er een paar sprongen op vooruit gaat. Babel op links, Leonardo op rechts, Huntelaar in het centrum. Dan kan de verdediging van de tegenstander het niet meer afdoen door zich alleen in te stellen op Huntelaar.
Zei Ten Cate dat?joey schreef:Ik vind het wel een grappig idee dat spelers als Puyol en Ronaldinho Ajax volgen. :D
-
- AT Toto winner 15/16
Min of meer ..Thomas schreef:Het zou toch prachtig zijn, Rosenberg voor een paar miljoen verpatsen en Leonardo voor 7 ton ophalen. Een topdeal, waarmee je er een paar sprongen op vooruit gaat. Babel op links, Leonardo op rechts, Huntelaar in het centrum. Dan kan de verdediging van de tegenstander het niet meer afdoen door zich alleen in te stellen op Huntelaar.
Zei Ten Cate dat?joey schreef:Ik vind het wel een grappig idee dat spelers als Puyol en Ronaldinho Ajax volgen. :D
Leonardo verrast mij ook in positive zin dit seizoen, maar dat had ik met Babagida ook.En om nu te zeggen dat dat zo'n succes was ...
Ik weet niet, te goed voor de sub-top, maar kwaliteit te kort voor de top ?.
Blij met de punten ...
Ze vroegen of hij nog contact had met de Barcelonagroep. Hij antwoorde dat dat niet het geval was. Daarop reageerden Babs (geloof ik) met een "écht waar?" alsof dat de gekste zaak van de wereld was en alsof ze (Ronaldino e.a.) HTC dus toch niet zo hoog hadden zitten. Om zijn gezicht te redden zei hij maar dat hij weleens een sms'je kreeg na een gewonnen wedstrijd.
Kaboem!
Kaboem!
- Alaindebanaan
Bij Feyenoord wist hij het niet......mattie schreef:Bij NAC kan hij inderdaad het verwende nest kindje uithangen. Maar vergis je niet als hij dat denkt bij een Ajax of Spurs...,dan is het jong ajax/spurs en tribune. Want de concurrentie is namelijk gewoon veel groter. Ook Leonardo weet dat.
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
Het wordt natuurlijk wel de laatste kans voor Leonardo. Denk echter dat hij voor PSvau kiest. Niet de aartsrivaal van Feyenoord, gemoedelijk, stijl spreekt hem aan (442 op de counter) en het zit daar op het moment allemaal wel goed.
Of ik dat jammer vind weet ik nog niet eerlijk gezegd...
Of ik dat jammer vind weet ik nog niet eerlijk gezegd...
Face your fears and live your dreams, No Fear