De Martin van Geel Topic

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Rednose

Bericht door Rednose » za apr 15, 2006 5:31 pm

Hij is natuurlijk bang dat Van Geel Van Gaal wegkoopt.
Onder het motto: "Gaal&Geel wordt mij teveel!" heeft hij toen maar een brief geschreven.
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » za apr 15, 2006 5:38 pm

Kijk maar eens bij AZ op de fora. 90% van die lui geneert zich dood voor hun voorzitter. Maar ja, wij zitten met het andere uiterste; een voorzittter die het erbij laat zitten nadat voor de tuchtcommissie blijkt dat een scheidsrechter leugens heeft verteld over het gedrag van onze trainer.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za apr 15, 2006 5:40 pm

Dubbel schreef:Kijk maar eens bij AZ op de fora. 90% van die lui geneert zich dood voor hun voorzitter. Maar ja, wij zitten met het andere uiterste, een voorzittter die het erbij laat zitten nadat voor de tuchtcommissie blijkt dat een scheidsrechter leugens heeft verteld over het gedrag van onze trainer.
Pff, vermoeiend hoor. Ik beaam niet dat het een probleem is. Maar al zou het een probleem zijn, dan nog heeft Ajax veel grotere problemen dan een te stille voorzitter.

joey
Erelid

Bericht door joey » za apr 15, 2006 5:45 pm

Ke KNVB moet Luinge straffen, niet Ajax.

Maar over LVG: die zal zich bij Scheringa moeten melden, haha. Misschien vermoedt hij dat er een vacature komt bij een mooie club? :hypocrite:
Het stinkt aan alle kanten!

Liberty
Contacteer:

Bericht door Liberty » za apr 15, 2006 5:47 pm

Maar dan mag die volgend jaar ook het stadion van AZ niet in.
Van Geel, Van Gaal, Perez en Lindenbergh.
Wordt nog rustig in de bus naar Alkmaar.

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » za apr 15, 2006 5:56 pm

joey schreef:Ke KNVB moet Luinge straffen, niet Ajax.
Ja, inderdaad. En al zegt het bestuur in de persoon van de voorzitter alleen maar dat ze daarover nog wil praten met de bond dan geeft het al een signaal dat men opkomt voor de club en de trainer. Nu mis ik dat.

Ik wilde er maar mee aangeven dat we, voordat we al te hard lachen om gekke Dirk in de kwestie Van Geel, ons moeten te realiseren dat ons eigen bestuur ook niet naar ieders volle tevredenheid draait.

Feest

Bericht door Feest » za apr 15, 2006 5:57 pm

Ja, want Keje had allang op de barricades gestaan... :hypocrite:

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za apr 15, 2006 5:58 pm

Ik vind het prima zo, hoor.

Jesse

Bericht door Jesse » za apr 15, 2006 6:15 pm

Dubbel schreef: Ik wilde er maar mee aangeven dat we, voordat we al te hard lachen om gekke Dirk in de kwestie Van Geel, ons moeten te realiseren dat ons eigen bestuur ook niet naar ieders volle tevredenheid draait.
Ik hou van niet van dat Calimero-gedrag.

:nooo:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » za apr 15, 2006 6:28 pm

Jesse schreef:
Dubbel schreef: Ik wilde er maar mee aangeven dat we, voordat we al te hard lachen om gekke Dirk in de kwestie Van Geel, ons moeten te realiseren dat ons eigen bestuur ook niet naar ieders volle tevredenheid draait.
Ik hou van niet van dat Calimero-gedrag.

:nooo:
:?:

Jesse

Bericht door Jesse » za apr 15, 2006 6:29 pm

Dat constante gezeik op die scheidsrechters. Je moet het gewoon zelf afdwingen.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » za apr 15, 2006 6:35 pm

Jesse schreef:Dat constante gezeik op die scheidsrechters. Je moet het gewoon zelf afdwingen.
Nou, ik vind opkomen voor je trainer wanneer er door een arbiter over hem wordt gelogen nog wel ff wat anders dan wanneer het over pakweg een onterechte penalty gaat. Jij niet?

En Calimero gedrag houdt in dat je naar anderen wijst en zegt dat zij worden bevoordeelt en jijzelf niet. Gaat hier dus helemaal niet op.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za apr 15, 2006 6:51 pm

Dubbel schreef:
Jesse schreef:Dat constante gezeik op die scheidsrechters. Je moet het gewoon zelf afdwingen.
Nou, ik vind opkomen voor je trainer wanneer er door een arbiter over hem wordt gelogen nog wel ff wat anders dan wanneer het over pakweg een onterechte penalty gaat. Jij niet?

En Calimero gedrag houdt in dat je naar anderen wijst en zegt dat zij worden bevoordeelt en jijzelf niet. Gaat hier dus helemaal niet op.
Blind heeft de situatie wel erger gemaakt met z'n gemekker over de scheidsrechters dit seizoen. Ik snap best dat de voorzitter niet achter die uitspraken wil gaan staan.

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » za apr 15, 2006 7:09 pm

Thomas schreef:Blind heeft de situatie wel erger gemaakt met z'n gemekker over de scheidsrechters dit seizoen. Ik snap best dat de voorzitter niet achter die uitspraken wil gaan staan.
Bedoel je dat Blind door zijn eerdere kritiek op het arbiterskorps zijn recht op steun vanuit het bestuur heeft verspeeld op het moment dat een scheids nu leugens over hem verkondigt? :sad:

Izmailov

Bericht door Izmailov » zo apr 16, 2006 12:35 pm

Stadionverbod Van Geel ingetrokken

AZ AZ heeft het stadionverbod dat haar voorzitter Dirk Scheringa voor Ajaxtechnisch directeur Martin van Geel had ingesteld, ingetrokken. Dat is zondag bekendgemaakt.
Scheringa legde afgelopen week Van Geel een stadionverbod op voor de komende vijf jaar. Hier werd met afkeuring op gereageerd door onder meer KNVBdirecteur Henk Kesler, Ajax-voorzitter John Jaakke en AZ-coach Louis van Gaal.
Na een gesprek tussen Dirk Scheringa en Ajax-voorzitter John Jaakke is besloten het verbod in te trekken. Er komt een nieuw gesprek tussen beide clubs, zodra Scheringa terug is uit het buitenland.
www.rtvnh.nl

joey
Erelid

Bericht door joey » zo apr 16, 2006 12:55 pm

Hopelijk raken de problemen uit de wereld, we moeten normaal met andere clubs om kunnen gaan.
Het stinkt aan alle kanten!

Jesse

Bericht door Jesse » zo apr 16, 2006 1:32 pm

God, wat heeft Scheringa zich hier weer belachelijk mee gemaakt, zeg. Zielig gewoon.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo apr 16, 2006 4:57 pm

Scheringa haalt bakzeil, vGeel weer welkom

16/4/2006 13:55

Martin van Geel is weer welkom bij AZ. Twee dagen na de opmerkelijke stap van voorzitter Dirk Scheringa is het stadionverbod van de technisch directeur van Ajax van tafel.
Niet alleen Ajax reageerde verbolgen op de maatregel. AZ-trainer Louis van Gaal viel zijn voorzitter Scheringa eveneens af. De zwaarste kritiek kwam van de KNVB-directeur Kesler, die het stadionverbod 'krankzinnig' noemde.

Of het dreigement van KNVB-directeur Henk Kesler AZ op andere gedachten heeft gebracht is niet duidelijk. Maar na een telefonisch onderhoud tussen voorzitters John Jaake en Scheringa ging het stadionverbod van tafel. Bovendien gaan beide clubs met elkaar praten zodra de AZ-preses terug is uit het buitenland.

Met deze afspraak komt AZ ook tegemoet aan het verzoek van Ajax om de problemen 'als mannen' uit de wereld te helpen. Aanvankelijk kreeg Jaake geen antwoord uit Alkmaar op zijn verzoek. Scheringa heeft veel moeite met de overstap die Van Geel afgelopen zomer maakte.

'Als deze maatregel voor vijf jaar niet snel wordt teruggedraaid, overwegen wij vanuit de KNVB Scheringa een landelijk stadionverbod op te leggen', zei Kesler zaterdag in De Telegraaf. 'En waar Scheringa geen enkele grond heeft om Van Geel te weigeren bij AZ, hebben wij die nu wel. Met zijn handelswijze brengt Scheringa het betaald voetbal direct op ernstige wijze in diskrediet en een stadionverbod kan daarvan het gevolg zijn.'
vi.nl

MHF

Bericht door MHF » zo apr 16, 2006 5:26 pm

Wat een flapdol is het toch, die Scheringa. Een bredere top aan de Nederlandse Eredivisie juich ik van harte toe maar die Scheringa kan mij niet failliet genoeg gaan.
De ploeg der dapp're Meersche Helden...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo apr 16, 2006 5:44 pm

MHF schreef:Wat een flapdol is het toch, die Scheringa. Een bredere top aan de Nederlandse Eredivisie juich ik van harte toe maar die Scheringa kan mij niet failliet genoeg gaan.
En daar ligt het probleem een beetje. Als Scheringa failliet gaat of onverhoopt tegen een boom rijdt dan is het een jaar later weer gedaan met AZ.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo apr 16, 2006 5:45 pm

Thomas schreef:
MHF schreef:Wat een flapdol is het toch, die Scheringa. Een bredere top aan de Nederlandse Eredivisie juich ik van harte toe maar die Scheringa kan mij niet failliet genoeg gaan.
En daar ligt het probleem een beetje. Als Scheringa failliet gaat of onverhoopt tegen een boom rijdt dan is het een jaar later weer gedaan met AZ.
Zie je dat als een optie, Thommyboy? :hypocrite:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo apr 16, 2006 6:00 pm

Nee, ik wens die man dat niet toe. Maar het kan gebeuren toch? En dan is het gedaan met de succesjaren van AZ.

Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » zo apr 16, 2006 6:47 pm

Thomas schreef:Nee, ik wens die man dat niet toe. Maar het kan gebeuren toch? En dan is het gedaan met de succesjaren van AZ.
de ezel AZ stoot zich dus wel 2 keer aan dezelfde steen.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » zo apr 16, 2006 6:58 pm

Wie weet wat er in het testament van Scheringa staat. Straks koopt AZ Ajax nog.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo apr 16, 2006 7:07 pm

Dat kan helemaal niet.

En trouwens als hij dood is, stelt LvG tóch voor om samen te gaan met "zijn" club. :D

Plaats reactie