Daley Blind
Moderator: mods
Re: Daley Blind
Heeft 1 jaar bijgetekend. 

-
Top, echte Ajacied! Aardige gozer bovendien en een uitstekende voetballer 

Mooi, mooi, mooi. Daley is vorige week 31 geworden. Moet dus nog wel even doorkunnen. Zolang zijn hart maar niet weer opspeelt.Blind: ''Ik heb het gewoon ontzettend naar mijn zin. Ik voel me thuis hier op de club, we hebben een fantastisch elftal en ik denk dat we met deze ploeg heel veel kunnen bereiken. Daar ben ik graag bij.''

Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

Blind verdraait zijn knie? Gaat er per brancard af. Die is klaar. Godverdommmmmmmmmmmme!!!!!
IK GELOOF!!!!!!
Ja, die zien we in de crunchmaand niet terug.
Je ziet het ook meteen aan zinn houding. Hij weet dat het mis is.
Je ziet het ook meteen aan zinn houding. Hij weet dat het mis is.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Lekker, zo een pleuris interland. Ongelofelijk dit zeg.
Gewoon afschaffen dat interlandvoetbal. Sowieso tijdens lopende competities.
Inderdaad. Doe dan maar een blok aan het einde van het seizoen. Nu ziet het ernaar uit dat we een belangrijke speler moeten missen in de beslissende fase van het seizoen.
Nil volentibus arduum
Fijn tegen de plaatselijke melkboer je beste speler kwijt raken

Bayern is zijn beste speler 4 weken kwijt door zo’n onzininterland. Misschien dat zij kunnen gaan lobbyen hiervoor.Marillion schreef:Inderdaad. Doe dan maar een blok aan het einde van het seizoen. Nu ziet het ernaar uit dat we een belangrijke speler moeten missen in de beslissende fase van het seizoen.
Dit is toch ook voor iedereen beter?
IK GELOOF!!!!!!
Wie moet er nu opstaan bij Ajax voor de aanvoer richting de aanval?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Enkel volgens Frank
Laatst gewijzigd door 999 op di mar 30, 2021 10:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Geen knieblessure gelukkig maar enkel
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Enkel zegt Frank de Boer nu.
Het leek knie.
Het leek knie.
Dit is wel een opluchting
Nou ja, we zijn er nog niet. Ook enkels zijn link.
Nog (maar) negen dagen tot AS Roma.
Nee Roma kan je vergeten. Maar goed, kruisband lig je er een jaar uit. Enkel kan je sneller van herstellen normaal gesproken
Als het juist is natuurlijk.Enkel ZOU je meer geluk bij een ongeluk kunnen hebben .Maar dit is voorlopige conclusie.Is ook niet naar Ziekenhuis.Mij lijkt het dat als je inderdaad het een of ander af scheurd je wel effe daar naar toe wil/gaat
Blij met de punten ...
-
Janken dit, op een winderige dinsdagavond op een kunstgrasveld in Gibraltar een belangrijke speler kwijtraken. Zullen we de FIFA laten opheffen?
Ajax spelers in vervolg alleen oproepen als we naar een eindtoernooi gaan
Kwalificatie is voor andere clubs
Dat gezeik altijd met blessures tegen dwerglandjes
Kwalificatie is voor andere clubs

Dat gezeik altijd met blessures tegen dwerglandjes
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Maar je kan je ook blesseren tegen de grotere landen. Nu is het Blind, volgende keer misschien Malen, Berghuis, de Jong of de Ligt. Wijnaldum kreeg tegen Letland echt een gemene schop dat veel slechter had kunnen zijn.
De belangen van clubvoetbal zijn veel te groot om ‘zomaar’ je beste spelers even 2 weken aan uit te lenen. Nu Blind bij Ajax met een drukke april maand maar ook voor een Feijenoord. Het gaat daar al niet denderend maar valt Berghuis weg is het nog slechter.
Zou niet weten hoe maar deze interland verplichtingen moeten anders gepland worden.
De belangen van clubvoetbal zijn veel te groot om ‘zomaar’ je beste spelers even 2 weken aan uit te lenen. Nu Blind bij Ajax met een drukke april maand maar ook voor een Feijenoord. Het gaat daar al niet denderend maar valt Berghuis weg is het nog slechter.
Zou niet weten hoe maar deze interland verplichtingen moeten anders gepland worden.
Precies, dan doe je een langere serie. Voor landenteams is dat fijn omdat ze langer bij elkaar zijn. Voor club is het beter omdat ze niet het risico lopen dat spelers moe of geblesseerd terugkomen.
Uiteindelijk betalen de clubs het salaris van de spelers. Dan is het een hard gelach als je met enige regelmaat iemand terugkrijgt die vervolgens niet meer inzetbaar is. Extra wrang is een situatie als deze waarbij je op een kunstgrasveld in fucking Gibraltar een blessure oploopt die je vervolgens cruciale Europese wedstrijden kost.
Nil volentibus arduum