Bron?Zlatan Son of God schreef:Rommedahl niet akkoord met de aanbieding die Ajax heeft gedaan.. Waar is die Sympathieke man ineens.. Het ging toch niet om geld?
Dennis Rommedahl
Moderator: mods
Re: Dennis Rommedahl
IK GELOOF!!!!!!
- Ajaciedjuh
Ik heb het ook gelezen (ik dacht Telegraaf). De 1ste aanbieding vond hij te laag.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Zoiets heet toch gewoon "onderhandelen"? Zou toch raar zijn als je niet iets probeert.Ajaciedjuh schreef:Ik heb het ook gelezen (ik dacht Telegraaf). De 1ste aanbieding vond hij te laag.
Dat geneuzel dat ie daarom niet meer sympathiek zou zijn.......nou Zlatan....ga jij je salaris zo maar inleveren?
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!
Ajax zit aanstaande vrijdag met Rommedahl om tafel om over een verlenging te praten. Het gaat hierbij om de duur van het contract (1 of 2 jaar) en het salaris. Jol verwacht dat het rond komt.
Bron: Ajaxlife.
Bron: Ajaxlife.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Er werd trouwens door die Daniel Dekker geroepen dat Dennis zou blijven is dit al concreet ?
- Daily Blind
Voor mij geen optie, omdat ik wel mijn werk gewoon goed doe!Rednose schreef:Zoiets heet toch gewoon "onderhandelen"? Zou toch raar zijn als je niet iets probeert.Ajaciedjuh schreef:Ik heb het ook gelezen (ik dacht Telegraaf). De 1ste aanbieding vond hij te laag.
Dat geneuzel dat ie daarom niet meer sympathiek zou zijn.......nou Zlatan....ga jij je salaris zo maar inleveren?
Tegenover Bold (http://www.bold.dk/nyt/Ajax-og-Dennis-R ... a-hinanden) geeft hij aan dat ze nog ver uit elkaar liggen en dat een vertrek voor de hand ligt.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
mooi en dan Beerens halen... Veel meer doelgericht.
Weer op zoek naar een Interim coach..
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Dit seizoen wel even 3 goals. Beerens een blind paard. Een dravertje.
Hè? Geld was toch niet het probleem?Benji schreef:Tegenover Bold (http://www.bold.dk/nyt/Ajax-og-Dennis-R ... a-hinanden) geeft hij aan dat ze nog ver uit elkaar liggen en dat een vertrek voor de hand ligt.

Het blijven voetballers.

Prima ontwikkeling. DSD kan vast wel ergens op een renbaan terecht.
Het stinkt aan alle kanten!
Inderdaad. Alsjeblieft geen Beerens in een Ajax shirt.Peter schreef:Dit seizoen wel even 3 goals. Beerens een blind paard. Een dravertje.
DSD wil zoveel mogelijk geld en Ajax biedt blijkbaar niet genoeg. Tot nu toe is hij 'loyaal' gebleven aan Ajax en heeft niet onderhandeld met andere clubs in Nederland. Ja, dank je de koekoek, denk je dat ze bij andere clubs binnen Nederland meer salaris gaan bieden? Had je maar betere vriendjes met HtC moeten worden...
http://www.bold.dk/nyt/Rommedahl-gaar-efter-pengene
http://www.bold.dk/nyt/Rommedahl-gaar-efter-pengene
Tja, als ze het niet eens worden houdt het op. Hij heeft zeker zijn nut, maar niet ten koste van alles. Misschien hoopt ie een goed WK te spelen?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
VI.Ajax en Rommedahl steggelen over lengte contract
27/05/2010 09:29
Een onderhoud tussen Dennis Rommedahl en Ajax resulteerde (nog) niet in een akkoord over een langer verblijf. Het breekpunt is de duur van het nieuwe contract.
Trainer Martin Jol wil de Deense international graag in Amsterdam houden. De onderhandelingen over het verlengen van het aflopende contract zijn nog zonder resultaat.
'We hebben gesproken, maar we zijn er nog niet uit', zei Rommedahl tegen BT. 'Natuurlijk wil ik het liefst zoveel mogelijk verdienen en dan voor vier jaar. Zonder gekheid, ik heb een contract voor twee jaar gevraagd.'
Ajax wil echter niet verder gaan dan één seizoen. 'De club heeft een nieuw beleid dat spelers van een bepaalde leeftijd alleen een contract voor een jaar krijgen. Met mijn 31 jaar zit ik in die categorie. Ik begrijp dat het soms een goede zaak is geld te besparen. Nu maar zien hoe het afloopt.'
Druk maakt Rommedahl zich niet over het feit dat hij mogelijk over ruim een maand zonder club zit. 'Ik denk dat we iets anders vinden als we gaan kijken naar andere opties. Ik koos ervoor eerst met Ajax te praten.'
Deed bij de Denen weer weinig goed, werd afgekraakt door de commentator. Op deze manier gaat er geen club komen die meer gaat bieden.
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Dennis is niet op het geld uit. Echt niet.
Lengte contract kan ik me wat bij indenken.
Maar dit komt wel goed.
Lengte contract kan ik me wat bij indenken.
Maar dit komt wel goed.
Ze beschouwen hem daar in Denemarken gezien de reacties als de Kennedy van het nationale team...
Moet je hem bij Ajax weer eens een paar wedstrijden achter elkaar in de basis zetten. Dan slaat de stemming ook snel weer om hoor.Benji schreef:Ze beschouwen hem daar in Denemarken gezien de reacties als de Kennedy van het nationale team...
- Ajaciedjuh
Telesport schreef:OPENING VOOR ROMMEDAHL
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM – De besprekingen over contractverlenging tussen Dennis Rommedahl en Ajax, die in een impasse verkeerden, lijken vlot te worden getrokken. Speler en club hadden een fundamenteel verschil van mening over de contractduur van de nieuwe overeenkomst. Waar Rommedahl zijn zinnen had gezet op een nieuw tweejarig contract, wilde Ajax niet verder gaan dan een verbintenis van één seizoen. Inmiddels is er een compromis in de maak, wat inhoudt dat Rommedahl voor één jaar kan bijtekenen met de optie voor nóg een seizoen. Die optie wordt automatisch gelicht als de Deen een bepaald aantal wedstrijden afwerkt in het seizoen 2010-2011. Rommedahl lijkt positief te staan tegenover het voorstel en zal binnen enkele dagen beslissen of zijn toekomst ook daadwerkelijk in Amsterdam ligt.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Blijkbaar staan de clubs niet in de rij voor onze Rennis.
Dat had je wel verwacht?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
- Jinne
- Site Admin
Misschien is Dennis wel helemaal niet bezig met andere clubs. In tegenstelling tot Pante heb ik hem of zijn zaakwaarnemer nooit horen schermen met andere clubs.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
En/of hij wil blijven, zoals hij al maanden aangeeft.
Wat is in zijn stadium van z'n carrière nog de toegevoegde waarde van het verlaten van huis en haard?
Wat is in zijn stadium van z'n carrière nog de toegevoegde waarde van het verlaten van huis en haard?
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Nee, jij wel? Matige speler en hij is nog in de dertig ook.Jesse schreef:Dat had je wel verwacht?
- Jinne
- Site Admin
Waarom stel je dan de vraag? Moet de non-interesse van de clubs jouw oordeel over Dennis nog eens bevestigen?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!