Perez

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

joey
Erelid

Bericht door joey » di mei 22, 2007 1:23 pm

Overigens mag PSV of Feyenoord Perez hebben van mij. Maar dan moeten ze wel flink betalen.... :headbang.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di mei 22, 2007 1:25 pm

joey schreef:Ik heb dus wel het gevoel (let wel, ik zeg niet dat ik het zeker weet en al helemaal niet dat ik bewijzen heb) dat Perez slecht in de groep ligt.
Zou kunnen, maar in dat geval hoeft hij van mij niet weg. Je kunt niet met iedereen vriendjes zijn. Zeker niet met je concurrenten.

joey
Erelid

Bericht door joey » di mei 22, 2007 1:28 pm

Ik denk dat hij zelf weg wil. Zeker ook om praktische redenen. Hij zal NIET de opvolger van Sneijder worden en op de vleugels krijgt hij te maken met Babel en Kennedy. Een basisplaats zit er voor hem ook volgend seizoen niet in.

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » di mei 22, 2007 2:36 pm

de mul gaat weg, kennedy gaat daar, babel links/opvolger van hunt in de spits... kortom Ajax heeft Perez zeker nog nodig volgend seizoen.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di mei 22, 2007 3:21 pm

'Toekomstgesprek Perez en Ajax'

dinsdag 22 mei, door SV, Amsterdam, 15:58u, ELF
Kenneth Perez (32) gaat komende zomer met Ajax praten over zijn toekomst bij de Amsterdamse club. Dat verklaarde zijn zaakwaarnemer Karsten Aabrink zojuist tegenover ELF Voetbal.

'Of Wesley Sneijder vertrekt of niet zal weinig aan zijn situatie veranderen. Kenneth respecteert de keuze van Henk ten Cate, maar we zullen wel gaan kijken hoe we zijn carrière het best kunnen afsluiten'. De Deen heeft nog een doorlopend contract tot 2009
AS

Jesse

Bericht door Jesse » di mei 22, 2007 3:51 pm

Dat lijkt me einde verhaal.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » di mei 22, 2007 5:13 pm

Jammer dat het zo met hem gelopen is bij AJAX. Goede speler. Maar we zullen zien of ie vertrekt, ik denk van niet.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » di mei 22, 2007 5:36 pm

www.ajax klinkt prima, maar dan vervolgen ze dat met showtime en begint mn aandacht al snel te verflauwen. Ze hebben godverdomme niet eens een .nl adres, wat een slappe kutsite. Waarom zou je dan nog verder willen lezen, bertje?

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di mei 22, 2007 6:06 pm

Er staat een bron bij, plofdoc.

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » di mei 22, 2007 6:12 pm

Ah t is een nieuwtje van een nieuwtje, jij maakt het steeds aantrekkelijker, bertje. :biggrin.gif:

weet je wat ik doe; ik voeg die site te aan mijn favorieten!!!

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » di mei 22, 2007 7:52 pm

joey schreef:Overigens mag PSV of Feyenoord Perez hebben van mij. Maar dan moeten ze wel flink betalen.... :headbang.gif:
Van mij niet. Een echte kans heeft ie niet gehad; bovendien bijzonder productief in de tijd die hij gespeeld heeft.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Toppie

Bericht door Toppie » di mei 22, 2007 8:44 pm

Hier krijgen ze nog spijt van als die vertrekt... :eusa_silenced.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » di mei 22, 2007 9:36 pm

Ach, laten we niet overdrijven. Perez heeft tien jaar in de Nederlandse competitie gespeeld voor hij naar Ajax kwam. In die tien jaar heb ik maar weinig mensen horen beweren dat hij beslist naar Ajax moest komen. Perez is een goede speler, maar we kunnen best zonder hem.

AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » di mei 22, 2007 9:40 pm

Ik vind hem van een hogere categorie dan bijvoorbeeld Roger, Ogararu, De Mul, maar ook Babel, als het gaat om de waarde die hij voor de ploeg kan hebben.

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » di mei 22, 2007 9:43 pm

Ten Cate heeft het nooit in Perez zien zitten en dat is jammer. Er is altijd een manier te vinden om goede voetballers samen te laten voetballen. Co vond bij AZ ook een manier om en Van Galen en Perez op te kunnen stellen.
Waarom een De Mul opstellen en niet Perez op rechts bijvoorbeeld? Nu wordt met Kennedy een zelfde soort type voetballer gehaald als Perez voor de rechtsbuiten positie.

Het volgende slachtoffer gaat volgens mij Huntelaar worden. Ten Cate heeft liever een type Eto'o in de spits, dan een statische spits. Babel past beter in dat plaatje dan Huntelaar.

joey
Erelid

Bericht door joey » di mei 22, 2007 9:44 pm

Maar ook die spelers zouden we zo kunnen vervangen als ze vertrokken.

Perez is een halve cultfiguur geworden. Een symbool van de lijdende mensheid. Vorig seizoen Rosenberg, dit seizoen Perez, volgend seizoen... Fijn dat ze er zijn, dit soort passanten, maar uiteindelijk lijken ze belangrijker dan ze zijn.

AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » di mei 22, 2007 9:46 pm

Het zal wel een gevoelskwestie te zijn. Je vergelijking gaat voor mij persoonlijk mank. In Rosenberg heb ik het nooit zien zitten, in Perez wel. Die heeft scorend vermogen én het overzicht om iemand vrij voor de keeper te zetten. Een belangrijke speler dus, in mijn ogen.

joey
Erelid

Bericht door joey » di mei 22, 2007 9:51 pm

Ik begrijp dat wel, ik vind het ook een mooie speler. Rosenberg daarentegen is eendimensionaal, een hardloper. Maar...waar moet Perez spelen? Voor de linksbuitenpositie is hij te traag en voor de 10 te flegmatiek. Eigenlijk moet je terwille van Perez met vier middenvelders gaan spelen. Is hij dat waard?

999

Bericht door 999 » di mei 22, 2007 10:21 pm

Je gaat niet om een speler terwille te zijn een bepaald systeem spelen, uitgangs punt moet zijn het rendemet wat AJAX heet.Zelfs al zou dat met vier middenvelders of zes middenvelders zijn ..

Perez kan op links, midden en op rechts.Kijk en wat ik niet begrijp is dat spelers als Babel een x-wedstrijden " vertrouwen " moeten krijgen om goed te kunnen functioneren, iets wat Perez onder HtC nooit heeft gehad.

Verder zweer ik bij rendement, voetbal is geen zandbak spelleke meer.Het gaat om de harde knikkers die bepalen of dat je mee doet met de " grote " jongens.Rendement, doelpunten en overwinningen.Niet pingelen, dreiging en verprutste kansen ...
Blij met de punten ...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di mei 22, 2007 10:25 pm

Voetske schreef:Je gaat niet om een speler terwille te zijn een bepaald systeem spelen, uitgangs punt moet zijn het rendemet wat AJAX heet.Zelfs al zou dat met vier middenvelders of zes middenvelders zijn ..
Ik denk dat Joey dat ook bedoelt, Voetske. Het gaat erom of Perez het team dermate beter maakt dat hij het waard is om 3 spelers zich weg te laten cijferen voor hem.

joey
Erelid

Bericht door joey » di mei 22, 2007 10:27 pm

Thomas schreef:Het gaat erom of Perez het team dermate beter maakt dat hij het waard is om 3 spelers zich weg te laten cijferen voor hem.
Precies wat ik bedoel, inderdaad.
Ik vind Perez een goede speler maar ook weer geen wereldwonder.

999

Bericht door 999 » di mei 22, 2007 10:32 pm

Thomas schreef:
Voetske schreef:Je gaat niet om een speler terwille te zijn een bepaald systeem spelen, uitgangs punt moet zijn het rendemet wat AJAX heet.Zelfs al zou dat met vier middenvelders of zes middenvelders zijn ..
Ik denk dat Joey dat ook bedoelt, Voetske. Het gaat erom of Perez het team dermate beter maakt dat hij het waard is om 3 spelers zich weg te laten cijferen voor hem.
Om Perez ( goed ) te laten spelen hoef je geen 3 spelers voor hem te laten weg cijferen.
Blij met de punten ...

Lionel

Bericht door Lionel » di mei 22, 2007 10:33 pm

Ach, maar als 433 spelen betekent dat je met De Mul als rechtsbuiten moet spelen is dat ook geen wereldzat
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid

Bericht door joey » di mei 22, 2007 10:38 pm

Voetske schreef:Om Perez ( goed ) te laten spelen hoef je geen 3 spelers voor hem te laten weg cijferen.
Toch wel. Hij zal, net als Sneijder, twee controlerende middenvelders achter zich nodig hebben om op 10 te kunnen spelen. En de spits zal er heel wat dynamischer voor moeten zijn dan KJH, want anders is het spelen uit stilstand.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di mei 22, 2007 10:50 pm

joey schreef:Ik begrijp dat wel, ik vind het ook een mooie speler. Rosenberg daarentegen is eendimensionaal, een hardloper. Maar...waar moet Perez spelen? Voor de linksbuitenpositie is hij te traag en voor de 10 te flegmatiek. Eigenlijk moet je terwille van Perez met vier middenvelders gaan spelen. Is hij dat waard?
Waarom hebben ze hem eigenlijk gehaald dan? Hij is niet gehaald voor de bank.

Plaats reactie